אופירה אסייג: "אני לא קוראת טוקבקים. אני אעשה מה שאני רוצה"

אמילי מנקין ואופירה אסייג בצילומים ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן
אמילי מנקין ואופירה אסייג בצילומים ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן

בגיל 9 אמילי מנקין, בתה של אופירה אסייג, קוטפת קמפיין ומספרת שהייתה רוצה תוכנית טלוויזיה עם אימא. ואיך מגיבה אופירה לביקורות כלפיה?

88 שיתופים | 132 צפיות

איך זה להיות הבת של האישה שמשגעת את המדינה? נראה שאמילי מנקין, בתה הבכורה של אופירה אסייג, לגמרי עפה על זה וכשהיא נשאלת איך זה להיות הבת של אופירה היא עונה בחדות ובפשטות "כיף". השתיים התייצבו הבוקר לצילומי קמפיין חדש למותג פילה בכיכובה של מנקין שצולם לכבוד יום המשפחה. אסייג לא הייתה הנציגה היחידה מהמשפחה, גם אבא גילי הגיעה לתמוך בבתו.

אופירה אסייג, אמילי וגילי מנקין בצילומים ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן
אופירה אסייג, אמילי וגילי מנקין בצילומים ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן

>> למה נועה קירל קיבלה גיוס VIP ועדי ביטי לא?

המשפחה המגניבה במדינה? האווירה הקלילה והכיפית על הסט אכן מעידה על כך. מי שצופה בתוכנית שאותה מנחה אופירה אסייג לצד אייל ברקוביץ' מכיר אותה כאישה שאינה מתביישת או מתנצלת על הדעות שלה ולא מפחדת להגיד מה שהיא חושבת. על הסט קיבלנו הצצה לאופירה קצת אחרת, שמסתכלת על בתה הקטנה מצטלמת ופשוט נמסה, אסייג לא מפסיקה לעודד את בתה ומביאה לסט את כל האנרגיות שאנחנו מכירים טוב מהטלוויזיה. מנקין בת ה-9 שומרת על קור רוח וביישנות שכנראה אופיינית לילדים בגילה. "זה קמפיין שלישי שלה כבר. היא לא מנפנפת, היא צנועה, ילדה טובה", מסבירה לנו אסייג. 

תרצי להיות בטלוויזיה כמו אימא?
"פחות מתאים לי, אבל אם יציעו לי עם אימא אז כן". 

אימא נתנה לך טיפים היום כשבאת להצטלם?
"לדבר חופשי".

את אוהבת להצטלם, תרצי להיות דוגמנית?
"עוד לא החלטתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, אני רוצה לעשות דברים עם כלבים, או לצייר או לדגמן". "היא מציירת ציורים ענקיים", מצהירה אופירה, "את מתעלפת, היא אלופה, עבדה על הציור הזה חודש וחצי. באוגוסט אנחנו נעשה לה תערוכה בבית".

את מדגמנת למותג ענק שמלא כוכבים מדגמנים אליו. איך ההרגשה?
"זה ממש כיף לדגמן לפילה, כי זה מותג מגניב".

מה עם האחים שלך, מקנאים?
"לא, אריאל ואייל מקנאים רק שהיא ביום כיף עם אימא", מצהירה אסייג, "אריאל בטוח לא, אייל השובב אולי יצטלם לסרט, הוא במשא ומתן". 

את מתעניינת בספורט?
"יותר בפוליטיקה", צוחקת אסייג. "לא נכון", קוטעת אותה מנקין, "את חושבת שביבי הוא ראש ממשלה טוב למדינת ישראל?", שואלת אותה אסייג, "אני מעדיפה לא לענות", מסכמת מנקין. 

את אוהבת את תשומת הלב הזאת?
"לפעמים".

אופירה, היית רוצה שאמילי תהיה בתעשיית הבידור?
"אני נותנת לאמילי לעשות מה שהיא רוצה, מה שמרגיש לה בנוח, כשהגיעה ההצעה מפילה שאלתי אותה והיא עפה על זה, היא מאוד אוהבת את המותג ולובשת בגדים שלו, נורא כיף לה, אם היא הייתה אומרת לא זה לא היה קורה".

אמילי מנקין ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן
אמילי מנקין ל-Fila | צילום: רחלי פרידמן

אסייג היא דמות מאוד דומיננטית בנוף הישראלי, מה שבאופן טבעי מושך לא מעט ביקורות ותגובות. עמוד האינסטגרם שלה מושך לא מעט טוקבקיסטים שמעבירים ביקורת בין היתר על הסכסוך המתוקשר עם אייל גולן או האשמות על כך שהיא מרטשת את התמונות שלה בצורה מוגזמת.

מה את חושבת על הביקורת כלפייך שאת מרטשת את התמונות בהגזמה?
"אני לא קוראת טוקבקים ותגובות, אנחנו מדינה דמוקרטית, כל אחד יגיד מה שהוא רוצה ויעשה מה שהוא רוצה, אני אעשה מה שאני רוצה".

מעצבן אותך שמבקרים אותך כל הזמן?
"אני לא נכנסת לזה, אין לי מה להתעצבן, שיגידו מה שהם רוצים, מי שלא טוב לא יום טוב לו".