אגם רודברג תוקפת את סמוטריץ' בעקבות האמירה המזעזעת שלו

אגם רודברג | צילום: עידו נחליאלי
אגם רודברג | צילום: עידו נחליאלי

האמירה המזעזעת של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ממשיכה להכות גלים גם ביום שאחרי. אגם רודברג לא יכלה לעבור על זה בשתיקה, ולצערנו כעת היא מותקפת בחזרה

88 שיתופים | 132 צפיות

אתמול בערב (שלישי) נשמעה בישראל אחת האמירות המקוממות והאיומות שיכולה להיאמר על ידי שר בממשלה. שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר כי "החזרת החטופים זה לא הדבר הכי חשוב", בתגובה לשאלה שנשאל בריאיון לרשת ב', והוסיף: "למה לעשות תחרות? מה זה חשוב עכשיו? צריך להשמיד את חמאס".

>> סרטון החטיפה של שירי ביבס קורע את הלב. המציאות עצובה עוד יותר

משפחות החטופים נטרפו מהאמירה הזו, ובצדק רב, והם לא היחידים. השחקנית אגם רודברג תקפה את סמוטריץ' בעקבות דבריו המזעזעים והעלתה סטורי כולל תיוג של שר האוצר בכבודו ובעצמו. רודברג כתבה קצר ולעניין: "בא לי להקיא עליך. מוזמן ללכת לעזה להתחלף עם חטוף".

אגם רודברג | צילום: אינסטגרם agamrudberg@
אגם רודברג | צילום: אינסטגרם agamrudberg@

נזכיר ש-134 חטופות וחטופים נמצאים בשבע כבר כמעט חמישה חודשים. חלקם נחטפו מביתם, חלקם נחטפו מבסיסי צה"ל בעת שירותם, חלקם נחטפו ממסיבה. כולם מוחזקים בתנאים לא אנושיים, מורעבים ועוברים התעללות פיזית, רגשית ואף מינית. מיום ליום אנו שומעות על עוד ועוד עדויות מצמררות המתארות את מה שאפשר לכנות במילה אחת – גיהנום.

>> הצילו: 14 נשים שעדיין בשבי מתחננות שיחלצו גם אותן

בינתיים, לצד תגובות תמיכה, רודברג "זוכה" גם לתגובות קשות, מקטינות ובריוניות שכולן על טהרת סתימת הפיות. יש לנו תחושה שאם היא לא הייתה אישה בעלת מראה חיצוני מסוים, הסיפור היה נראה אחרת. בינתיים נמשיך לחזק את משפחות החטופים ולקוות יחד איתם שמי שאחראי להשבתם לא יפקיר אותם בפעם השנייה. הם הופקרו כבר פעם אחת, כשנחטפו, ובאחריותה של ישראל ושל נבחריה לעשות הכל בשביל להחזיר אותם הביתה.