אורנה בנאי נגד עומר אדם ויעל שלביה: "נתתם יד לתעשייה מבחילה"

כל מילה. אורנה בנאי | צילום: רפי דלויה
כל מילה. אורנה בנאי | צילום: רפי דלויה

עומר אדם רכש במתנה פודל בשווי עשרת אלפים ש"ח לבת זוגו יעל שלביה. אורנה בנאי תוקפת בחריפות את השניים ושופכת אור על אחת התעשיות המחליאות בישראל

88 שיתופים | 132 צפיות

הרשת עדיין גועשת בעקבות המתנה שבחר עומר אדם להעניק לבת זוגו יעל שלביה – כלב פודל מתוק בשווי עשרת אלפים שקל. כעת, אורנה בנאי, הידועה כבר שנים כפעילה למען בעלי חיים, תוקפת את השניים בחריפות ברשת.

>> כך תזהו אם נגרם סבל לבעלי חיים 

"אני כותבת את הפוסט הזה כשאני רועדת מעצבים, מלאה בבוז ושאט נפש", פתחה בנאי את הפוסט הנסער. "עומר אדם ויעל שלביה קנו כלב גזעי בעשרת אלפים שקלים כאילו מדובר בספה של נטוצי או שעון רולקס", כתבה בזעם, "וממש לא עקרוני עבורי אם עומר קנה את הכלב מתנה לשלביה, היא שותפה מלאה לאקט הפסול והדוחה הזה".

יעל שלביה עם הכלב שעומר אדם קנה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@
יעל שלביה עם הכלב שעומר אדם קנה | צילום: צילום מסך מאינסטגרם erevtov@

"הגור מתוק ויפהפה ובא לי לטרוף אותו, אבל תנו לי לסבר את אוזניכם ולתאר לכם מהיכן מגיע האלפא רומיאו היוקרתי הזה. בארץ ישנם בתי גידול רבים להרבעות כלבים גזעיים אותם מנהלים חלאות אדם", כותבת בנאי, ומפנה את הזרקור אל אחת התעשיות המחליאות בארץ, ובעולם בכלל. "בבתי הגידול אין פיקוח על כמות ההרבעות, גם לא על התנאים שבהם מוחזקים כלבים".

בנאי ממשיכה לתאר את תחלואות הסחר בכלבים וכותבת: "שנים של שהייה בכלובים, ללא מגע יד מלטפת ולצורכי הרבעות והמלטות מרובות, עד שלבסוף נמסרות הכלבות עם חוזה שמאפשר לבית הגידול להרביע אותם ברגע שימצאו לנכון".

את הפוסט היא סיכמה בפנייה ישירה לאדם ושלביה: "עומר ויעל, במקום לאמץ כלב מאחת העמותות, נתתם יד לתעשייה המבחילה הזו. חבל מאוד".