רוקדים עם כוכבים

מה צפוי לכם בחודש הקרוב? תחזית אסטרולוגית לחודש פברואר

88 שיתופים | 132 צפיות

טלה

זמן מצוין למילוי הסוללות הרגשיות, במיוחד אם הימים האחרונים היו מתישים. עזרה משמעותית עשויה להגיע מאדם קרוב, היו פתוחים לקבל אותה. לנוח זו מילת המפתח, נסו לעכב או לבטל עיסוקים מלחיצים לתקופה הקרובה. התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. זמן מתאים לזוגיות, לפנויים צפויים מפגשים רומנטיים.

שור

אתם מרגישים צורך לברוח מהעולם ולהתבודד, מיצאו לכם פינה נוחה ומנותקת. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו מה שאפשר. הקרובים אליכם חשובים לכם יותר מדברים אחרים. בני הזוג עשויים להפתיע בהצעה לתוכנית משותפת. הימנעו מלבקש דברים שאתם יכולים לעשות בעצמכם.

תאומים

זמן טוב לשיפור התחום הפיננסי. אפשר לצאת למסע קניות קטן, רק היזהרו מהוצאות יתר. תנו לעצמי שלכם לצאת החוצה ללא חשש, אנשים יקבלו אתכם. באמצע החודש זמן מהנה פחות, עם השפעות לא קלות. ענייני בריאות עלולים להאפיל על הכל, שימרו על תזונה ועל איזון כללי.

סרטן

הצלחה בתחום הקריירה – זמן מתאים לסכם נושאים עם מעבידים ושותפים. תיכנסו לשלב מעשי יותר בתחומים חדשים ובעלי אתגר. אם העיסוק שלכם קשור בציבור, האהדה כלפיכם גוברת. תידרשו לחשוב לטווח ארוך ולדאוג לביטחון כלכלי. הרנטגן הרגשי שלכם בפעולה, ותצליחו לקרוא את רגשות הסביבה.

אריה

קשרים מפתיעים עם חו"ל עשויים להתחדש, תיתכן הזמנה לנסיעה חשובה. תרגישו שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים, והביטחון עצמי יעלה. יש לכם יכולת טובה להבין דברים מופשטים – זמן טוב לחשיבה פילוסופית יותר או דתית יותר. כדאי לשמור בסודיות על המהלכים שאתם מתכננים.

בתולה

ענייני בריאות יטרידו אתכם. ייתכן שעייפות מצטברת לא נלקחת בחשבון ואתם עלולים ליפול למשכב אם לא תשמרו על עצמכם. אתם עלולים לחוש בעייפות, כבדות ואף מצוקה פיזית. בעיה שקשורה באנשים קרובים עשויה להיפתר על ידי שיחה. לעוסקים בתחום התקשורת זהו זמן טוב למיצוי היכולת המקצועית.

מאזניים

הרגשות שלכם מוקצנים, ובאופן כללי אתם מרגישים יותר. אתם נמשכים על ידי אנשים יוצאי דופן. אתם עשויים להרגיש חיוניות ואופטימיות בפתרון בעיות כלכליות, ואף להיסחף לשליליות. אתם עלולים להרגיש עייפות או לסבול מבעיה שנמשכת בחודשים האחרונים.

עקרב

חודש טוב לעסוק ברוחניות ולשחרר מתח בעזרת לימוד עצמי. אתם עשויים להתאכזב מהמקורות הפיננסיים עליהם בניתם. זמן טוב לבדיקת המטרות שלכם בחיים, נסו לבחון האם הדברים עדיין רלוונטיים. שימו לב לעצמכם, תיתכן התמודדות עם קושי בריאותי ומתחים הקשורים לדאגות שטרם פתרתם.

קשת

התחום הרומנטי מפתיע ואופטימי. אתם רגשיים יותר ומסוגלים להעמיק את הקשרים שלכם. לפנויים עשוי להיווצר קשר לא צפוי. חודש טוב לעליית מדרגה בתחום היחסים, ולתוכניות רציניות משותפות. ייתכן שתיאלצו להתמודד עם חשיפה לא נוחה של דברים אישיים בפני אנשים זרים. תידרשו להגיע להחלטות קשות בעבודה.

גדי

זה הזמן לטפל בבריאות ולמצוא פתרון לבעיות מציקות. ייתכן שתגיע ידיעה משמחת בקשר לעבודה, ולאחריה תרגישו הרבה יותר טוב. היזהרו מרכושנות כלפי אנשים הקרובים אליכם. התעסקויות בענייני הבית יגיעו לפתרון, אך במחיר של התמודדות, ויכוח והרבה מאמצים.

דלי

לעוסקים בתחום התקשורת זהו זמן טוב למיצוי היכולות המקצועיות, ואנשים חדשים עשויים להפתיע ולעזור. תיקרה בדרככם הזדמנות ליצירת מפנה חיובי בתחום שאתם מייצגים. קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם, וניתן לנצל את החודש להעמקת קשר קיים.

דגים

החודש ילדים עשויים להביא הרבה יותר נחת מהרגיל. אם לא מילאתם לוטו לאחרונה, כדאי לכם לנסות. חודש עם אפשרויות טובות יותר מבחינתכם. עם זאת, אתם עלולים להרגיש שאין סוף לבעיות ולמתחים. ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בירוקרטיה.

ילדים במזל דגים

ילדי דגים הם אינטואיטיבים, רגישים ופגיעים, בעלי דמיון מפותח ויצירתיות
דגים הוא האחרון בגלגל המזלות ושייך למזלות המים.
ילדי המזל זקוקים למסע ארוך כדי להביא את עצמם לידי ביטוי וחשוב ללמד אותם לתרגם רגשות למילים. הם רגישים מאוד, ניחנים באינטואיציה חזקה ונוטים להזדהות עם סבלות היקום. יש בהם טוב לב ונכונות לעזור. בשל רגישותם הגבוהה וחוסר ההגנות, הם ייפגעו בקלות, וכל מילה של כעס או ביקורת עלולה לגרום לדרמה רגשית. הם ייפגעו מכך שהנתינה וההקרבה שלהם אינן זוכות להתייחסות דומה. ביחסים עם הוריהם הם מחפשים את האהבה המושלמת, וכמעט תמיד מרגישים שלא קיבלו מספיק. ככל שיקבלו מילות עידוד, תמיכה וחיזוק, ילמדו לבנות עמוד שדרה.

בענייני משמעת, היו עדינים, מסבירים ומודעים לפגיעותם הרבה. לעולם לא להעניש עונש פיזי! הם זקוקים לתשומת לבכם ולעידודכם. הקפידו על עשיית דברים יחד ככל האפשר. ודאו שאתם מעניקים להם תמיכה והתחשבות ברגישותם. כך תבטיחו להם חיים נעימים, מהנים ומספקים יחד.

בדרכם המיוחדת, בני מזל דגים הם עקשנים למדי. אם נקלעת לעימות עם ילד בן מזל זה, הוא לרוב לא יטרח להסביר את עצמו ולהתווכח איתך. מבחינתו, אין הצד השני מסוגל לראות את הדקויות והרגישויות שהוא כבר לקח בחשבון, ולכן חבל על הזמן.

הם חזותיים. כאשר אתם מלמדים אותם, ציירו תמונות, והם ייטיבו לזכור. בגיל בית הספר, ככל שתשיגו להם יותר עזרים חזותיים, כך ייטב. הם ייהנו מטלוויזיה, לכן מומלץ להשתמש בעזרי וידאו ללימוד במידת האפשר, אך לא לאפשר להם להתמכר לטלוויזיה או לכל מפלט אחר.

ילידי דגים נמצאים תמיד בריחוף בעולמות אחרים. גם אלה שניחנו באופי מעשי יותר, מסוגלים למצוא את עצמם הוזים וחולמים. הם נמשכים אל העולם הרוחני, מחפשים אחר האמת המוחלטת וחולמים על מציאות אוטופית שבה כל בני האדם חיים בהרמוניה. המשיכה אל המושלם גורמת להם להפיק הנאה מיוחדת ממוזיקה, במיוחד מההרמוניה של המוזיקה הקלאסית. לילדים אלה דמיון מפותח, רעיונות מבריקים ויכולת משחק מתוך הזדהות. משחקי תפקידים, הצגות ותחפושות יכולים לאפשר להם להביע את עצמם.

משמעות הסמל – הסמל המייצג את מזל דגים הוא שני דגים קשורים יחד השוחים בכיוונים מנוגדים. אחת הבעיות של בני המזל היא שהם ניתנים בקלות להשפעות חיצוניות, כך שהכוח החזק ביותר בסביבתם קובע את כיוון שחייתם. ילדים במזל דגים הם רגשניים, רגישים ואינטואיטיביים. הם מסתגלים לכל מצב, וכמו יסוד המים, הם מקבלים את צורת הכלי שלתוכו הם נשפכים. גופו של הדג במים וראשו מרחף אי-שם בעננים, לכן ילדים אלה לא אוהבים לחשוב על בעיות ומעידפים להישאר אופטימיים. כהורים, חשוב לעודד אותם לבחור בכיוון הטוב והנכון להם ביותר, ולעזור להם לפתח את טבעם הרוחני.

האיבר בגוף שמזל דגים שולט בו, הוא כפות הרגליים. מאחר שכפות הרגליים מספקות תמיכה לגוף, חשוב שהן תהיינה חזקות.

התחזית האסטרולוגית המובאת במדור היא כללית וחלקית. ההתייחסות היא למיקום השמש במזלות בלבד. תחזית זו אינה באה להחליף אבחון מקצועי ותחזית אישית.

מזל אהרוני מאבחנת אישיות ואסטרולוגית פסיכו-דיאגנוסטית, יועצת ומדריכה לחיים, מטפלת ומאמנת אישית, זוגית ועסקית, חוקרת ומומחית לבחירת והחלפת שמות, בעלת פינות קבועות ב"רדיו ללא הפסקה" וברדיו "צפון ללא הפסקה", בתוכנית הטלוויזיה "זמן מיסטיקה" בערוץ 10.