סלט תרד ושני אימוני כח ביום: הצצה לשגרת האימונים המטורפת של קים קרדשיאן

קים קרדשיאן | צילום: gettyimages
קים קרדשיאן | צילום: gettyimages

קים קרדשיאן מעלה הילוך אחרי הפרידה מקניה ווסט ומציגה שגרת אימונים אינטנסיבית ולוק חדש שזכה לפירגון מ"ווג". אילו אימונים היא עושה ואיך נראה התפריט היומי שלה? כל הפרטים

88 שיתופים | 132 צפיות

חודש אחרי שהגישה את מסמכי הפרידה בתהליך הגירושים המתמשך מקניה ווסט, קים קרדשיאן מציגה גרסה שמחה ומאושרת, ודואגת לפרגן לאקס על החברה החדשה – ג'וליה פוקס. עד כדי כך היא משדרת קוליות, מבשרים באתר TMZ, שהשמועה מספרת כי לדעתה של קים קיי, הזוגיות החדשה של ווסט טובה לעתיד ולהורות המשותפת שלהם.

>> איך להתגרש ולהישאר חברים?

אנחנו מקוות בשביל קרדשיאן שהיא באמת מאושרת, אי שם מאחורי מעטה האינסטגרם והפפרצי, אבל לפחות לפי מה שהיא בוחרת להציג לקהל העוקבים והעוקבות שלה – נראה שהיא לא עוצרת, ליטרלי. קרדשיאן מתחזקת בימים אלה שגרת כושר אינטנסיבית, והשבוע היא איפשרה לעוקביה להציץ לחדר האימונים שלה בסטורי ששיתפה. 

קים קרדשיאן | צילום מסך אינסטגרם
קים קרדשיאן | צילום מסך אינסטגרם

אז מה בלו"ז? נראה שקרדשיאן מגבירה ווליום ולא מסתפקת באימון כושר אחד ביום, אלא מבצעת שני אימונים. כן, מה שקראתן, שני אימוני כושר ביום. בחלק מהפעמים מדובר באימון כח, המלווה באימון קרדיו כמה שעות לאחר מכן, ולעיתים מדובר בשני אימוני כח המתמקדים בשרירים שונים בגוף.

 

"כל מי שיש לה ילדים יודעת שהגוף משתנה, וקשה להחזיר את הגוף שלך לכושר", אמרה קרדשיאן למגזין פיפל לאחרונה, ואף נתנה הצצה לתפריט התזונתי המוקפד שלה, אותו היא משלבת עם האימונים המפרכים. לא היינו ממליצות לנסות את זה בעצמכן, ובטח שלא לאורך זמן, אבל הנה דוגמה לתזונה היומית עתירת החלבון של הקרדשיאן:

>> המטבח המנצח: גולת הכותרת של המלון הזה היא ארוחת הבוקר

ארוחת בוקר: ביצים מקושקשות עם נקניק הודו וגאודה מעושנת, יוגורט יווני עם 1/3 כוס אוכמניות טריות וחטיף שוקולד מריר, דובדבן ואגוזים.
ארוחת צהריים: עוף בגריל על סלט תרד עם פטה, גזר בינוני ו-4 כפות חומוס.
ארוחת ערב: דג הליבוט עם שעועית ירוקה מוקפצת.

בסך הכל מדובר בכ-1,500 קלוריות ליום.

את הגזרה המהודקת שלה הפגינה קים קיי השבוע באאוטפיט מהודק בהתאמה – מכנסי ג'ינס שחורים עם קרעים בגזרת באגי, שמהם מציץ בגד גוף שחור מבד סקובה עם שלל חיתוכי קאט אאוט אדג'יים ומחשוף עמוק מבית המעצב הבריטי העולה מקסימיליאן דיוויס. הלוק זכה לפירגונים מקיר לקיר באתר של מגזין "ווג" תחת הכותרת: Leave It To Kim Kardashian To Nail The Rebound Look. או בעברית: קימי מפציצה.