אורטל עמר: "לא יכולה לקנות דירה, המשכנתא רוצחת"

אורטל עמר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם ortalamar@
אורטל עמר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם ortalamar@

יוקר המחיה ועליית מחירי השכירות בשוק הנדל"ן בישראל לא פוסחים על אף אחד, גם לא על אורטל עמר שהעלתה סרטון חזק בנושא לאינסטגרם. אנחנו איתך

88 שיתופים | 132 צפיות

יוקר המחיה לא פוסח על אף אחת ואחד, ולקנות דירה בישראל זו משימה בלתי אפשרית כיום. מי שעוד מוצאת את עצמה נקרעת תחת המחירים והריבית היא אורטל עמר, שפרסמה סדרת סטוריז ופוסט כואבים בחשבון האינסטגרם שלה.

>> "חשבתם שאני רווקה אבל ניהלתי מערכות יחסים מתחת לרדאר"

"נולדתי לדור הלא נכון, הופקרתי ועייפתי", משתפת עמר. "אני לא יכולה לקנות דירה. המשכנתא רוצחת. גם אנשים שמרוויחים טוב לא יכולים לקנות דירה", היא אומרת בכאב, ותוהה איך זה שבמדינת ישראל אין חוק שמגן על האזרחיות והאזרחים בנושא.

מתוך הפוסט של אורטל עמר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם ortalamar@
מתוך הפוסט של אורטל עמר | צילום: צילום מסך מאינסטגרם ortalamar@

"תחוקקו חוקים שיגבילו העלאת שכירויות. לא ייתכן שיעלו לנו שכירות ב20%. לא זכור לי שאף משכורת עולה ככה כל שנה. זה גלגל שמתדרדר כרגע במהירות. מתי נפסיק להיות פראיירים? למה אין חוק שמגן עלינו וקובע שכירות יציבה לפחות לחמש שנים?".

עמר סיכמה את דבריה בכך שאין לה כוח להיאבק יותר על דבר כל כך בסיסי כמו בית: "זה מאבק מעייף. אני עייפה מהמרדף אחרי קורת גג, עייפה מלהבין שבית זה דבר כל כך בסיסי אבל כל כך לא ניתן להשגה במדינה שלנו", הוסיפה וכתבה. לנו רק נותר להצטרף לעמר בקריאה לזמנים שפויים יותר ולקוות שכל אדם יקבל את קורת הגג הראויה לו.