אדל בספלוב בלחץ: הפיגוע בת"א קרה ליד הגן של בנה

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@

שעתיים אחרי שאדל בספלוב שיתפה פוסט עוצמתי באינסטגרם לרגל יום הולדתו של בנה בן השנה, אירע פיגוע בת"א ליד הגן שלו. שולחות חיבוק

88 שיתופים | 132 צפיות

היום היה אמור להיות יום שמח במיוחד עבור אדל בספלוב, שכן בנה בן השנה ליב חוגג את יום הולדתו הראשון. אלא שכמה שעות אחרי שפרסמה ברכה מרגשת עבורו בחשבון האינסטגרם שלה, אירע פיגוע דריסה ברמת החייל, ליד הגן של בנה. בפיגוע, נכון לכתיבת שורות אלה, שישה פצועים, ולפני דקות אחדות המחבל נוטרל.

>> אדל בספלוב מרגשת: "גרמת לי להבין שהכל חסר משמעות"

כאמור רק בשעות הבוקר בספלוב בירכה את ליב בהתרגשות: "בדיוק היום לפני שנה, בלידה טראומתית מאוד, נכנסת לחיים שלי", פתחה את הפוסט. "מי היה מאמין שתכבוש את ליבי כל כך מהר! לא האמנתי שאני יכולה לאהוב ככה והנה הוכחת את זה". בספלוב המשיכה לברך את בנה ואף הודתה לו: "גבר שלי, אהבת חיי, תודה שבחרת בי להיות אימא שלך, אני אוהבת אותך עד כאב בכל הגוף, תמשיך להיות ילד מאושר, מצחיק, מלא בשמחת חיים. מזל טוב למתנה הכי גדולה בחיים שלי".

ליב בספלוב | צילום מסך מאינסטגרם adelbespalov@
ליב בספלוב | צילום מסך מאינסטגרם adelbespalov@

רק לפני מספר שבועות בתה הבכורה של בספלוב, שייה, חגגה יום הולדת, והיא בחרה לברך אותה גם וריגשה אותנו. "היום יש יום הולדת לילדה ששינתה לי את החיים", כתבה אז, והוסיפה: "היא הפכה אותם להרבה יותר מאושרים וגרמה לי להבין שכל מה שהיה לפני שהיא נולדה חסר משמעות". אנחנו רק נגיד שמקוות שבספלוב מצליחה להירגע מהמאורעות, ואנחנו שולחות לה את כל החיזוקים.