אדל בספלוב במסר חריג: "מפחיד אותי לאן המצב הזה יכול להוביל"

אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@

משפיענית הרשת אדל בספלוב לא מרבה להתבטא בכל הנוגע למצב במדינה, אבל גם היא לא יכולה להישאר אדישה למה שקורה. איך היא בכל זאת שומרת על אופטימיות?

88 שיתופים | 132 צפיות

אדל בספלוב לא נמנית על משפיעניות הרשת שנוהגות להתבטא פוליטית, אבל היא לא יכולה להישאר אדישה נוכח המראות הקשים מההפגנות ותחושת השבר והקרע העמוק בעם.

>> משבר גיל ה-30? לא אצל אדל בספלוב

בספלוב פצחה בסשן שאלות ותשובות עם מעל חצי מיליון העוקבות והעוקבים שלה, אחת מהן התייחסה למצב במדינה. "לא רוצה להתערב בפוליטיקה יותר מדי כי יש לי עוקבים וחברים גם משמאל וגם מימין", השיבה בספלוב בזהירות, והוסיפה: "אבל כן יכולה להגיד שעצוב לי המצב שקורה בינינו, האנשים, החברים, האזרחים, אחד בין השני".

"מפחיד אותי לאן המצב הזה יכול להוביל אותנו", המשיכה בספלוב, "ואמן והלוואי שכולנו נצליח להבין שאנחנו עם אחד יחיד ומיוחד. אסור לנו להיות מפולגים, רק ביחד, כי ביחד אנחנו הכי חזקים! לא משנה איזה דעות פוליטיות יש לנו, קודם כל זה האחדות שלנו, הביחד שלנו, וזה עצוב מאוד מה שקורה. מקווה שהכל יפתר מהר".

>> כוכבת "חתונה ממבט ראשון": "היום אזרתי אומץ. אני עדיין רועדת"

בספלוב בכל זאת מגלה אופטימיות זהירה, ויש לה השערה: "אני מאמינה שאחרי צום תשעה באב כבר כולנו נרגיש טוב יותר, תקופה לא כיפית תשעה באב".

כל מה שנותר לנו לומר זה אמן.

הסטורי של אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@
הסטורי של אדל בספלוב | צילום: אינסטגרם adelbespalov@