ראיון אישי

גנבה את הקמפיין? דניאל גרינברג עונה לרוסלנה

דניאל גרינברג | צילום: יח"צ
דניאל גרינברג | צילום: יח"צ

היא בשלה לילדים אבל משקיעה בקריירה ומאוהבת באייל גולן עד מעל לראש: דניאל גרינברג הופכת לפרזנטורית לוהטת

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שנים רבות ודלוחות של "לשון הרע – לא מדבר אליי", סוף סוף יש לנו ריב מתוקשר אמיתי בביצה. בצד אחד עומדת רוסלנה רודינה, בתפקיד האקסית של אייל גולן, בצד הנגדי בזירה נמצאת דניאל גרינברג, בתפקיד האישה הנוכחית בחייו של הזמיר. קרב החתולות הזה כלל שליפת ציפורניים והרבה כביסה מלוכלכת.

הראשונה להתרגז הייתה רוסלנה, שלא אהבה כלל שקמפיין יחסי הציבור של נעלי סקופ טוען שהיא הוחלפה בגרינברג, בעוד שהאמת היא אחרת. למעשה היא ונעלי סקופ סיימו את ההתקשרות כבר לפני שנה וחצי, ומאז הייתה למותג פרזנטורית אחרת, אלמונית, לפני שגרינברג לוהקה להעלות את מניות המותג ואת רמת העצבים של רוסלנה. רודינה וגרינברג נהגו להיות חברות טובות, ולא רק זה- מסתמן שגולן הוא לא הגבר הראשון שהן חולקות. הכדורגלן אסף אדרי היה בן זוגה של רוסלנה ב-2013 ושנה מאוחר יותר של גרינברג.

גרינברג מודה בפנינו שאכן היא בדרך כלל נהגה להתחיל עם גברים אבל כשמדובר באייל זה הכי לא נכון. "הוא היה צריך להתאמץ ולחזר הרבה עד שהסכמתי", היא מודיעה. אחרי שבשיחות פרטיות הביעה רצון להגיב ולומר בדיוק מה דעתה על השמועות כאילו היא זו שהתחילה עם אייל ולא הוא איתה- היא החליטה בעצת הסוכנות שלה לשתוק בשלב זה. הניחוש שלנו: המשך יבוא.

דניאל גרינברג ואייל גולן. fashion designer by Taylor rose. צילום פרטי
דניאל גרינברג ואייל גולן. fashion designer by Taylor rose. צילום פרטי

>> ומה היה לרוסלנה להגיד לדניאל גרינברג?

מה את בכל זאת יכולה להגיד על רוסלנה?

"שהכרנו בעבר. אני לא מדברת אתה ואנחנו לא חברות. הקשר היחיד בינינו הוא שיאן, הילד שלה, הוא הבן של בן הזוג שלי והילד הוא מדהים ואני אוהבת אותו, וכל עוד אני עם אייל, אני אדאג לו ואוהב אותו. חוץ מזה נשארתי ילדה טובה. אני פחות אנונימית היום, אבל חשוב לי להישאר נאמנה לעצמי ולא להיגרר".

 " כשאת יוצאת עם מישהו את מדמיינת איזה מן אבא הוא יהיה, במקרה של אייל אני רואה את זה בלייב. איזו מסירות. מעבר לאהבה שלנו זכיתי בחבר, יש בינינו חברות גדולה, שיחות נפש"

פגשנו את גרינברג על סט הצילומים של "נעלי סקופ"  להם היא משמשת פרזנטורית. היא יפהפייה, עם עיניים ירוקות יוקדות, ורבלית מאוד, יש לה בהחלט מה להגיד והיא מאוהבת. נכון לעכשיו היא מרגישה שאייל גולן הוא האחד ויותר מזה: "מבחינת בשלות, אני מרגישה שאני כבר מוכנה לאימהות, אבל האימהות תחכה כי עכשיו אני עסוקה בקידום הקריירה שלי ויש לי פרגון עצום מאייל". היא בדיוק בת 25 והוא בן 48. "אני לא מרגישה את הפרשי הגיל. אייל הוא הבן אדם הכי כיפי שיש, החבר הרציני היחיד שהיה לי עד אייל בזמן השירות הצבאי, היה בן 38. אני אוהבת אותם בשלים", היא אומרת.

גרינברג על סט הצילומים לנעלי סקופ. צילום: יח"צ
גרינברג על סט הצילומים לנעלי סקופ. צילום: יח"צ

מקרוב קצת מוזר לחשוב שעם הנתונים הבסיסיים המבטיחים שלה דניאל גרינברג הייתה צריכה את הדחיפה של "האח הגדול" ועוד יותר את החיבור הרומנטי לאייל גולן כדי להפוך לאושייה תקשורתית, והיא האחרונה שלא תודה בזה. "אני ריאלית. הקשר עם אייל עשה את שלו, אני לא רואה בזה רע, ההפך, אני מחבקת את זה". ואיך לא, רק עבור הקמפיין ל"סקופ" היא שלשלה לכיסה 120 אלף ש"ח. סכום לא מבוטל בהחלט לפרזנטורית מתחילה.

חתיכת סכום קיבלת.

"ואני חוסכת, הרי יום אחד אצטרך לקנות דירה. אבל אני לא מתכוונת להצטלם לקמפיין וזהו, אני מתכוונת להיות פעילה בו, ברשתות החברתיות וכנראה שיהיו עוד רעיונות לשיתוף פעולה. יש הרבה מה להראות בקולקציה, הקיץ השנה של המותג הוא מאד צבעוני, הרבה צהוב וורוד, פרחים, נחש, קשירות, עקבים של פלטפורמות וזה כיף להיות חלק מזה".

את, אישית, אוהבת נעליים?

"אוהבת? מכורה. יש לי פטיש לנעליים. אני מאלה שמתקתקות הופעות".

מה עשית עוד עד כה?

"השתתפתי ב'גולדסטאריות', בסדרה עם חברי 'מה קשור',  הצטלמתי למותג ההלבשה 'גונג' וגם סירבתי לכל מיני הצעות".

למה למשל סירבת?

"לבגדי ים והלבשה תחתונה, סירבתי על הסף".

בגלל אייל?

"לא, בגללי. אני לא מרשה לעצמי. אילו הייתי מרשה לעצמי – אייל אמור היה להתמודד עם זה".

 

איך אפשר לדעת מה יהיה? נראה לי שהוא האחד. צילום: רפי דלויה
איך אפשר לדעת מה יהיה? נראה לי שהוא האחד. צילום: רפי דלויה

גרינברג גדלה בישוב מיתר שבנגב, נולדה כבת רביעית מחמישה ילדים, אימה דיילת בסופרפארם ואביה סוכן ביטוח. משפחה מלוכדת, אח אחד לומד משחק בלוס אנג'לס ואח אחר חי בסין ויש להם קבוצה פעילה בוואטסאפ דרכה הם מתעדכנים בכל מה שקורה. בגיל 16 היא זכתה בתחרות "מיס באר שבע והנגב". "לא מינפתי את זה למרות שהיו אז הצעות כי אני ילדה מהפריפריה וגדלתי על זה שיופי זה לא הדבר הכי חשוב והורי לא רצו שאכנס לעולם הזה – אז ויתרתי".

צילום שי פרנקו
צילום שי פרנקו

את השרות הצבאי עשתה בחיל האוויר כמש"קית יחסי ציבור והפקת אירועים. "היה לי שרות מדהים, הייתי חיילת מורעלת, הלו"ז הצבאי היה קדוש. גם היום הייתי שמחה לחזור על השרות שהיה לי". אחרי השחרור התעופפה לארצות הברית לטיול הגדול. טיילה בארצות הברית ונשארה בנאשוויל, טנסי שלוש שנים, בשנה שעברה באה לפסק זמן בארץ וחשבה לחזור לשם אבל אז בא הטלפון ממלהקת של "האח הגדול" שהציעה לה להיות חלק מהכניסה השנייה לבית והשאר הסטוריה.

קפצת על זה מיד?

"ההיפך. אמרתי 'לא תודה, אבל תגידו לי מתי יהיו המיונים ל"מירוץ למיליון" ואז אגיע'. בסוף החלטתי לבוא רק כדי שיתרשמו ממני ויזכרו אותי לקראת המיונים למרוץ, שזה היה חלום שלי ועדיין חלום. הגעתי למיונים, נשאלתי על טרגדיות בעברי והשבתי שהחיים שלי תמיד היו יפים ואין לי מה לספר. אחרי שיצאתי לשם, סימסתי להם שזה לא רלוונטי עבורי. אבל כעבור שבוע התהפכתי ואמרתי לעצמי 'למה לא, בעצם?'. התקשרתי והזמינו אותי שוב והתקבלתי. הטלפון הראשון אחרי שהחלטתי היה להוריי והם ניסו להקשות ושאלו אם זה באמת מה שאני רוצה ואמרתי שכן. לא הייתה לי קריירה, חשבתי להתחיל בשלב מסוים ללמוד משהו בתחום ההפקות והתזמון התאים לי".

אולי עכשיו יזמינו את אייל ואותך למיונים ל"מרוץ".

"הלוואי שהוא היה בא. לאחרונה היינו במסוק ואמרתי לו שיחשוב שאנחנו במרוץ למיליון וצריכים לצנוח למטה. הוא ענה לי שאין מצב והבנתי מיד שהוא לא הפרטנר שלי לזה".

אני מקווה בשבילו שאת אוהבת כדורגל.

"אני טיפוס תחרותי מאד אבל כדורגל אני לא אוהבת".

View this post on Instagram

Me&him FR ♥️

A post shared by ᎠᎶ | דניאל גרינברג (@danielgreenberg) on

 

גולן, אם תהיתן, התחיל לחזר אחריה קצת אחרי שיצאה מבית האח הגדול. בהתחלה הייתה ידידות וזהו. "פחדתי מהקשר הזה ולא בגלל הגיל", היא אומרת, "אבל אייל היה עקשן וחיזר וחיזר וזה קרה. אני מאוהבת בו. האם הוא האחד? מי מאיתנו יודע מה צופן העתיד, הרי דברים יכולים להשתנות, אבל נראה לי שהוא האחד".

מה את הכי אוהבת בו?

"הוא בן אדם מדהים. אני אוהבת את טוב הלב שלו, את הכרת הטוב שבו, את הפרגון העצום שלו, את ראיית החיים שלו וכמובן את האבא שהוא. כשאת יוצאת עם מישהו את מדמיינת איזה מן אבא הוא יהיה, במקרה של אייל אני רואה את זה בלייב. איזו מסירות. מעבר לאהבה שלנו זכיתי בחבר, יש בינינו חברות גדולה, שיחות נפש, מתייעצים יחד מה נכון ומה לא. בסופו של דבר החברות היא הבסיס לכל לאורך זמן".

View this post on Instagram

#shabatshalom ♥️

A post shared by ᎠᎶ | דניאל גרינברג (@danielgreenberg) on

 

לאחרונה החלה ללמוד משחק ב"מוב", בית ספר למשחק, והיא מרגישה שחיידק הבמה כבר דבק בה. "אני רוצה לשחק, לא חשוב היכן: סדרות בטלוויזיה, ערוץ הילדים ניקולודיאון או לוגי, סרטים, הצגות. קבעתי לעצמי יעד שעד גיל 26 כבר תהיה לי לפחות הופעה אחת כשחקנית". כיום היא גרה בדירה שכורה בראשון לציון אותה היא חולקת עם בר סנדלר אותה הכירה ב"האח הגדול" והשתיים הפכו לחברות טובות. "אחלה לי לגור בראשון שהיא גם קרובה לרחובות. אני חווה פעם ראשונה מגורים בדירת שותפות ומאד נהנית, אנחנו שתי חנוניות. היא כל הזמן על המחשב וכשאני לא יוצאת, אני הולכת לישון כבר בתשע בערב".

כזאת אהבה ועדיין לא מגורים משותפים?

"כן. אמרתי לאייל שבשנה הקרובה לא יהיה מעבר. ולדעתי זה לא נכון לקשר עם אייל. ככה לי יש את הפינה שלי ולו את שלו אני מרגישה שיש לי תהליך לעבור עם עצמי ואני לא צריכה לעבור אותו עם מישהו אלא לבד".

איך היחסים שלך עם ילדיו?

"זה לא מפריע לי בשום צורה, ההפך, הילדים מבחינתי הם תוספת מאד מתוקה לקשר שלנו".

איך הורייך מתייחסים לקשר של הבת שלהם עם גבר, אב לילדים, שמבוגר ממנה ב-23 שנה?

"הורי אוהבים את אייל מאד. אנחנו מדי שישי בערב אצל אימו רונית או אצל הורי. אבא שלי ואייל מדברים ביניהם הרבה בלי קשר אליי. בפסח הוריי נוסעים לחו"ל ואנחנו נהיה אצל אמו".

יש משהו שבכל זאת מפריע לך בקשר?

"יש משהו שמפריע לשנינו בקשר והוא ששנינו מעשנים. החלטנו יחד שאנחנו צריכים להפסיק, זה עוד לא קרה  והזמן יגלה אם נעמוד בזה".