אופנה חוזרת: להכין תיק בעצמך וללמוד כמה באמת עולה ג׳ינס

תיקים יד שנייה | צילום: shutterstock
תיקים יד שנייה | צילום: shutterstock

שומרות על כדור הארץ גם בזמן מלחמה: עשרות חנויות וינטג', יד שנייה ותיקונים בתל אביב-יפו מחכות לכן עם הרצאות, סדנאות והטבות שוות במהלך טרללת הקניות של נובמבר

88 שיתופים | 132 צפיות

בתוך בהלת המלחמה של השבועות האחרונים, גם נובמבר, חודש הקניות הגדול, בא לתקוף אותנו עם שלל סיילים והטבות. אבל דווקא בתקופה הזאת, אנחנו מקפידות על צרכנות נבונה ובת קיימא כחול-לבן, שמתמקדת בבגדים ובאקססוריז שכבר קיימים על כוכב הלכת שלנו, כולל האקים למיחזור ומיחדוש של בגדים – על מנת לחזק את הכלכלה המקומית ואת מצב האקלים הרעוע.

>> תמיד בלב, ועל היד: צמידים להנצחת קורבנות הטבח בנובה

בתאריכים 27.11-30.11 עיריית תל אביב-יפו מזמינה אתכם ואתכן לבקר בחנויות היד שנייה והוינטג׳, כמו גם בחנויות התיקונים ברחבי העיר, ללמוד ממיטב המרצות והמומחיות על הקשר בין אופנה ומיחזור, להתנסות בסדנות מגוונות, להצטרף לסיורים מודרכים בין העסקים השונים ולקבל שירותי סטיילינג בעשרות חנויות – ללא עלות. חלק מהפעילויות דורשות הרשמה מראש.

ג׳ינסים יד שניה | צילום: shutterstockטוב ל
ג׳ינסים יד שניה | צילום: shutterstockטוב ל

כמה פעילויות שוות שצדו את עינינו:

ב-28.11, תרצה אופירה אוברוגר, בעלת החנויות הותיקות אדרת וארגמן, על מחירו האמיתי של ג׳ינס, ב-29.11, בביגודית ויצו שברחוב ברודצקי 19, תתקיים סדנה להכנת תיקים, ב-30.11 יתקיים ליווי סטיילינג אישי בחנות האאוטלט של פלאשבק בשינקין 33 ומוסד הוינטג׳ ״היה היה״ ברחוב בן יהודה 72 יציע 25% הנחה על כל החנות לימים הקרובים.

אלה ממש לא הסדנאות וההטבות היחידות, מוזמנות להתעדכן ולהירשם מראש בדף האירועים של אתר העירייה.