אופנה

וואו: הזמרת איגי אזליה מרימה למעצבת ישראלית

איגי אזליה | צילום: JB Lacroix/Getty Images
איגי אזליה | צילום: JB Lacroix/Getty Images

אחרי שהלבישה את ביונסה וזנדאיה כובשת שחר אבנט יעד נוסף ומלבישה את הזמרת איגי אזליה בקליפ חדש

88 שיתופים | 132 צפיות

בגיל 31 מחזיקה המעצבת הישראלית שחר אבנט ברזומה מפואר שכולל את לא פחות מביונסה, זנדאיה וקלי רולאן, שלבשו את בגדיה. לפני שלושה ימים כבשה פסגה נוספת כשאחת השמלות שלה הופיעה בקליפ החדש של הזמרת איגי אזליה שזכה כבר לכ-11 מיליון צפיות. "זה כיף גדול, אני שמחה מאוד, זה מאותת לי שאני עושה את הדבר הנכון" מצהירה אבנט בהתלהבות. "אני עושה בגדים בידיעה שאני עושה אותם הכי טוב ותמיד משמח שעוד אנשים חושבים ככה", היא מוסיפה.

איגי אזליה (במרכז) לובשת שמלה של שחר אבנט | צילום מסך מהקליפ "Started"
איגי אזליה (במרכז) לובשת שמלה של שחר אבנט | צילום מסך מהקליפ "Started"

>> "זאת ממש הונאה": אסוס שוב מעצבנים את הגולשים

על החיבור בין אזליה לאבנט אחראית ביונסה, שלבשה שמלה של אבנט בסיבוב ההופעות שנערך בשנה שעברה. ליתר דיוק זו הסטייליסטית של ביונסה שאחראית על השידוך הלוהט: "הסטייליסטית של ביונסה המליצה לי על The Residency Experience", מסבירה אבנט, "משרד המייצג מעצבי אופנה ותכשיטנים ועובד עם כל הסטייליסטים הכי גדולים בתעשיית המוזיקה. לפני חודשיים בערך התחלתי לעבוד איתם ומאז המשרד אחראי על כל הפעילות שלי בארצות הברית, הם מטפלים במכירות, בהשכרות ובהשאלות. כל הקולקציה שלי נמצאת אצלם במשרדים וכל הסטייליסטים מגיעים פעם בעונה לראות את הקולקציות. כך נחשפה הסטייליסטית של איגי לשמלה שלי והחליטה לשכור אותה" היא משחזרת.

לשכור? כוכבות ברמה של איגי לא מקבלות בחינם?
"לא רק שהיא שכרה, יכול להיות שהיא גם תקנה אותה וזה מושלם בשבילי כי זאת שמלה מהקולקציה האחרונה שהוצגה בשבוע האופנה תל אביב, אפילו לא קוסטיום מייד, היא פשוט ראתה אותה במשרדים ולקחה אותה ככה כמו שהיא".

החיבור בין אזליה לאבנט אינו מובן מאליו, מי שמכיר את הראפרית המחוספסת יודע שלרוב היא לובשת את ההיפך הגמור משמלות טול רכות, ובכל זאת, מבין 11 האאוטפיטים שמחליפה אזליה בקליפ, היא כנראה הכי אהבה את השמלה של אבנט, לראייה: החלק שבו אזליה לובשת את השמלה של אבנט נבחר לשמש כפריוויו שיקדם את הקליפ. "זה אומר הרבה, הסטייליסטית של איגי סיפרה לי שהיא ממש אהבה את השמלה, היא עצמה לא כתבה לי הודעה אבל העיקר שהתגובות היו חיוביות. אני מאוד אוהבת את איגי וממש שמחה שזה יצא לפועל".

"זה לא כפתור קסם, לפעמים אנשים חושבים 'זהו, הלבשת את ביונסה עכשיו את מליונרית', אבל זה לגמרי רחוק מהמציאות"

מעבר לסיקור הנרחב, הקשרים והכבוד הגדול, עד כמה זה באמת משפיע על המכירות?
"זה לא כפתור קסם, לפעמים אנשים חושבים 'זהו, הלבשת את ביונסה עכשיו את מליונרית', אבל זה לגמרי רחוק מהמציאות. כל פעם שדבר כזה קורה זה חושף אותי לסטייליסטים חדשים, משרדים או חנויות שרוצות לעבוד איתי. לדוגמה The Residency Experience זה משרד שמאוד קשה לגרום לו לייצג אותך. כשכוכבת לובשת שמלה שלי זה עוזר לתודעה הכללית שמבשילה לאט לאט אצל לקוחות פוטנציאלים, אבל שוב, זה לא איזה כפתור שלוחצים עליו ויוצא כסף".

הבגדים שלך גם לא מאוד מסחריים ויותר אומנותיים.
"יש היום מלא דברים מסחריים, לי חשוב שלבגדים שלי תהיה החותמת שלי, אני לא רוצה להיות שכפול של כולם. אני עושה גם רדי טו וור, גם קולקציית שמלות וגם שמלות קוטור. בקולקציית רדי טו וור יש פריטים יותר מסחריים שאפשר ללבוש גם ביומיום. אני מוכרת פריטים שלי ברשת רזילי, בשיינס בלונדון ובקרוב בחנות מאוד גדולה בטאיוואן. אני מקווה שהמותג שלי יהפוך למעצמה עולמית ואז אוכל לעשות הרבה יותר דברים".

מי הכוכבת הבאה שעל הכוונת שלך?
"ביונסה הייתה החלום הכי גדול שלי וזה קרה, אני מקווה לפגוש אותה אישית יום אחד. במשרד שאיתו אני עובדת מעדכנים אותי שהשמלות נחטפות ויש עוד כמה סלבס שככל הנראה ילבשו שמלות שלי בקרוב, לצערי אני לא יכולה לספר עדיין. אני רוצה להלביש את ריהאנה ואת גל גדות".

שחר אבנט בשבוע האופנה תל אביב. צילום אדריאן סבלהשמלה של שחר אבנט על המסלול בשבוע האופנה תל אביב

View this post on Instagram

#STARTED in 5, 4, 3, 2, 1….

A post shared by Iggy Azalea (@thenewclassic) on