האם אל מקבלת את כל השבורים רק כדי שלא נשתעמם?

אל ב"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13
אל ב"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13

אביעד הוא הבחור שנכנס למיטה של אישה שהוא מכיר דקה וחצי מבלי לבקש רשות ושולח אותה לישון על הספה. מיכאל נתקל במציאות ושובר את ליבנו ודור מוכיח שגברים יכולים להתנצל גם בפריים טיים

88 שיתופים | 132 צפיות

להלן כל מה ש(לא) הפסדתן בפרקים הקודמים של "אהבה חדשה": דנה מתגברת על עידן מהר יותר ממני, בזרועותיו של הנסיך המדליק מנס ציונה. מריאנה וסרגיי רבים ומשלימים (בינתיים), שני ומיכאל עדיין מתנהגים כמו שני ומיכאל והשידוך של אל שובר שיאי ניתוק כשהוא שולח אותה לישון על הספה. בפאקינג יום ההולדת שלה. אין עוגה, תרקדו ותגידו תודה שחסכתי לכן שעה מהחיים.

ראשית, בגלל שבתוכנית כמו "אהבה חדשה" רק מאלתרים קו נרטיבי כלשהו שעה לפני הצילומים, הוחלט לתבל את היום שלפני פרק ההחלטות בקונספט חדשני וזר מהחיים עצמם – ולאפשר לבנים לנהל את הלו"ז. או כמו שאנחנו קוראות לזה, עוד יום בעולם פטריארכלי עם טלוויזיה עצלנית להתנחם בה.

אל ואביעד

אתחיל ואומר שלאקס שלי קוראים אביעד ולכן אני לא בעדו גם אם יצליח להשביע את אפריקה ולקרר את כדור הארץ תוך יממה וחצי. רוצות תקשורת אובקייטיבית? יופי כי אני רוצה לחיות בעולם שבו פיצה לא יורדת לתחת שלי. הבנתן את האנלוגיה? הלאה, נקסט. כי אפילו בלי נקודת המבט הסובייקטיבית שלי, אני מזכירה שמדובר בבחור שנכנס למיטה של אישה שהוא מכיר דקה וחצי מבלי לבקש רשות וליטרלי שולח אותה לישון על הספה. בדירה שלה. ביום ההולדת שלה. וכן, גם אין לו מושג למה היא כועסת עליו. כמתבקש, אל לא מבזבזת זמן, שולחת אותו בחזרה למושב ויוצאת לבלות עם חברות. בשלב הזה אני כבר כמעט משוכנעת שמשדכים לה שבורים בשביל שלא יהיה משעמם.

"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13

דנה ודור

הדרך ללבה של דנה מתחילה בשרירים מושחמים ומסלול מקוצר לקב"ה. אבל לא בטוח שהטיול הזה היה אמור לכלול עצירה בגן שעשועים בנס ציונה. כמעט והתבקשתי לכתוב כאן אזהרת טריגר עידן מסורי, כשבמהלך משחק קלפים סחי למות דור מעלה את האפשרות שדנה לא אמיתית או קשקוש כזה שכבר שמענו מדביל אחר. כלומר, עד כדי כך גברים (מסוימים) לא מסוגלים להתמודד עם אישה דומיננטית, שכבר יותר נוח להם לספר לעצמם שזו הצגה או כסת"ח של חוסר ביטחון במקום פשוט לקבל סוג אחר של נשיות.

>> מאיה ורטהיימר: "הלכו על הימור גדול כשבחרו בי לפריים טיים"

אבל רגע לפני שדנה מואשמת בהסתגרות וריחוק או כל תירוץ אחר שהמומחים מפילים עליה במקום לקחת אחריות על טיב השידוכים שלהם – דור אשכרה מתנצל. ועדיין לא מאבד ס"מ מהגבריות שלו. לידיעת הקורא עידן. סתם שתדע. כמו כן, תוספת הצינון המסתורי (ואף מילה על קורונה) גורמת לשניים לפתח אינטימיות שמזכירה קצת יותר תיכוניסטים חרמנים במחנה קיץ וקצת פחות פוטנציאל זוגי. מצד שני, מיכאל ושני עדיין ביחד אז שחררתי מהצורך לזרוק פה תחזיות. הנה, אני צנועה כשצריך.

"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13

שני ומיכאל

איזה כיף לצפות בהם. לא בהכרח מהסיבות הנכונות אבל בינתיים כיף. בעיקר כשהשניים קופצים לביקורת בדירה של מיכאל, במהלכה שני מפגינה מיומנות בילוש מרהיבות וחושפת ראייה פורנזית בצורת גומיית שיער – שככל הנראה שייכת למישהי שמיכאל יצא איתה לפני התוכנית. ד-ר-מ-ה.

נכון, מיכאל עשה מה שבני אדם בתקופת רווקות עושים: סקס. ושני מקנאה לאללה. אבל העובדה שהוא מקבל את הסצנה הקטנה הזו בקטע טוב ומפרגן לא מותירה ספק לגבי טיב ההתאמה של השניים. בתכלס, כבר כל כך התרגלתי לסטרס שלה שבדיוק כמו מיכאל אני חווה את זה בתור דבר חמוד.

>> דנה: "מילדה צ'אבי ביישנית שפחדה לצייץ, היום עומדת אישה איתנה עם נוכחות"

אבל כעת, הנה ההוכחה הרשמית והסופית לכך שגברים הם פשוט חבורה של ילדים מטומטמים: במהלך הלאנץ' עם החברים של הד"ר, שני מוכיחה סופית כמה היא בת זוג מעולה עבורו. כבר ממש אפשר היה לדמיין איך הבאבא סאלי תופר דו קיום עם קלמרי קפוא תחת קורת גג אחת שהיא הבית של שני ומיכאל. אבל רגע – כי הד"ר מבין שהזוגיות הזו מתחילה להיות דבר אמיתי (אני מזכירה לכן שהוא הגיע מיוזמתו לתוכנית למציאת זוגיות, כן?) ובמקום לשמוח הוא כמובן, נלחץ, נבהל, מתאבסס על כל מנעמי הרווקות שעומדים להיגזל ממנו ובייסיקלי תכף מחרבן הכל. רק למה בכל סשן בדיקת מציאות מיותר כזה, הלבבות שלנו חייבים להיטחן על הדרך? JE SUIS SHANI.

"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך: רשת 13

מריאנה וסרגיי

הבוקר שנפתח בריקוד שאומר הכל מבלי להגיד כלום – עם הרבה מאוד פריימים מענגי מבט של סרגיי בלי חולצה (החפצה מתקנת זה כאן) – נגמר בקמפינג ובמציאות מבעבעת שגולשת להם מהפינג'אן ועושה בלאגן רציני באוהל. בקיצור, טרגדיה של שייקספיר.

בקצרה: היוליה מב"ש רוצה ודאות אבל רומיאו רוצה להישאר בתל אביב. מריאנה רוצה לדעת לאן זה הולך. סרגיי לא יודע. היא רוצה ביטחון, הוא לא יכול להעניק לה אותו אחרי חמישה ימים ובינינו, גם חופה וצאצאים לא יוכלו. (ומריאנה חוותה ויודעת יותר טוב ממני) ובשלב הזה סרגיי בעיקר מבין שתוך יממה הלב של מריאנה הולך להישבר בגללו. חוץ מזה, שתדעו שלאורך כל הקונפליקט ביניהם אני ממש הצלחתי לא לשפוט אנשים שמעדיפים את באר שבע על תל אביב.

בגדול, המגננה של סרגיי בסיטואציה הזו מאוד מבאסת. נכון, לא נעים לדעת שמישהי שאתה מחבב הולכת להיפגע מאוד באשמתך – אבל זו לא סיבה מספיק ראויה לשמור על וייב אגרסיבי בקונפליקט הזה, עד כדי כך שכבר לא נותר בה כוח לבטא את החששות והספקות שלה מבלי לחוש מותקפת. זו גם לא פרקטיקה שתועיל כאן כי מריאנה אישה מאוד חכמה ומאוד מנוסה. הרי לא סתם, גם בתוך ההיסחפות הרומנטית הזו של קלישאת אהבת הנעורים – היא עוצרת לרגע כדי להבין אם הגיאוגרפיה תכריע ביניהם עכשיו בטרם תהפוך למפח נפש. האמת? באסה, לגמרי באסה.

"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13
"אהבה חדשה" | צילום מסך רשת 13