אדל בספלוב מרגשת: "גרמת לי להבין שהכל חסר משמעות"

אדל בספלוב | צילום מסך מאינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום מסך מאינסטגרם adelbespalov@

אדל בספלוב משתפת פוסט מרגש באינסטגרם ומספרת על הדבר שהכי שינה את חייה. פייר, התרגשנו, ואפילו קצת דמענו ביחד איתה

88 שיתופים | 132 צפיות

היום הוא יום מיוחד עבור אדל בספלוב. אושיית האינסטגרם פתחה את הבוקר בפוסט מרגש, אותו הקדישה לכבוד בתה הבכורה שייה.

>> זוהרת למרחקים: אדל בספלוב לוהטת בביקיני

"היום יש יום הולדת לילדה ששינתה לי את החיים", פתחה בספלוב את הפוסט שלה. "היא הפכה אותם להרבה יותר מאושרים וגרמה לי להבין שכל מה שהיה לפני שהיא נולדה חסר משמעות".

בספלוב הנרגשת המשיכה ובירכה את בתה בת הארבע: "בתי בכורתי, תודה לך שבחרת בי להיות אימא שלך. זה הכבוד הכי גדול בשבילי. מזל טוב שייה אסתר עבד, מתנת חיי". נוסף על המילים היפות, הוסיפה בספלוב תמונה ממיסה שלה ושל שייה חולקות נשיקת יום הולדת אוהבת, מוקפות בבלונים.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

זוהי לא הפעם הראשונה שבספלוב בוחרת לחלוק עם העוקבים ועוקבות שלה פרט מרגש או חשוף. רק בחודש מרץ האחרון היא טלטלה את הרשת כשבישרה בסשן שאלות תשובות שערכה, על גידול סרטני שהתגלה אצלה בבלוטת התריס. זה קרה הודות לערנות של אחת העוקבות שלה, שהבחינה כי משהו נראה לא כשורה והמליצה לה ללכת להיבדק. כשנשאלה איך תיווכה את הסיטואציה לבתה שייה, שיתפה כי התייעצה עם יועצת השינה וקואצ'רית ההורות של הסלבס הודיה אוחיון טיבר.

"סיפרתי לה בהתחלה שאני טסה", כתבה אז בסטורי, "ואז הודיה אמרה לי שאין כמו האמת, אבל בהתחלה לא סיפרתי את האמת. כמובן שלא אמרתי לה סרטן וכאלה, אבל שאני עוברת ניתוח ולא אהיה בבית כמה ימים ויהיה לי פלסטר. באמת שיתפתי בהכל, זה עזר מאוד והיא מאוד הבינה. לילדה הזאת יש אינטיליגנציה רגשית מטורפת". ואכן, החשיפה והכנות הזו, הן עם העוקבות והן עם שייה הכל כך צעירה, היא לא טריוויאלית בכלל. אנחנו מאחלות לשתיהן עוד ימים רבים מאושרים, של אהבה שמחה ובריאות.