40 שנות נאמנות לצבע הוורוד: שגרת הטיפוח של פנינה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום | צילום: באדיבות המצולמת
פנינה רוזנבלום | צילום: באדיבות המצולמת

את השיער והגבות היא מסדרת בעצמה, היא מוותרת על מייק אפ אבל לא על הצבע הוורוד. פנינה רוזנבלום חושפת סודות טיפוח ומגיבה לטוקבקיסטים שלא מאמינים לה: "יש לי גנטיקה טובה, שימותו הקנאים"

88 שיתופים | 132 צפיות

פנינה רוזנבלום, בת 67, אשת עסקים

לפני כשבוע פרסמנו את מדור תיק האיפור הזה עם פנינה רוזנבלום. המדור קיבל (גם) תגובות קשות ברשתות החברתיות, וגולשים רבים הביעו את חוסר האמון שלהם בתשובות של רוזנבלום. ביקשנו ממנה את תגובתה לטוקבקיסטים וזה מה שהיא אמרה:
"הניתוח היחידי שעשיתי בפנים הוא בעפעפיים, לפני עשר שנים. כתבו בתגובות שהשיער לא שלי? השיער שלי, עם תוספות מדי פעם כשבא לי להוסיף. זה הכול. אני לא משופצת בכלל אז שימותו הקנאים. בורכתי בגנטיקה טובה וגם יש לי קרמים מדהימים כי הם עם חומצות ומגיל מסויים את חייבת לשים חומצה ולא סתם קרם".

והנה המדור המלא כפי שפורסם:

שגרת טיפוח

"מגיל 18 אני מקפידה באופן קבוע על שגרת טיפוח וזה כבר חלק מה-DNA שלי. יש לי סוג עור מעורב ואני לא משאירה אותו בלי קרם. אני מאמינה מאוד בשגרה אינטנסיבית, לא מוותרת לעצמי על כל השלבים ומסביב מחמיאים לי שאני נראית בת 40. ביום יום אני שמה את המוצרים שלי מסדרת HEMP COMPLEX & AMINO ACID כי אני מאמינה מאוד בחומרים פעילים שעובדים על העור והסדרה הזאת מבוססת שמן קאנביס וחומצות. אחרי ניקוי הפנים בסבון פנים, אני שמה בנפרד סרום לעיניים וסרום לפנים, ומעל קרם עיניים וקרם יום, ובערב אחרי המקלחת, אותה שגרה אבל במקום קרם יום, אני מקפידה על קרם לילה. אני מקפידה לשים לחות גם בצוואר וגם בדקולטה כי אזור הדקולטה הוא אזור שרואים בו מאוד מהר את סימני ההזדקנות. בימים אלה אני נמצאת בשלבי פיתוח של פילינג לפנים שיש לשים פעם בשבוע ואני מנסה אותו כבר כמה חודשים. הוא קצת שורף אבל התוצאה ממש מטורפת והוא יגיע לשוק בקרוב".

>> סנדרה שדה: "ניתוחים פלסטיים זו חוויה נהדרת"

קוסמטיקה

"אחת לחודשיים-שלושה אני מגיעה לקליניקה של הקוסמטיקאי שלי אמיר בוהדנה, אני עושה אצלו טיפול פינוק שכולל גם טיפולי מיצוק עם מכשור חדשני ועם מסכות לפנים, אבל בשבילי זה בעיקר טיפול פינוק".

פודרה של MAC. מחיר 150 ש"ח | צילום: יח"צ
פודרה של MAC. מחיר 150 ש"ח | צילום: יח"צ

אנטי אייג'ינג

"לפני 12 שנה עשיתי ניתוח בעפעפיים, מעבר לזה לא עשיתי ניתוחים. אני מתחזקת את תוצאות הניתוח ההוא, על ידי הזרקות של אחת לשנה, אצל פרופסור אייל וינקלר".

>> שוקלת טיפול בהזרקה? כך תדעי אם כדאי לך ומתי להתחיל

איפור

"אני לא משתמשת במייק אפ, כי כשהעור מטופח, אין בו צורך, אני רק מפדרת את הפנים בפודרה בהירה מסדרת סטודיו פיקס של מק. כל מי שמכיר אותי יודע שהצבע האהוב עלי הוא ורוד ואני נאמנה לצבע הזה כבר ארבעים שנה. זה כולל שפתון ורוד של מאק, וסומק בצבע ורוד של חברת CATRICE. המסקרה השחורה היא של מאק".

ליפסטיק של MAC. מחיר 92 ש"ח | צילום: יח"צ
ליפסטיק של MAC. מחיר 92 ש"ח | צילום: יח"צ

בושם

"הבחירה שלי בבושם היא על פי שני פרמטרים: שלא יהיה חזק וישתלט יותר מדי וגם שיעניק תחושה טובה ונעימה. שני הבשמים האהובים עלי הם שאנל, שבגרסה היותר חדשה שלו הוא קליל ופרשי והבושם KNOWING של אסתי לאודר, שיש לו ניחוח פרחוני ומאוד נשי".

בושם knowing | צילום: יח"צ
בושם knowing | צילום: יח"צ

שיער

"אני צובעת לבד את השיער שלי, ומאז ימי הקורונה לא הולכת כמעט למספרה וגם את הבייביליס אני מעצבת בעצמי. אני משתמשת בשמפו ומרכך של החברה שלי עם שמן אובליחה".

מני – פדי

"אחת לשלושה שבועות אני מתייצבת אצל רחלי שיושבת במלון הדירות מנדרין ועושה מניקור עם לק ג'ל. הלק כמובן חייב להיות ורוד".

>> 14 השראות לציפורניים חורפיות ומלאות סטייל

גבות

"אני מסדרת את הגבות שלי לבד. משרטטת עם עיפרון גבות ומנקה לבד על פי צורך".

סומק Catrice Blush Box. מחיר 15 ש"ח | צילום: יח"צ
סומק Catrice Blush Box. מחיר 15 ש"ח | צילום: יח"צ

כושר

"לאורך שנים הקפדתי על שגרת כושר אבל היום אני לא עושה כושר בכלל כי אין לי זמן. אני פעילה מאוד כל היום ועומדת על הרגליים שעות ארוכות בדוכני פופ-אפ בקניונים שם אני מוכרת את המוצרים שלי".

תזונה

"אני אוכלת הכל ומשתדלת לאכול אוכל בריא, ובצורה מאוזנת. אבל אם פתאום בא לי ג'אנק פוד – מה שקורה לעיתים רחוקות, אני אוכלת. אני לא עושה דיאטות, ושומרת הרבה שנים על משקל יציב. בחיים זה לא הכל גנים טובים, יכולתי לשקול 100 ק"ג אם לא הייתי שומרת על שגרת תזונה מאוזנת. אם אני מרגישה שעליתי קילוגרם או שניים, אני מפחיתה מעט מהכמויות. מדי פעם אני שותה כוס יין וביום יום מקפידה מאוד על שתייה מרובה של מים".

פנינה רוזנבלום | צילום: באדיבות המצולמת
פנינה רוזנבלום | צילום: באדיבות המצולמת

הפינוק שלי

"שבת הוא יום מנוחה בבית. אחרי שכל ימות השבוע אני מתרוצצת הרבה, אני זקוקה לשקט שלי בחיק המשפחה ואני גם מוצאת זמן לצפות בסדרות טורקיות שאני אוהבת, אני קוראת עיתונים וצופה בחדשות".

טיפ

"ב-30 בדצמבר אחגוג יום הולדת 67, אני מאוהבת ואני אופטימית והעבודה נותנת לי הרבה אנרגיות. אני מאמינה בלתת ולקבל אהבה, והאהבה שאני מקבלת על בסיס יומי מהציבור נותנת לי הרבה כוח. אני מאמינה גם בשמירה על המשפחה, רוני והילדים, החתן והנכדים החדשים נותנים לי הרבה כוח ורוגע. כשאת אופטימית ויש לך משפחה טובה ותומכת מאחורייך, את יכולה לנצח הכל".