קווין מי? אביבית בר זוהר מתגברת על הפרידה במילאנו

אביבית בר זוהר במילאנו | צילום: אור גפן
אביבית בר זוהר במילאנו | צילום: אור גפן

אביבית בר זוהר וארוסה לשעבר קווין צרפתי נפרדו לפני כשלושה שבועות, אבל נראה שהיא מתאוששת מהפרידה בשיא הסטייל

88 שיתופים | 132 צפיות

אביבית בר זוהר כנראה מתאוששת יפה מאוד מהפרידה מבן הזוג קווין צרפתי, שכן היא כבר נצפתה במילאנו מתכוננת לג'וב החדש והנחשק שלה.

>> אביבית בר זוהר חושפת את הסיבה לביטול האירוסין?

הנסיעה של בר זוהר תוכננה לשם תצוגת הענק בהפקתו של המפיק שון בלאיש, שהוציא השבוע משלחת למילאנו במסגרת שבוע האופנה. ואם אתן סקרניות מה תפקידה של הכוכבת בתצוגה, בר זוהר תנחה את תצוגת האופנה בשלוש שפות – איטלקית, אנגלית ועברית.

הג'וב האופנתי מגיע כשלושה שבועות לאחר הפרידה המתוקשרת מארוסה לשעבר. בכתבת שער חגיגית שערכנו עם בר זוהר לכבוד יום הולדתה ה-40, סיפרה לנו אז על הזוגיות עם צרפתי, שבאותם ימים היוותה את התגשמות כל חלומותיה:  "כבר חשבתי שאולי משהו לא בסדר איתי", סיפרה לנו אז. "לא היה לי רגש לאף אחד, לא הצלחתי להיקשר וכבר חשבתי שאיבדתי את זה, שהלב שלי אטום. ואז, בשנייה האחרונה לפני שנשברתי, בא קווין וזה נס גלוי".

אביבית בר זוהר במילאנו | צילום: אור גפן
אביבית בר זוהר במילאנו | צילום: אור גפן

כשהתפרסמה הידיעה על הפרידה וביטול החתונה בכלי התקשורת, בר זוהר אמנם לא התייחסה אליה באופן ישיר, אבל העלתה סטורי שלא היה בו שום זכר לארוסה לשעבר. במקום זאת, היא העלתה תמונה משפחתית וכתבה: "משפחה זה הכל. משפחה זה ברגעים היפים וברגעים שפחות".

אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן
אביבית בר זוהר | צילום: אור גפן

"משפחה תמיד תקבל אותך בדיוק כמו שאת, ולא תגרום לך להשתנות. משפחה היא עמוד התווך", היא כתבה, ואי אפשר שלא היה לחוש את העקיצות שבאוויר. את הסטורי חתמה בר זוהר במילים: "תודה לאלוהים על המשפחה הקסומה שלי. מה הייתי עושה בלעדיכם?".

מאז נראה שבר זוהר מתאוששת יפה. אם כבר לאחות לב כואב, אז אין ספק שמילאנו זה יופי של מקום לעשות זאת.