למה אביבית בר זוהר חזרה לגור עם אימא שלה?

אביבית בר זוהר במסיבת החוף של אפרול שפריץ | צילום: אלירן אביטל
אביבית בר זוהר במסיבת החוף של אפרול שפריץ | צילום: אלירן אביטל

אביבית בר זוהר עוזבת בגיל 37 את דירת היוקרה בתל אביב וחוזרת לגור עם אימא שלה ברחובות. בריאיון לאתר "את" היא מסבירה מה עומד מאחורי הצעד הקיצוני

88 שיתופים | 132 צפיות

רחובותיות, פקחו העיניים: אביבית בר זוהר מחפשת דירה ברחובות, ולא סתם דירה ברחובות – אלא פנטהאוז שאליו תוכל לעבור אושיית הרשת יחד עם אימה.

להזכירכן, לפני כחודש נפטר אביה של בר זוהר, בגיל 73, בסופו של מאבק במחלה קשה. "אבא משה הצדיק נפטר", הודיעה בדמעות בסטורי שפרסמה לאחר לכתו. "אתם עוברים איתי הכל, תמיד, בטוב וברע, ועכשיו זה רע – אבא שלי נפטר, אבא משה נפטר". בהמשך פרסמה בר זוהר בפרופיל האינסטגרם שלה סרטון קצר עם אביה מתוך הסרט "כולם אוהבים את אביבית" שנעשה עליה ברשת 13. בסרטון, מבקרת בר זוהר בבית הוריה ומגישה לאביה את המאכל האהוב עליו. "אבא משה ז"ל כל כך חיכה לפסטה טונה שלו… והנה הוא כבר לא איתי", כתבה בצירוף לסרטון. "למי אני אבשל עכשיו פסטה טונה??? כל תמונה וכל סרטון משאירים לי בור עמוק בנשמה שלי… קשה לי מאוד, יהי זכרו ברוך".

>> "אני מיני-תוכנית ריאליטי": סיכום העשור של אביבית בר זוהר

הקהל הנאמן של בר זוהר, המונה 345,000 עוקבי אינסטגרם, לא נותר אדיש והתגייס לצדה גם הפעם, עם פרסום חיפושיה אחר דירה משותפת לה ולאימה בעיר הולדתה.

אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה
אביבית בר זוהר | צילום: רפי דלויה

"ההחלטה התקבלה מזה שכבר כמה ימים אני לא מצליחה לישון בלילה ממחשבה שאמא שלי תישן לבד בבית", מסרה בר זוהר למערכת "את". "זה שלב מאוד קשה עבור כל המשפחה, וזה הזמן להתאחד. אני לא יכולה לגור בדירה שלי וליהנות בבריכה כשאני יודעת שאימא שלי לבד עם עצמה. אז החלטתי לעזוב את הדירה ולהשכיר לנו פנטהאוז גדול ברחובות".

את עוזבת את הדירה היוקרתית שלך בתל אביב ואת הנוחות שבלחיות לבד, זאת חתיכת הקרבה.
"אני מוציאה גם את אימא שלי מהדירה הקודמת שלה והיא עוברת לגור איתי, אז גם היא מקריבה. אבל אני רוצה שיהיה לנו כיף, שהנפש קצת תתאחה".

הצעד הזה מגיע עם חששות?
"יהיה לי קשה בהתחלה לעזוב את תל אביב, אבל משפחה היא קודמת לכל. זה הדבר הכי חשוב שיש לי בעולם. הכול בסדר, כל מה שאלוהים עושה הוא מכוון לי לטובה, בזמן וברגע הנכון. אני רק מודה לו, לא מתלוננת".

מה עם חששות מפני מריבות? תור מי להוריד את הזבל, מי גמרה את החלב, מי ראשונה בתור למקלחת?
"אני ואימא שלי לא רבות על שום דבר".

>> ליהיא גרינר עדיין מתאוששת מלידת בתה השלישית