"אהבה חדשה": מיכאל מספק הצצה נדירה לנעשה במוחו של דוש טיפוסי

שני ומיכאל, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
שני ומיכאל, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

שני נאלצה להקשיב לבולשיט המתקרבן של מיכאל בזמן שנשבר לנו הלב, מריאנה וסרגיי ממשיכים בפאסיב-אגרסיב, דנה ודור מאוהבים בעיקר בקונספט של זוגיות והגיע הזמן לצרף את אל לצוות הפסיכולוגים

88 שיתופים | 132 צפיות

אוף. בדיוק כשהפסקתי לסמוך על הפרומואים – הם פתאום התחילו להתאפס על עצמם ולקיים את ההבטחות שלהם. אוף. הפרק של ליל אמש היה פשוט אוף אחד גדול. אגדיל ואומר שאזהרת טריגר דושבגים הייתה יכולה להועיל כאן. כאילו, אני מבינה. לא בטוח שעם ישראל בנוי לשתי תוכניות שידוכים והעובדה שהערב "חתונמי" עולה לאוויר הובילו לשליפת התותחים הכי כבדים של "אהבה חדשה". אבל עכשיו כואב לי בלב ואני בלחץ שלטור המקביל יהיה יותר עניין לציבור. בקיצור, אני יודעת שאין לי אבא עשיר כמו אבי ניר, חופשות בסיישל ובנים משעממים עם טייטלים באנגלית, אבל בבקשה תאהבו אותי גם אם כל מה שיש לי להציע זה גברים שבורים ופסטה בולונז. בואו נשמור על זה סימפל.

שני ומיכאל

כפי שכבר למדנו משני יוסיפון ודני זיסקינד, פרק שיתחיל בטיפול וואטסו ייגמר בפרידה. ואחרי שמיכאל הצליח להתגבר על התפילין, על לחץ החתונה, על התקשורת הבעייתית ובאופן כללי על כל דבר שעשוי היה למנוע מהשידוך הזה להפוך לזוגיות מהממת (והיו לא מעט) – מיכאל לא הצליח להתגבר על מיכאל. הניסוי האגואיסטי שלו בזוגיות על חשבון הרגשות של שני הגיע לסופו הטראגי והוא חירבן את הסיפור הזה כמו שרק דושים יודעים. כלומר, לחתוך בדיוק ברגע ששני כבר ממש מפתחת כלפיו רגשות.

הצפייה במיכאל באופן כללי, היא לא פחות מהצצה מדהימה אל תוך מוחו הפתלתל של דוש טיפוסי שנקרע בין דושבגיותו לדרישה החברתית להתבגר, להתחתן, לקנות בית בנתניה ועוד שיט כזה שחברים שלך משכנעים אותך לעשות עם הבטחות בומבסטיות לאושר ונורמליות. והמאבק הפנימי שהתחולל בו, הוא בדיוק מה שקורה כשדושים מפסיקים לענות לנו אחרי כמה דייטים סופר מוצלחים. רק שהפעם אין גוסטינג ואכילת סרטים. ולכן, בדיוק ברגע ששני הושיטה לו יד עם חתיכה מהלב שלה, הוא כתש אותו. כי אין מה לעשות, דוש וויל בי דוש.

ואת הרגע הזה ששני צריכה להאזין לבולשיט המתקרבן על התסבוכים וההסתגרות באופן מעורר השראה מצדה במקום לבכות ולהתעצבן – זה מה שקרה ליטרלי לכולנו. אלא אם את מהנשים האלו שהתחתנו עם החבר מהתיכון. בחיי, אין לי שום דבר מצחיק לכתוב על זה כי לא היה אפשר שלא לחוש איך האוויר התרוקן ממנה. כל כך רציתי לחבק אותה בקטע של סיסטרהוד ולהגיד לה שזו לא אשמתה. אבל אל הקדימה אותי ועשתה את זה מדהים. וכעת, יאללה לריבאונד.

שני ומיכאל, אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
שני ומיכאל, אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

זה קצת מוזר שלמריאנה יש איזו ציפייה הוליוודית שסרגיי יעזוב את הכל בשבילה בזמן שהצהירה שמהכיוון שלה זה לא הולך לקרות

מריאנה וסרגיי

כן, הם עדיין בפאסיב אגרסיב. כן, זה עדיין מעייף לצפייה. כן, סרגיי עדיין רוצה לחיות בתל אביב ומריאנה עדיין רוצה להישאר בבאר שבע. מעבר להתשה הויזואלית, כרגע הויכוח הזה בעיקר ממש מעיק עליהם ולא בגלל חיבה מוגזמת לבעיות מתמטיות וגיאוגרפיות. כי גם מריאנה וגם סרגיי נורא רוצים ודאות. בכלל, כולנו רוצים ודאות כשזה נוגע לאהבה. וכשזה הולך טוב, כולנו רוצים לדעת שהפעם זה יהיה "זה". ושהפעם זה ממש הולך להצליח. הבעיה היא, שהחיפוש הנואש הזה אחרי אותה ודאות חמקמקה גורם לנו להשתגע ועל הדרך לחרפן את הפרטנרים שלנו. אז מה עושים? פשוט מקבלים את הקונספט המתסכל של זוגיות ומפנימים שאנחנו לעולם לא נקבל אותה. אם המוות לא יפריד, אז איזה רבי מפוקפק ועורך דין יעשו את זה. אתן צודקות, זה מאוד מתסכל.

כאמור, לשניהם יש טיעונים טובים בנושא. אם כי בשיחה עם הפסיכולוגים נדמה שחוסר הנכונות של סרגיי לעקור את עצמו ביום מן הימים מסביבת המחיה שהוא אוהב, נתפשת כאיזה אקט של ילד מפונק. תסלחו לי, אבל אי אפשר להשוות בין תל אביב לבאר שבע. יש סיבה שהאחת סובלת מצפיפות אוכלוסין והשנייה ממותגת כנדל"ן נגיש לסטודנטים. וזה חמוד ורומנטי מאוד להניח שמשהו כמו 80 קילומטר זה לא דיל ברייקר. אבל זה גם מאוד מטומטם בהנחה שביום מן הימים השניים האלו ירצו לאחד כתובות. אז סורי, לפעמים כשאוהבים מישהו צריך לשחרר אותו לגור במקום שנעים לו.

זה גם בעיקר קצת מוזר כשלמריאנה יש איזו ציפייה הוליוודית שסרגיי יעזוב את הכל בשבילה בזמן שהצהירה שמהכיוון שלה – זה לא הולך לקרות. נכון, יש לה עניינים של משמורת משותפת ופעוט שיצטרך לצבור המון קילומטרז' על כבישי ישראל. ובכל זאת, אני מאמינה שלא צריך לדרוש מבני זוג דברים שלא נסכים לעשות עבורם בחזרה. עם זאת, חרף הטעיית העריכה והטיזרים, מריאנה בוחרת להמשיך עם סרגיי ל-72 שעות וטכנית עושה בדיוק מה שאני עושה עם העבודה שלי: מתעלמת ודוחה את ההתמודדות הזו למועד מאוחר יותר. חיבבתי.

מריאנה וסרגיי, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
מריאנה וסרגיי, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

>> "מדמיינת שמלה כלה מאז שאני זוכרת את עצמי". משתתפות "אהבה חדשה" מדברות על הכל

דנה ודור

דנה ודור במצב לאבי דאבי במקסימום. סך הכל זה ממש חמוד ודי ברור איך בדייט הבא השניים האלה הולכים לדבר על הספר "הסוד" ולחפור על השינוי שהוא חולל בחייהם וזה יגרום לה להרגיש הכי קרובה אליו. סך הכל זה חמוד בעולם מושלם בו הבתים שלנו עשויים ממתקים והמדינאים שלנו הם טיפטיפ וטיפטיפון. במציאות, התאהבות מואצת היא כמו אבוקדו. זה טעים רצח ל-12 שעות ואז החתיכת חרא הזה מסריח את המקרר עם ריח של ריקבון.

בכלל, מרגיש שכרגע דנה מתאהבת ברעיון של זוגיות עם דור וקצת פחות בבן אדם שמולה. תירגעו, זה שכיח וכולנו עשינו את זה. אם נכנסים לראש וללב שלה, אפשר לחלוטין להבין למה היא חווה אותו עצור וחסום, אבל בפועל דור מתקדם בקצב שהולם את מסגרת הזמן שבה הם מכירים שהיא כזכור – 72 שעות. מקווה ששלושת הימים הנוספים יעשו לשניהם רק טוב. תכלס, אין סיבה שזה לא יעבוד ביניהם.

דנה ודור, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
דנה ודור, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

אל

אולי נשחרר מהקטע של למצוא לה זוגיות ופשוט נצרף אותה לשולחן הפסיכולוגים? כי נראה שביקום הנוכחי, אל היא סנדלרית שמעצבת נעליים ברמות של פראדה אבל משום מה מתעקשת לצעוד על חצץ. יש בה הכל, אבל היא מרגישה כמו כלום. כל עצה חברית שלה מוזהבת, מלאה בתובנות ואמפתיה – עד שזה נוגע אליה ובינתיים נראה שכל שיחה איתה זה לגזור ולשמור ולזכור שלא כל דבר רע שקורה לך בחיים, הוא בהכרח באשמתך.

ובכלל, קשה שלא לתהות אם הקיום במרחב הריאליטי גורם לאחיזה שלה במציאות להתחפף לחופשה בפריז. אולי זה משהו בתמהיל של צוות צילום שמצפה ממך לנפק חומרים טלוויזיונים עם הסטרס לייצר זוגיות וחוויית הצלחה בכל מחיר. האם זה מערער אותה בטירוף? קטונתי. אבל נו, מתי נהיה חברות כבר והאם זה מוזר שאני יודעת איפה היא עושה פילאטיס?

אל, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
אל, "אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13

> לכל טורי המעקב של "אהבה חדשה"