משהו טוב אחד ביום: איסוף ספרים וצעצועים לילדי המפונים

איסוף צעצועים וספרי לילדי המפונים | צילום אילוסטרציה: Shutterstock
איסוף צעצועים וספרי לילדי המפונים | צילום אילוסטרציה: Shutterstock

אלפי ילדות וילדים פונו מבתיהם בעוטף עזה ובצפון הארץ והשאירו את כל חייהם מאחור. אם אנחנו יכולות לשמח אותם עם ספר וצעצוע, לא נעשה זאת? בטח שכן

88 שיתופים | 132 צפיות

קשה לדמיין מה עובר על ילדה או ילד שברגע אחד נתלשים מהמציאות ומפונים מביתם החמים והמוכר. עכשיו תכפילו את זה באלפי ילדות וילדים שברגע אחד הבועה שלהם התנפצה, ופונו הרחק מבתיהם. משפחות רבות השאירו בתים שלמים מאחור עד יעבור זעם ויוכלו לשוב בבטחה, משפחות רבות איבדו את כל רכושן לאחר שבתיהן נשרפו ונבזזו.

>> משהו טוב אחד ביום: עשו מצווה ורכשו את דיסקית המחויבות

מהמקום הזה נולד המיזם החדש של רשת קניוני עופר בשיתוף עם רשת צומת ספרים, המזמינים את הקהל הרחב לתרום ספרים וצעצועים חדשים או יד שנייה לילדי תושבי הדרום, עוטף עזה וצפון הארץ, שפונו מבתיהם בעקבות המלחמה. איסוף הספרים והצעצועים יערך בחנויות צומת ספרים הממוקמות במגוון קניוני הרשת ויחולקו בקניוני עופר לילדי המפונים.

>> הישראלית היפה: אביבה בת ה-63 מתקנת דלתות ממ"ד בהתנדבות

הקניונים המשתתפים באיסוף הספרים והצעצועים: עופר הקניון הגדול פ"ת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר הקריון, עופר סירקין פתח-תקווה, עופר גרנד קניון ב"ש, עופר השרון נתניה, עופר הראל, עופר בילו סנטר וחוצות המפרץ אאוטלט. הפעילות תתקיים בין התאריכים 2 בנובמבר עד 10 בנובמבר.