סטטיק ובן אל החליטו להיפרד. האם זה קשור לתגובה של אורטל עמר?

סטטיק ובן אל | צילום: משה נחומוביץ
סטטיק ובן אל | צילום: משה נחומוביץ

הדרמה עולה שלב: אחרי התגובה הנוקבת של אורטל עמר לסערת ההקלטות, סטטיק ובן אל מודיעים על פירוק החבילה. זה מה שקרה ביממה האחרונה

88 שיתופים | 132 צפיות

סטטיק ובן אל החליטו להפריד כוחות. אחרי שמועות על התקררות היחסים בקרב הצמד המצליח, הודיעו השניים בשעה האחרונה כי הם מפרקים את החבילה המוזיקלית.

ההודעה הדרמטית הזו מגיעה יממה לאחר חידוש ההתכתושיות בין בן אל תבורי לאורטל עמר, האקסית שלו ואם בנו תו פרינס בן השלוש וחצי, אחרי שפורסמו ב"ישראל היום" הקלטות של בהן הוא נשמע תוקף במילותיו את שניהם. בפוסט שהעלתה אתמול (רביעי) לאינסטגרם, התייחסה עמר לראשונה לסערה שנוצרה ברשת, ובמיוחד לביקורת הרבה שהושמעה נגדה. בפוסט טענה עמר שלא היא זו שפרסמה את ההקלטות המדוברות, ואפילו ניסתה למנוע זאת בכל דרך, ואמרה: "האלימות ששמעתם בהודעות הקוליות היא על קצה המזלג. היא מזקקת לתוכה כמעט ארבע שנים של התעללות רגשית וכלכלית. הטלפון שלי מלא בהודעות קוליות וטקסטים אלימים כלפיי וכלפי תו שננטש פעם אחר פעם על ידי אבא שדאג להשמיע בפניו אמירות קשות של הסתה ואלימות, בעודו רק בן שלוש וחצי".

>> לתקוף את אורטל עמר זה כמו להאשים אישה שהוכתה "כי התגרתה בבעלה"

"בשבוע האחרון בחרתי לשתוק, בתקווה שהסערה הזאת שמפרקת אותי תחלוף ואני אוכל לחזור לחיות ולגדל את הבן שלי בשקט", נימקה עמר את הסיבה שהחליטה להגיב. "שום דבר שאני אגיד לא יספיק כדי למזער את גודל הנזק של השקרים שהופצו עליי ברשתות על ידי אב בני. ובכל זאת, אני לא מתכוונת לתת לאף אחד לפגוע בתו ובי, ולכן בלב כבד החלטתי להגיב".

לאור הטענות שהיא האחראית לפרסום ההקלטות, היא כתבה: "לגבי ההקלטות אני אעשה את זה חד משמעי. לא אני הוצאתי את ההודעות הקוליות המזעזעות האלה, וגם עשיתי הכל כדי שלא יפרסמו אותן". בהמשך היא הוסיפה: "רק נעצור ונגיד תודה שאני ותו נכון לרגע זה ניצלנו מהסטטיסטיקה".

סטורי התגובה של בן אל תבורי להקלטה | צילום: מתוך האינסטגרם beneltavori@
סטורי התגובה של בן אל תבורי להקלטה | צילום: מתוך האינסטגרם beneltavori@

עם פרסום ההקלטות, מיהר תבורי להעלות סטורי בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא כתב: "לא הוגן לשפוט בן אדם בכעסו", וטען שהוא תמיד יאהב את תו "לא משנה מה ינסו להגיד".

בתגובה לכך, כתבה עמר: "הדלת שלנו תמיד הייתה פתוחה עבור בן אל. תמיד רציתי שיהיה לתו אבא אוהב ומעורב, רק שהוא בחר מבחירה מלאה לא להיות אבא, לא להגיע ולהיעלם לתו במשך חודשים שלמים. בלי שיחות או מפגשים רק קללות ואיומים".

"חמור מזה", המשיכה עמר והאשימה את תבורי: "לזרוק את כל החפצים של תו ולהשאיר חדר ריק כאילו נמחק מהעולם, כמה זה עצוב. גם זה בשעת כעס?".

לגולשים שמיהרו לבקר אותה ולהאשים אותה במצב היא כתבה: "אם היה מדובר במקרה אנונימי, אני בטוחה שההתייחסות הייתה אחרת. זה כואב לי שככה העולם מתנהל. כואב לראות שנאת נשים ועיוורון כלפי פרסום וכח, אבל לפחות למדתי מזה המון".

דקות אחדות אחרי שפרסמה עמר את הפוסט שלה, פורסם כי הקמפיין של מילקי בכיכוב סטטיק ובן אל נגנז. בו בזמן בחר תבורי להשיב אש בסטורי שלו. בין היתר הוא כתב: "אני לא מתבייש להתנצל, נכון אמרתי דברים לא במקום. דברים מגעילים שלצערי רק שמישהו שאני אוהב יכול להביא אותי למצבים כאלה… הרגשת והשמדת את הנפש שלי. את יודעת שיש חוות דעת בתיק בית משפט על מצבי הנפשי, את יודעת טוב מאוד ואני לא מתבייש בזה. כמו תמיד את מנסה לסובב את הגלגל אלייך ולהרים את עצמך על חשבון הנפש שלי והנפש של הילד שלי".

הבוקר, כאמור, הודיע הצמד המוזיקלי על סוף הדרך המשותפת שלהם.

>> דיאן שוורץ מתוודה: "אני מחכה כבר לפגוש את נתנאל בחוץ"