תיירות ופנאי

האגם באיטליה שהפך למקום החופשה המועדף על הסלבס

אגם קומו. הרים מצד אחד ומים מצד שני | צילום: Shutterstock
אגם קומו. הרים מצד אחד ומים מצד שני | צילום: Shutterstock

אגם קומו שבצפון איטליה הוא מקום החופשה המועדף על הסלבס. קיילי ג'נר, מיילי סיירוס ואחרים דאגו להביא משם סלפי נוטף גלאם, אז למה שאת לא תצטרפי לחגיגה?

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שכולם כבר נפשו במיקונוס, מסתמן שיש יעד חדש שמועדף על הסלבס. הוא נמצא בצפון איטליה ונקרא אגם קומו. לא מדובר במקום סודי ולא ידוע, אלא באתר תיירות די מוכר, שכולל נופים עוצרי נשימה, מלונות ראוותניים כאילו מדובר בבית של שייח' מדובאי, כפרים מסביב שנראים כאילו יצאו מדיסני ואטרקציות ימיות אינסופיות. 

כבר בתחילת העשור חזינו בג'ורג' קלוני (שהיה הראשון לקנות שם בית), מדונה, אמילי בלאנט ושות' מבלים מסביב לאגם הנוצץ, אך הוא הפך רשמית לאייקוני בשנים האחרונות. כך למשל קיילי ג'נר חגגה שם יום הולדת עם משפחתה וחבריה (ואתם יודעים איך זה, כל מקום שמשפחת קרדשיאן שמה עליו את ידה הופך בן לילה ללהיט), מיילי סיירוס הסתלבטה ליד הבריכה ודוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרט העלו משם תמונות מעוררות קנאה. אגב, הרבה לפני ג'נר מספרים שליאונרדו דה וינצ'י היה מגיע לאגם קומו על מנת להירגע. 

אז מה יש באגם קומו שהופך אותו לכל כך אטרקטיבי עבור מפורסמי העולם? בתור התחלה הוא נמצא שעה נסיעה ממילאנו, עיר חביבה על סלבס, מה שאומר שאפשר "לתת לשם קפיצה" די בקלות. האוכלוסייה באזור קומו חזקה כלכלית, ואם תשלבו את זה עם הטעם האיטלקי המשובח וכמה מונומנטים חשובים – קיבלתם את הנוף האדריכלי היפה ביותר בעולם. זה מה שהביא רבים מהמקומיים לפתוח מלונות ראוותניים (מישהו אמר 12K דולר ללילה ממוצע?) הכוללים קונסיירז'ים אישיים, וילות בנות שלושה חדרים, מרפסות רחבות ידיים, ג'קוזי תחת כיפת השמיים וכל מה שהופך חופשה ממוצעת לחלומית באמת. 

אבל מה עם האנשים האמיתיים, כמונו, שאין להם את כל הכסף הזה לבזבז? אל חשש סיסטרז, דאגנו לכן. הינה חמש המלצות לאזור: 

>> האי היווני שהישראלים עדיין לא גילו
>> כל הסיבות לנסות לחופשה במאוריציוס

נסו קמפינג 

עדיין חייבות להרגיש את הגלאם של מיילי סיירוס? אין בעיה, רק קחו בחשבון שזה אולי לא יהיה במלון. אם אתן חובבות גדולות של הטבע (ובאגם קומו יש המון ממנו) ודאי תשמחו לשמוע כי יש כמה אתרי קמפינג מהממים וזולים (חלקם מתחילים בסביבות 20 אירו ללילה) באזור שנמצאים ממש על המים של האגם. נכון, אומנם לא תהיה לכן בריכה פרטית, אבל תוכלו לטבול את עצמכן באותם מים כמו מיס ג'נר. 

לעשות קניות כמו סלב 

חולות השופינג מביניכן חייבות להגיע למרכז World Silk Capital, שם שתוכלו לרכוש בגדי משי יוקרתיים, איכותיים ומקומיים. אם שופינג בלבד לא עושה לכן את זה, באזור "בירת המשי" נמצאת קתדרלה גותית מדהימה ואיקונית: קתדרלת קומו. 

קתדרלת קומו | צילום: Shutterstock
קתדרלת קומו | צילום: Shutterstock

אומגה 

מה כולם אוהבים בלי הבדל דת, גזע, מין וגיל? אומגות! ותאמינו לנו שיש המון אומגות באגם קומו, זה ממש קטע שם. אם אתן כבר נמצאות באגם היוקרתי, למה שלא תהנו קצת? פשוט חפשו את האומגה הקרובה לביתכן ודפקו כמה צלילות ישירות לתוך המים הצוננים של האגם. אם אתן פחות בקטע, יש גם סיורי סירה עם מדריך מקומי כדי לקבל את כל המידע השווה על מה שקורה בעיר. 

>> מלונות בעיר קומו

כפר טרמזו 

כפי שציינו, הכפרים סביב אגם קומו הם חלק מהחוויה התרבותית-קולינרית באזור ואנחנו לא נחסוך מכן את הטוב ביותר. כפר טרמזו (Tremezzo) נחשב ככפר לפודיז מאחר שהוא מלא במסעדות מקומיות ומאכלי ים טריים. אל תשכחו לצלם את המנות שלכן לסטורי! 

אגם טרסימנו 

אגם טרסימנו | צילום: Shutterstock
אגם טרסימנו | צילום: Shutterstock

אם בא לנו חופשה באגם איטלקי יוקרתי, אבל אין לנו ממון כמו לקיילי ג'נר, מה נעשה? ניסע ללייק טרסימנו (Trasimeno) כמובן! האגם השכן הוא אחד מהאגמים הגדולים ביותר באיטליה והוא ממוקם בין רומא לפירנצה, כך שתוכלו לנסוע לכמה ימים של סתלבט ואז לחזור לחופשה עירונית אם חפצתן. מחירי המלונות נוחים יותר מקומו השכן, ואם אתן עדיין חייבות-חייבות-חייבות להגיע לשם, מדובר בנסיעה של שעתיים וחצי בין האגמים. אולי אין בטרסימנו הרים דרמטיים כמו בקומו, אבל המעיינות באזור הם ללא ספק מחזה מרהיב.