כוכבת "חתונה ממבט ראשון": "היום אזרתי אומץ. אני עדיין רועדת"

דנית ליבנת | צילום: אינסטגרם danitlivnat@
דנית ליבנת | צילום: אינסטגרם danitlivnat@

דנית ליבנת, כוכבת העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון", יוצאת בצעד מפתיע כאקט מחאה נוכח המתרחש במדינה. כל הכבוד לה

88 שיתופים | 132 צפיות

המחאה נגד ההפיכה המשטרית בוערת בעצמותיהן ועצמותיהם של לא מעט ידועניות וידוענים, שמרבים לשתף ברשתות החברתיות בדעותיהם – ולא פעם גם מוצאים עצמם בלב מתקפה בשל כך. מי שלא הסתירה מעולם את דעתה בכל הנוגע לכאוס המתרחש במדינה, היא משתתפת העונה השלישית של "חתונה ממבט ראשון", דנית ליבנת, שמקפידה לקחת חלק בהפגנות ולשתף את עשרות אלפי עוקביה בדעותיה.

>> עדי אליהו מ"חתונה ממבט ראשון": "התעצבנתי בשנייה שראיתי את זה"

היום ליבנת, שהיא גם קצינה במיל', משתפת בסטורי דומע את 45 אלף העוקבות והעוקבים שלה בהחלטה קשה שקיבלה באשר להמשך שירותה במילואים. "בצער רב, עם כאב פיזי בלב ולאחר שאזרתי הרבה כוחות, הודעתי היום למפקדת שלי על הפסקת התנדבותי לשירות מילואים עד שהמהלכים הדיקטטורים ייפסקו", היא מודיעה.

"נולדתי למדינה דמוקרטית וליברלית, התגייסתי למדינה כזו ושירתתי אותה באהבה גדולה במשך שבע שנים בשירות סדיר ועשר שנים נוספות במילואים – בהתנדבות מלאה ועל אף שאינני מחוייבת לכך", כתבה למפקדת שלה. "את יודעת כמה שאני מאושרת על הזכות להגיע ולסייע בהכשרת דור העתיד של חיל האוויר גם כשמדובר בימי מילואים קשים ומעייפים. אך לצערי מרגע שהחוזה של המדינה הופר – ולא על ידי) – לא אוכל להמשיך ולהתנדב לשירות מילואים".

דנית ליבנת בצעד אמיץ | צילום: אינסטגרם danitlivnat@
דנית ליבנת בצעד אמיץ | צילום: אינסטגרם danitlivnat@

"בנסיבות אלו, לא אגיע לימי המילואים אליהם זומנתי בעוד שבוע וכך גם בעתיד ובינתיים אני ממשיכה לצאת לרחובות כדי להילחם על הבית שלי", כתבה ליבנת. "מי שמכיר אותי יודע כמה שאני אוהבת את המדינה שלי וכמה שחשוב לי להתייצב לשירות מילואים ולתרום את חלקי עבור כולנו".

"אני מתחבטת עם ההחלטה הזו כבר תקופה. הראש אמר משהו אחד והלב לא נתן", מספרת ליבנת על המאבק הפנימי שהתנהל בנפשה עד שאזרה את האומץ לקבל את ההחלטה. "אני עדיין רועדת. אחד הרגעים היותר קשים וכואבים שחוויתי", סיכמה והודתה לסיום לעוקביה על הודעות התמיכה.