עדי ביטי: "אני רוצה לעודד את בני הנוער להתגייס"

עדי ביטי בכניסה לבקו"ם | צילום: אביב וינברגר
עדי ביטי בכניסה לבקו"ם | צילום: אביב וינברגר

עדי ביטי התגייסה הבוקר, אבל כבר חזרה הביתה ותתחיל טירונות רק בשבוע הבא, יחד עם נועה קירל, למרות שהיא לא זכתה לגיוס VIP כמוה

88 שיתופים | 132 צפיות

שבוע אחרי הגיוס המתוקשר של נועה קירל, גם הבוקר הגיעו מיטב גופי התקשורת ללשכת הגיוס תל השומר. המתגייסת: הזמרת עדי ביטי שהגיעה מלווה במשפחתה ובבן הזוג דין גמר, לא נראתה מוטרדת יותר מדי מנוכחות התקשורת. להפך, מבחינתה זה כלי עזר להעביר מסר ולעודד את הנוער להתגייס גם.

עדי ביטי על מדים | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
עדי ביטי על מדים | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

>> עדי ביטי: "לא תמיד קל לי לשמור על פרופורציות"

בשונה מקירל, ביטי לא זכתה לגיוס VIP שכולל להקה פרטית משלה, ימים מקוצרים ו-90 ימי חופש, אך כן תשרת תחת ההגדרה "אומן פעיל" ותצטרף ללהקה צבאית. "מאז שאני קטנה חלמתי לשרת בלהקה צבאית ועכשיו אני מגשימה את החלום הזה", היא מספרת. אז למה קירל כן וביטי לא? ובכן, יש שני סוגי מסלולים המיועדים לאומנים, מסלול הטאלנט ומסלול של אומן פעיל. עדי ככל הנראה עמדה רק בקריטריונים של אומן פעיל ולא של טאלנט. לצה"ל יש ועדות מסודרות שבודקות כל מועמד ומחליטות מי מתקבל לאיזה מסלול. אנה זק שתתגייס בחודש הבא, החליטה שלא להתגייס במסלול טאלנט ובחרה בשירות ללא הנחות סלבס. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של אנה זק מסר בתגובה: "אנה אכן קיבלה הצעה לגיוס VIP, אחת מתוך שבע מפורסמים שקיבלו הצעה כזו, אך החליטה שהיא מעוניינת להתגייס כמו כולם, ללא הקלות והטבות. אנה קיבלה את ההחלטה באופן עצמאי ובחרה להיות חיילת מן המניין".

ביטי תחזור הביתה בתום הליך החיול והסלפי במדים כמובן, ותתחיל את הטירונות רק בתחילת שבוע הבא יחד עם קירל, במחנה 80. גם היא תיהנה ממקלחת פרטית ואיסור לעשות איתה סלפי, למרות שלטענתה היא בכלל לא צריכה את זה: "אם עברתי את 'הישרדות' אז זה קטן עליי", היא צוחקת.

עדי ביטי והתקשורת | צילום:באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
עדי ביטי והתקשורת | צילום:באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

איך ההרגשה להתגייס?
"אני מתרגשת מאוד, זה כבוד גדול בשבילי, אני הכי שמחה בעולם".

מפריע לך שיש הרבה תקשורת?
"לא, אני לא רואה בזה משהו שלילי אנחנו כאן למטרה טובה בסך הכול ואני רוצה להגיד כמה זה חשוב וכמה אני מעודדת להתגייס וכיף להיות חלק מהדבר הזה".

את חוזרת הביתה עכשיו ותתחילי טירונות רק בשבוע הבא, מה תעשי כשתגיעי היום הביתה?
"אוכל".

>> סערת הגיוס: נועה קירל עושה מה שטוב לה, ופייר, היא צודקת