סוד כמוס: אדוה דדון וידין גלמן התארסו מתחת לאף של כולנו?

אדוה דדון וידין גלמן | צילום: זיו קורן
אדוה דדון וידין גלמן | צילום: זיו קורן

מתברר שכתבת חדשות 12 אדוה דדון והשחקן ידין גלמן התארסו בסוד. איפה, מתי ואיך קרתה הצעת הנישואים הכי מרגשת של המלחמה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

תגידו הרבה מזל טוב לאדוה דדון וידין גלמן, כי מתברר שאחד הזוגות שעשו הכי הרבה רעש במלחמה הזו – התארסו להם בשקט בשקט.

>> ידין גלמן: "אני מסתובב בגאווה עם מגן דוד על הצוואר"

דדון נתפסה בימים האחרונים עם טבעת נישואים, מה שגרם לכל הרשת לחקור ולשאול – האם השניים התארסו? כעת מתברר שדדון וגלמן אכן מאורסים ושמרו עד כה על האירוסין ביניהם בסוד. לפי הדיווחים ברשת ובכלי התקשורת, הצעת הנישואים הגיעה עוד לפני אירועי השבעה באוקטובר, כאשר השניים היו בשיאה של חופשה זוגית מהממת באיטליה.

מאז עברו השניים רכבת הרים של אירועים ומעשי גבורה, ביחד ולחוד. גלמן, שהתגייס מיד למילואים עם פרוץ המלחמה, נפצע באורח קשה בקרב על בארי בשבעה באוקטובר. הוא נורה בחזה וביד, ועבר תהליך שיקום ממושך. כשהשתקם נסע לניו יורק לגייס כספים לעוטף עזה, ותיאר משם את האנטישמיות השוררת ברחובות. דדון מצדה גילתה גבורה אינסופית כאשר דיווחה מהשטח תחת אש עם פרוץ המלחמה, ואף נכנסה לעזה בשביל לדווח משם. במהלך דיווחיה בשבעה באוקטובר, גילתה דדון תושיה מדהימה וחילצה צעירים מזירת הטבח בפסטיבל נובה שהתקיים ברעים.

אדוה דדון וידין גלמן | צילום: זיו קורן
אדוה דדון וידין גלמן | צילום: זיו קורן

בתחילת המלחמה הקדיש גלמן פוסט רומנטי לדדון, אותו פרסם קבל עם ואינסטגרם, לצד תמונות מחויכות שלהם מבית החולים. הוא כתב לה כך: "שני דברים עיקריים למדתי מאז שהכרנו, מה היא אהבה ומה זה אושר. תודה שבאת איתם לחיי. הגיבורה שלי, המושא להערצה שלי, הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. אני אוהב אותך מהיום שפגשתי אותך".

>> "כפרה": כשנועה תשבי ריגשה את דני קושמרו מאחורי הקלעים

שיהיה הרבה מזל טוב לזוג המאושר והגיבור, רק אושר, בריאות ובשורות טובו. ויאללה, מחכות לחתונה!