אביבית בר זוהר חושפת את הסיבה לביטול האירוסין?

אביבית בר זוהר | צילום: רותם לבל ל־Artbook
אביבית בר זוהר | צילום: רותם לבל ל־Artbook

אביבית בר זוהר שומרת על שתיקה לגבי ביטול נישואיה, אבל האם היא שולחת מסר עוקצני לארוסה לשעבר? וגם, נזכרנו בדברים שסיפרה לנו כוכבת הרשת בימים בהם היא חלמה להיקרא אביבית צרפתי

88 שיתופים | 132 צפיות

חצי שנה אחרי הצעת האירוסין הכי גרנדיוזית שידעה מדינת ישראל, אביבית בר זוהר חוזרת לחיי הרווקות. הרשת כמרקחה, בר זוהר שומרת על שתיקה אבל יכול להיות שהסטורי היחיד שהעלתה מאז שהידיעה על ביטול החתונה מרמז על הסיבה?

>> מאיה ורטהיימר חוזרת לעשות טיפולי פוריות ומשתפת בחששות

אושיית הרשת ואשת העסקים שהכריזה לאחרונה כי גמרה עם הניתוחים הפלסטיים, גמרה גם עם בן זוגה בשנתיים האחרונות, קווין צרפתי, איש נדל"ן יהודי מצרפת המתגורר בשנים האחרונות בישראל. בר זוהר התארסה לפני חצי שנה, וסיפרה לנו בכתבת שער חגיגית לכבוד יום הולדתה ה-40 על מערכת היחסים העוצמתית בין השניים: "עד שהכרתי את קווין חשבתי ללכת לבנק הזרע ולהביא ילד לבד. אמרתי לעצמי: יש לך את כל המחזרים והמתנות, ובסוף בלילה את יושבת ובוכה. כבר חשבתי שאולי משהו לא בסדר איתי. לא היה לי רגש לאף אחד, לא הצלחתי להיקשר וכבר חשבתי שאיבדתי את זה, שהלב שלי אטום. ואז, בשנייה האחרונה לפני שנשברתי, בא קווין וזה נס גלוי".

כבר לא. אביבית בר זוהר וארוסה לשעבר זוגה קווין צרפתי | צילום: באדיבות המצולמת
כבר לא. אביבית בר זוהר וארוסה לשעבר זוגה קווין צרפתי | צילום: באדיבות המצולמת

לפני כמעט חצי שנה צרפתי הציע נישואין לבר זוהר למרגלות מגדל אייפל בפריז, בשיאה של חופשה רומנטית שתועדה היטב ברשתות החברתיות. צרפתי לא דילג על אף קלישאה ואף רכב על סוס לבן כשבכיסו טבעת יהלום 6.5 קראט וברקע כתובת אש.

בר זוהר, שהתארסה וביטלה את אירוסיה כמה וכמה פעמים בחייה, סיפרה לנו בזמנו על התכנונים לחתונה: "אחרי החתונה אני אהיה אביבית צרפתי, ככה קווין רוצה. פעם חשבתי שאתחתן בחתונה גדולה עם 1,000 איש ועם חמש שמלות כלה. הייתי בחתונות כאלה אבל היום זה נראה לי מוגזם. בא לי לעשות משהו מהנשמה".

ככשאלנו אותה איך ידעה שהוא האחד, השיבה בר זוהר: "קיבלתי מתנה. הוא ילד טוב שכזה, נשמה שכל כך שרוצה לעזור לאנשים ואיזה לב יש לו. איתו אני מגלה כל הזמן את המשמעות של אהבה עמוקה ושלמה, ורק עכשיו אני מבינה שאף אחד מהגברים שהיו בחיי לא היה רציני בהשוואה אליו. לא רציתי מישהו מפורסם, מספיק דיווה אחת בבית. לא קל להיות איתי, בחוץ תמיד מבקשים להצטלם איתי וצריך בשביל זה גבר עם הרבה ביטחון. לקווין יש. חיכיתי לו שנים והוא לא הגיע אליי משום מקום".

לדברי בר זוהר, הכל הגיע מלמעלה. "קראתי בספר דברים, ואם את קוראת כל יום פרק מספר דברים במשך 40 יום – הזיווג מגיע. אני קראתי וכמה ימים אחרי, הכרתי את קווין", סיפרה לנו, "אם הייתי יודעת את זה קודם, הייתי קוראת מזמן. אני ממליצה לכל הרווקות לקרוא 40 יום את ספר דברים, וגם הזיווג שלהן יגיע".

אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם avivitbarzohar@
אביבית בר זוהר | צילום: אינסטגרם avivitbarzohar@

בסטורי שהעלתה בר זוהר לפני זמן קצר אין זכר לארוסה לשעבר, לפחות לא באופן ישיר. בר זוהר העלתה תמונה משפחתית וכתבה: "משפחה זה הכל… משפחה זה ברגעים היפים וברגעים שפחות. משפחה תמיד תקבל אותך בדיוק כמו שאת, ולא תגרום לך להשתנות. משפחה היא עמוד התווך".

המממ… רמז, מישהו? בר זוהר חתמה את הסטורי במילים: "תודה לאלוהים על המשפחה הקסומה שלי. מה הייתי עושה בלעדיכם?".

הקשר של השניים היו רווי דרמה מהרגע הראשון. פרודתו של צרפתי לא אהבה את הקשר שלהם והעסק התפוצץ ברעש תקשורתי גדול, שכלל דיווחים על תקיפה והשמצות הדדיות. בר זוהר גייסה עורך דין במטרה לתבוע את פרודתו של צרפתי בגין תקיפה, הגנת הפרטיות ולשון הרע ללא הוכחת נזק.

"קווין אמר לי כל הכבוד", סיפרה לנו בר זוהר בתגובה לכך שהחליטה לתבוע את אם ילדיו, "הילדים באים אלינו שלוש פעמים בשבוע ואני אוהבת אותם ודואגת להם. עצוב לי מה שקורה, אם היא הייתה רואה אותי איתם, היא לא הייתה מעזה להתנהג אליי ככה. זה ממש חוסר צדק וזה חורה לי, גם לגברים שסובלים בנישואים יש זכות לעזוב".