"סטיילינג זה לא דבר שלומדים. או שיש או שאין את זה"

אור לוזון | צילום: אינסטגרם or_lu@
אור לוזון | צילום: אינסטגרם or_lu@

הסטייליסטית אור לוזון מלבישה את עומר אדם ובר רפאלי. עכשיו היא משיקה קולקציה בעיצובה לעדיקה ולא מתנצלת על מה שקיבלה מאביה, איש הנדל"ן עמוס לוזון

88 שיתופים | 132 צפיות

היא משפיענית רשת עם 105 אלף עוקבים ועם 70 אלף צפיות בכל סטורי, היא סטייליסטית אנינת טעם, המלבישה האישית הקבועה של עומר אדם ועובדת בצוות הסטייליניג של בר רפאלי, יש לה אמירה אישית אופנתית ברורה, היא פצצת אמביציה ויש לה גם ייחוס משפחתי: היא הבת של איש העסקים ויזם הנדל"ן עמוס לוזון ושל אשתו לשעבר ברוריה (היום אביה הוא בן זוגה של מפיקת האירועים אירית רחמים). בגיל 27 אור לוזון – או בשמה האינסטגרמי "אור לו" – היא איט גירל לוהטת בפיד, ועושה רושם שהיא פה כדי להישאר.

בימים אלה היא עושה את טבילת האש הראשונה שלה כמעצבת, עם קולקציית קפסולה בעיצובה למותג עדיקה. הקולקציה כוללת 40 פריטים: טרנינגים מינימליסטיים, טי שירטים בגזרת אובר סייז, פריטי יוניסקס, טופים קטנים, סטים מחויטים ליום ולערב ועוד (149-399 ש"ח).

הקולקציה של אור לוזון לעדיקה | צילום: סיימון אלמלם
הקולקציה של אור לוזון לעדיקה | צילום: סיימון אלמלם

הקולקציה של אור לוזון לעדיקה | צילום: סיימון אלמלם

"מה שהנחה אותי הוא מה שכולן צריכות – גם בנות ה-16 וגם בנות ה-50"

 

"החיבור שלי עם עדיקה היה מיידי" מספרת לוזון. "נתנו לי יד חופשית ויצרתי את הקולקציה מאפס: מבחירת הבדים, דרך הצבעים, הגזרות, המיתוג, קיר ההשראות וכלה בבגד המוגמר. מה שהנחה אותי הוא מה שכולן צריכות – גם בנות ה-16 וגם בנות ה-50. פריטים קלאסיים שנשארים רלוונטיים ואין להם תאריך תפוגה. בארון הפרטי שלי יש הרבה מותגים ואני יכולה להגיד שמה שעיצבתי לעדיקה נראה ברמה של 2,000 ש"ח, אבל עולה רק 300. לראשונה יהיו בעדיקה גם פריטים לגברים. הצילומים אגב, נערכו בוילה היפה של אבא שלי בארסוף.

"לכל בגד יש את החותמת האישית שלי – בצורת קולב בגד, כי מה נכון לי ומזוהה איתי יותר מזה? על החולצות המכותפרות והטי שירטס יש סימן של קולב, ובטרנינגים, הכובעים והגרביים יש כיתוב של המילה STAFF (צוות) עם כוכב. הבאתי את זה בהפוך על הפוך כי אני סטאפ של סיימון אלמלם ואסיסטנטית שלו, סטאפ של עומר אדם ושל בר רפאלי ועוד. החל מה- 6/10 המותג מושק הרשמית בחנות פופ אפ של 3 קומות בדיזנגוף סנטר. באותה הזדמנות אשיק גם קולקציית משקפיים שעיצבתי למותג CATTLIYA של עומר אדם".

הקולקציה של אור לוזון לעדיקה | צילום: סיימון אלמלם
הקולקציה של אור לוזון לעדיקה | צילום: סיימון אלמלם

עם קולקציה משלך, את יכולה להרשות לעצמך להתפוצץ מנחת?
"אני לא רואה ככה את הדברים ולא מחשיבה את עצמי לאיזו תותחית על שאומרת לעצמה שיחקת אותה. את זה שאחרים יגידו. אני באה לעבוד. כשאני עובדת, אני טוטאלית, לא מוותרת לעצמי. מבחינתי העבודה, היצירה היא סוג של קרש הצלה. אני רואה מסביבי אנשים שעסוקים בשטויות, לי אין זמן לזה".

אורזת לו את הבגדים כשהוא טס לחו"ל עומר אדם בהלבשה וסטיילינג של אור לוזון | צילום: אור לוזון. בגדים: דיסקוורד
אורזת לו את הבגדים כשהוא טס לחו"ל עומר אדם בהלבשה וסטיילינג של אור לוזון | צילום: אור לוזון. בגדים: דיסקוורד

איך זה להלביש את עומר אדם?
"זו חוויה. יש הרבה צחוקים וכבר מזמן יש חברות, כמו משפחה. המשפחה שלו היא כמו שלי, ולהפך. הטעם האישי שלו לא משהו – אבל הוא כולו קסם. אני מלבישה אותו על בסיס יומיומי בהופעות שלו בארץ, בקליפים, בפרסומות. אני גם אורזת לו את הבגדים כשהוא טס להופעות בחו"ל ועושה לו את הלוקים. הוא אדם שמאוד מעריך ונמצא תמיד במצב של נתינה לכל מי שסביבו".

בת הזוג שלו יעל שלביה גם מעורבת? אני יודעת שאתן חברות טובות.
"יעל נותנת לי את המקום שלי. אם היא צריכה עזרה, אני שמחה לעזור לה. אבל היא מסתדרת לבד".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Or Lu (@or_lu)

איך עובד הקשר שלך עם בר רפאלי?
"את בר אני מלבישה תחת סיימון. היא פצצה בעיניי. אני חולה על הטעם המהמם שלה – קלאסי, נצחי, פשוט ומדויק: מכנס ג'ינס, טי שירט ונעלי אולסטאר, הכי קלאסי. מה שיש לה בארון כל אחת צריכה. לאחרונה חזרתי איתה משבוע האופנה בניו יורק. היא הוזמנה כאורחת על ידי טומי הילפיגר ואני נשלחתי דרך פקטורי 54 שמביאים את טומי לישראל. זו הייתה נסיעה כיפית ברמות. מאוד פאן להיות איתה. לפני כמה חודשים טסנו יחד עם מיקי בוגנים, השבוע היינו יחד במסיבה. היא חברה טובה".

ממותגת גבוה

לוזון היא אחת מבין שישה ילדים. שלושה ילדים משותפים להוריה – היא, אחות ואח קטנים, אבל בביתם גדלו גם שלושת הילדים של אחי אביה שאימם נפטרה כשהיו קטנים. "ההורים שלי היו אז זוג צעיר ובגדלות נפש החליטו לגדל אותם. מבחינתי אנחנו שישה, הם אחים שלי לכל דבר". הוריה התגרשו כשהיא הייתה חיילת: "לא הופתעתי, למרות שהיה לי קשה עם העזיבה הפיזית של אבא את הבית. אבל כל אחד מהם מצא את עצמו ובסוף כל ילדה רוצה שהוריה יהיו מאושרים. אבא גר בארסוף ועם בת הזוג שלו אירית רחמים יש לי יחסים מכבדים. אני עדיין גרה עם אימא, אבל בחורף אני עוברת לגור בצהלה, בדירה מהממת משלי בקומה 7, כי 7 זה מספר המזל שלי. נולדתי בשבת, היום השביעי, בנר שביעי של חנוכה. את הדירה קיבלתי מאבא, היא במגדל מגורים שהוא בנה. הגיע הזמן להתחיל לחיות חיים עצמאיים. אחי וחברתו יגורו דלת לידי".

איך הגעת לאופנה?
"אחרי שירות צבאי במשרד ראש הממשלה עשיתי תואר במנהל עסקים בבינתחומי. אצלנו אין דבר כזה לא ללמוד ולא לסיים לימודים. למרות שבמהלך הלימודים סבלתי כי הבנתי שמה שמעניין אותי זה סטיילינג – השלמתי את התואר. סטיילינג זה לא דבר שלומדים. או שיש או שאין את זה. יש סטייליסטים מהיותר מוצלחים שעפו משנקר.

"רציתי להתחיל כקניינית בפקטורי 54, חנות מותגים שאני מאד אוהבת. סיימון אלמלם, הקניין הראשי שלהם, הציע לי לעבוד בתור אסיסטנטית שלו. זה היה חלום שהתגשם. כבר חמש שנים אני איתו. העבודה אינטנסיבית, הרבה שעות ביום. אבל אבא שלי תמיד עובד קשה וככה גם גידל אותנו, לעבודה קשה. ובנוסף, אני עובדת בעבודת החלומות שלי".

לא רע להתחיל חיים עצמאיים בגילך עם מתנה שכזאת מאבא.
"אני לא מתנצלת על זה. אם אבא שלי לא ייתן לילדים שלו, אז למי הוא ייתן? אבא שלי הוא טוב בהכל והכי בלהיות אבא וזה בכלל לא קשור לכסף או למטוס פרטי. זה קשור לזה שאכפת לו ממני ברמה כזאת שאם אני מתקשרת הוא יעזוב כל דבר ויענה לי. אם אני עצובה, הוא עצוב ברמות. יש בינינו את הקשר הכי מיוחד בעולם. חברות נדירה. הוא גם הסוכן שלי, הוא איש חכם ואני מתייעצת אתו על הכל, אני יודעת שהוא תמיד ירצה בטובתי, אני מספרת לו את כל הסודות שלי".

"אם אבא שלי לא ייתן לילדים שלו, אז למי הוא ייתן? אבא שלי הוא טוב בהכל והכי בלהיות אבא וזה בכלל לא קשור לכסף או למטוס פרטי"

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Or Lu (@or_lu)

זוגיות יש לך?
"הייתה לי זוגיות במשך כמה חודשים לאחרונה עם בחור מהצפון אבל זה הסתיים. לא הסתרתי אותו אבל אני משתדלת לשמור על פרטיות ובאינסטגרם שלי יש קבוצה של קלוז פריינדס שמונה 100 חברים, שרק הם יכולים לראות דברים אישיים. ברור שאני רוצה אהבה, אבל אני לא לחוצה, כל דבר בזמן שלו וזה יבוא כשזה יבוא".

אביך היה בעלים של קבוצות כדורגל. את בעניין של כדורגל? של כדורגלנים?
"כדורגל אני אוהבת מאוד. גדלתי במגרשים, לא הייתה לי ברירה. אחי עמרי משחק בראשון לציון, טל בן חיים הוא החבר הכי טוב שלי מאז שאני בת 12. אבל משיכה לכדורגלנים אין לי".

את מי את חולמת להלביש?
"בארץ הגשמתי את החלום כי מה יותר טופ מלהלביש את עומר אדם ובר רפאלי. בחו"ל, החלום הוא להלביש את היילי ביבר, אני חולה על הסטייל שלה. היא הכי קולית בג'ינס וטי שירט מגניבה".

הקרדשיאנס?
"זה פחות אני".

את נראית חטובה מתמיד.
"אני שומרת על עצמי. ירדתי 10 ק"ג לאחרונה. אני אוכלת בריא ויש לי מאמנת כוח, מאמנת טניס ואני עושה הליכות".

בואי ניכנס לארון שלך. מה יש בו?
"הכי הרבה נעליים. לא ספרתי כמה. בחורה צריכה הרבה סוגים. סניקרס, עקבים, מגפונים, מגפיים, סנדלים וכפכפים. וגם תיקים כולל כמה יקרים, וכמה של שאנל, ותיק מושלם של בוטגה שקיבלתי מעומר אדם ליום ההולדת. אבל אין לי שום דבר בארון שאני לא משתמשת בו. בגדים יש לי מפקטורי 54 ואמור. אין לי בארון צבע אדום או ורוד פוקסיה או טורקיז. הצבעים שלי הם שחור, אפור, ירוק כהה, כחול, לבן ובהירים. אני לא מתלבשת מתאמץ. ג'ינס וטי שירט הולכים תמיד טוב עם נעל ותיק שווים. וכן, אני ממותגת גבוה".

ותודה לאבא?
"תודה לי. אני עובדת קשה. אבל תודה לאבא אני אומרת תמיד".

 

בר רפאלי מצליחה למצוא זווית חדשה לצילום בביקיני