ריהאנה: "אני רוצה 3 או 4 ילדים, עם או בלי פרטנר"

ריהאנה | צילום: Aaron J. Thornton/Getty Images
ריהאנה | צילום: Aaron J. Thornton/Getty Images

ריהאנה כובשת את שער גיליון מאי של ווג הבריטי וחושפת את הכמיהה לילדים, התקפי החרדה ולמה הצטלמה עם כיסוי ראש

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים אלו, כשאנחנו תקועות בבית בלי יכולת לצאת, אין כמו קצת ריהאנה שתעשה לנו גוד טיימס. רגע אחרי הפרידה מחסן ג'מיל איתו ניהלה מערכת יחסים במשך שלוש שנים, כבשה את עולם האופנה עם המותג שלה FENTY, יחד עם התואר האישה השחורה הראשונה בעלת מותג בקבוצת מותגי היוקרה LVMH, קיבלה את פרס מעצבת האופנה של השנה בטקס פרסי האופנה הבריטי ופרס הנשיא בטקס naacp image award, תרמה חמישה מיליון דולר למאבק העולמי בקורונה ושיחררה שיר חדש בשיתוף פעולה עם הראפר פארטי נקסט דור, אחרי שנים בהם לא הוציאה אף שיר חדש. זה, אגב, לא מנע ממנה לספוג ביקורות קשות מצד מעריציה, אך היא עדיין לא מתחייבת על תאריך בו יצא אלבומה החדש.

ריהאנה חוגגת את החיים בשער גיליון מאי של ווג הבריטי, ופייר, יש לה את כל הסיבות בעולם להיות מאושרת. בגיל 32 היא אחת הנשים המצליחות בעולם ועכשיו היא עם הפנים ליעד הבא – ילדים. "יהיו לי 3 או 4 ילדים", היא עונה כשהיא נשאלת איפה היא רואה את עצמה בעוד 10 שנים, "אני מרגישה שהחברה רוצה לגרום לי להרגיש שאני לא עושה את זה כמו שצריך. היא מזלזלת באימהות אם אין אבא בסביבה. אבל הדבר היחיד שחשוב הוא אושר. זו מערכת היחסים הבריאה היחידה שצריכה להיות בחיי ילדים. זה הדבר היחיד שבאמת יכול לגדל ילד, אהבה".

בשני שערים מתחלפים ויפהפיים חובשת הזמרת דוראג לראשה. דוראג הוא כיסוי ראש ששימש לביטול יופיין של נשים שחורות בעבר הרחוק ולשמר את מעמדן הנחות כפועלות. בשלושת העשורים האחרונים הפך הדוראג לאחד המאפיינים הבולטים של תרבות הראפ וההיפהופ ובשנים האחרונות אימצו את הלוק גם לא מעט פאשניסטות. עבור רירי זאת לא הפעם הראשונה שהיא מצטלמת כשהיא חובשת דוראג, אבל לראשונה מופיע הדוראג על שער מגזין ווג הבריטי. "האם חשבתי שאי פעם אראה דוראג בשער של ווג? לא" מצהיר אדוארד אנינפול עורך ווג הבריטי בטור אישי, "זה סמל חזק עבורנו, של התנגדות ואותנטיות, יש לו מקום חשוב בתרבות הפופולרית, לעתים נדירות הוא נראה דרך הפריזמה של האופנה הגבוהה. יש לנו דור שאפתני ביותר. כמה מרגש". עוד הוא סיפר גם כי זה היה רעיון של ריהאנה להצטלם לשער חובשת דוראג.

עוד בריאיון מספרת ריהאנה על התקפי החרדה, מסתבר שגם אם את ריהאנה את מתמודדת עם כאלה ולראשונה היא חושפת את הסיבה שבגללה הבריזה מטקס פרסי הגראמי בשנת 2016. היא הייתה אמורה להופיע אך ביטלה ברגע האחרון כי הייתה לה בעיה בקול לטענתה. היום היא מגלה את הסיבה האמיתית: "עזבתי פעם את הגראמי באמצע ההכנות של השיער והאיפור שלי. השיער שלי היה מסודר, הייתי חצי מאופרת". היא סיפרה "להיות מול המצלמה, בחדר מלא מפורסמים, אני עדיין לא מרגישה שזה נורמלי, אני נלחצת עוד לפני שאני נכנסת למכונית בדרך לאירוע".