סקס

ניסיון על רטוב: כך תצליחי להגיע לשפיכה נשית

קייטי פרי | צילום מסך מתוך הקליפ California Gurls
קייטי פרי | צילום מסך מתוך הקליפ California Gurls

חדשות מתפרצות: אנחנו כבר יודעות שיש דבר כזה שפיכה נשית, אבל עכשיו גילינו מה צריך לעשות בשביל לחוות אותה

88 שיתופים | 132 צפיות

"הפעם הראשונה שלי הייתה בשלישייה. הוא עשה משהו עם האצבעות שלו בתוכי והרגשתי משהו חדש ומרגש שאני לא מכירה. אני זוכרת ששאלתי אותו 'מה עשית?', הוא צחק, ואשתו שאלה 'השפרצת אותה?'. הוא ענה בחיוב", מספרת נ', בת 45, ביחסים פתוחים. "זו היתה תחושה נעימה אבל בעיקר חדשה ולא מוכרת. מאז למדתי להשפריץ עם החבר שלי, וכיום אני משפריצה כתגובה לכל גירוי מיני. ככל שהתנסיתי בזה כך התלהבתי מזה יותר, זו אורגזמה אחרת".

נ' היא אחת מיחידות הסגולה שניחנו ביכולת, ובכן, להשפריץ. שמענו על התופעה הזו לא פעם, אבל זה אף פעם לא זמן רע לחקור את הנושא לעומק.

"זהו נושא שהמידע עליו אינו מבוסס כי אין הרבה מחקרים בנושא", אומר ד"ר ירון בוקר, גינקולוג ומטפל מיני מוסמך לגברים ולנשים. "אבל בגלל אתרי הפורנוגרפיה והספרות הארוטית נוצר הרושם שלכל הנשים יש שפיכה תמיד. זה גורם לגברים להרגיש שמשהו אצל בנות זוגם לא תקין, או לחוש שהם אינם מצליחים לספק את בנות זוגם באופן מוחלט".

מה זה בכלל שפיכה נשית, רציתן לדעת ולא העזתן לשאול? "השפיכה הנשית היא שפיכת נוזל מהנרתיק בזמן האורגזמה", מסביר ד"ר בוקר. "השכיחות האמיתית של המצב המיני הנדיר הזה אינה ידועה. יש נשים שחוות זאת רק פעם בחיים, יש כאלה שלא חוו זאת מעולם ויש נשים שתמיד חוות שפיכה בכמות כלשהי. המחקרים הראשונים שנעשו בעולם בנושא הזה לא העלו ממצאים, אבל הסברה היא כי כיום יש אחוז קטן יחסית של נשים שחוות שפיכה על בסיס קבוע. הרבה נשים חשות מבוכה וחרדה בפעמים הראשונות במחשבה שמדובר בבריחת שתן, אבל לרוב הגברים יש גישה חיובית כלפי השפיכה הנשית מפני שהם חשים שזה קשור לרמת התפקוד המיני שלהם".

"זו היתה תחושה נעימה אבל בעיקר חדשה ולא מוכרת. מאז למדתי להשפריץ עם החבר שלי, וכיום אני משפריצה כתגובה לכל גירוי מיני. ככל שהתנסיתי בזה כך התלהבתי מזה יותר, זו אורגזמה אחרת"

מלחמת השחרור

"הסוד הוא בשחרור", אומרת נ' על בסיס הניסיון שלה על רטוב. "הרבה נשים מכווצות את הגוף כשהן גומרות, אבל בשביל השפרצות הגוף צריך להיות משוחרר לחלוטין וכך גם הראש. השפיכה הנשית הרגילה מגיעה לרוב מאזור נקודת הג'י אבל יש גם שפיכה נשית שמגיעה כתוצאה מגירוי צוואר הרחם וזו חוויה מופלאה. זה קורה אחרי כמה אורגזמות, כשהגוף מאוד משוחרר. זו חוויה כמעט מיסטית, שאחריה הגוף רפוי כמו אחרי מסז' ארוך. לא חוויתי את השפיכה הזו הרבה פעמים אבל זו חוויה שאני אפילו לא מצליחה לתאר במילים. הגברים שלי טוענים שהטעם של זה מתוק כמו של אננס".

"מאז שחוויתי את זה לראשונה למדתי איך להגיע לכך בכל אורגזמה, גם לבד", חולקת ש', גרושה בת 48, שמספרת כי בעזרת השפיכה הנשית גילתה את מיניותה מחדש לאחר גירושיה. "ממש למדתי איך לשלוט בעניין. אני מולטי-אורגזמית, כך שבעצם אני חווה מחדש את גן העדן הזה עשרות פעמים בכל מגע מיני. כיף לי בהחלט, ואני מרשה לעצמי לצטט בחור אחד שאמר לי 'בורכת!'".

"אני עדיין לא מאמינה כשאני רואה את כמות הנוזלים שיוצאת משם כל פעם", משתפת מ', גרושה בת 44. "לפני שנתיים הכרתי מישהו, ביליתי איתו אבל התביישתי בגוף שלי. הוא אהב לצפות בסרטים כחולים עם נשים משפריצות. סיפרתי לו שפעם אחת הייתי עם גבר ונראה לי שברח לי פיפי, והוא נדלק. התחלנו לממש פנטזיות מתחום הסאדו-מאזו. באחת הפעמים הוא נגע בי עם האצבע שלו ו… אין לי מושג מה יצא משם אבל הוא היה בשמיים. לא האמנתי שאני משפריצה בדיוק כמו הנשים שבסרטים! היום אני בקשר מיני עם גבר אחר, אנחנו נפגשים מדי שבוע ואני משפריצה כמו שמעולם לא השפרצתי".

"הרבה נשים מכווצות את הגוף כשהן גומרות, אבל בשביל השפרצות הגוף צריך להיות משוחרר לחלוטין וכך גם הראש"

עוד נגיעה

לדבריו של רוני, מעסה ארוטי לנשים, השפיכה הנשית היא לא המטרה, אלא חלק מהדרך. "מדובר בדבר עוצמתי ומיוחד שהדרך אליו חשובה לא פחות מהעניין עצמו. הדרך הזאת עוברת בריגוש מיני גבוה וממושך, אורגזמה או אורגזמות קודמות, ובדרך כלל כוללת גם הגברה של עוצמה ומהירות של המגע".

איך נראית השפיכה הנשית? 
"בכל המקרים שבהם נתקלתי בשפיכה נשית מדובר בזרימה, שטף, ואפילו שינוי קל שבקלים (אבל פתאומי ומורגש) ברמת הרטיבות של איבר המין הנשי. אז אין טעם לחפש השפרצות ופעלולים, אלא להיפך, לגלות הרבה הקשבה ורגישות ולחפש את הניואנסים. כשאני מענג אישה יש לזה שלבים: השלב הראשון הוא להתחיל לגרות, לבנות מתח מיני, להביא אותה למצב של עוררות ורטיבות. אחר כך בהדרגה מגיעים לשלב השני של האורגזמה. לרוב, רק אחרי האורגזמה הראשונה אפשר להתחיל לחקור את השפיכה המסקרנת, לחפש אותה. אגב, שפיכה נשית הולכת יד ביד עם מולטי-אורגזמה ופעמים רבות השפיכה והאורגזמה מגיעות יחד".

תכל'ס, מה גברים צריכים לעשות בשביל שנשים יגיעו לשפיכה?
"צריך לזהות שתי נקודות: נקודת הג'י – הממוקמת בצד הקדמי של הנרתיק ומגיעים אליה באמצעות כיפוף האצבע או שתי אצבעות, ונקודת הזמן – הרגע שבו האישה מטפסת למעלה בדרך לגמור שוב. כששתי הנקודות האלה מתלכדות, צריך להגביר את מהירות התנועה של האצבעות על נקודת הג'י, ואולי גם את העומק של המגע ואת הלחץ על האזור. חשוב לפעול ברגישות ולהתאים את המגע, כי בקלות אפשר לגרום לכאב או לגירוי יתר. יש סיכוי גדול שכך אישה תחווה שפיכה נשית. איזו שפיכה ? זה כבר מאוד אישי. אולי קילוח, אולי טיפטוף, אולי תחושה של זרם חזק. יהיה לזה צליל שונה וזה ילווה בהתכווצויות חזקות ומענגות. אם זו השפיכה הראשונה שלך, תמצאי את עצמך מופתעת, מגלה משהו חדש, לא ממש מבינה מה קרה שם למטה. מה שיפה זה שבפעמים הבאות אפשר כבר ללמוד את השפיכה, להבין איך להגיע אליה ולשחק עם זה".

איך אדע שלא סתם בורח לי פיפי, שזאת באמת שפיכה?
"התחושה של שפיכה מזכירה קצת תחושה של בריחת שתן. זו לא בריחת שתן, תרפי, תשחררי. ובכל מקרה מומלץ כמובן לרוקן את השלפוחית לפני שמתחילים את המסע הנפלא הזה".