תחתונים וגוזיות: סופסוף שיר שעושה כבוד ללוחמות שלנו

נשים בחזית | צילום מתוך סרטון שת"פ בין קהילת המילואימניקיות לבין משרד הפרסום מקאן
נשים בחזית | צילום מתוך סרטון שת"פ בין קהילת המילואימניקיות לבין משרד הפרסום מקאן

אם יש נקודה של אור בתקופה האפלה הזו, היא בהחלט ההכרה בכוחו וחשיבותו של הכוח הנשי. במלחמה הזו על הבית, הנשים לא נותרות בשולי ההיסטוריה, וכעת זה בא לידי ביטוי במחווה מעולה ומרגשת

88 שיתופים | 132 צפיות

סרן נ' חתרה למגע וניטרלה מחבלים בבסיס. סא"ל א' לכדה 15 מחבלים ביישוב יתד. רב פקד מ' נלחמה פצועה מתחנת המשטרה בשדרות. סרן ק' חיסלה עם צוות הטנק מחבלים בעוטף. סא"ל י' סיכלה 3 מחבלים בבסיס. סרן י' נלחמה עם פיג'מה ואקדח והצילה תושבים. ענבל ליברמן פיקדה על המתרחש בניר עם ובזכותה אף מחבל לא חדר לקיבוץ.

>> הישראלית היפה: אביבה בת ה-63 מתקנת דלתות ממ"ד בהתנדבות

אלו הם רק חלק מסיפורי הנשים הלוחמות בעוז ובגבורה במלחמה הקשה והטראגית הזו, ואם יש נקודה של אור בתקופה האפלה הזו, היא בהחלט ההכרה בכוחו וחשיבותו של הכוח הנשי. במלחמה הזו על הבית, הנשים לא נותרות בשולי ההיסטוריה, וכעת זה בא לידי ביטוי במחווה מעולה ומרגשת.

קהילת המילואימניקיות ומשרד הפרסום מקאן חברו לכדי שיתוף פעולה מרגש לאללה. הם לקחו את "אין לך מה לדאוג" האייקוני של עוזי פוקס מ-1973 (או בשמו הלא רשמי "תחתונים וגופיות") וביקשו מתלמה אליגון רוז אשר כתבה אותו במקום לכתוב את המילים מחדש, גייסו את אסתר רדא והפיקו קליפ ששם בפרונט נשות זרועות הביטחון. פייר, התרגשנו. יו גו גירלז! ותודה לכן על כך שאתן נלחמות בשביל כולנו.