משתתפת חתונמי מתוודה: "לא ציפיתי שיהיה לי כל כך קשה"

חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12
חתונה ממבט ראשון | צילום מסך קשת 12

משתתפת העונה הנוכחית של "חתונה ממבט ראשון", רותם פיינברג, פותחת את הלב בווידוי חושפני בעקבות הפרק שחשף את גודל המשבר בינה ובין רונן מימון

88 שיתופים | 132 צפיות

הקשר של רותם פיינברג ורונן מיימון מ"חתונה ממבט ראשון" ידע בעיקר מורדות מהרגע שהתחיל. כבר כשפרסמנו את הביקורת על הפרק בו השידוך של השניים הוצג לראשונה, אמרנו כי לדעתנו מדובר בשידוך מהגיהנום, והפרק האחרון ששודר בשבת רק מחזק את התחושות שלנו. בפרק הוצגה שיחה מהיותר קשות שצפינו בהן בתוכנית, וכעת פיינברג מתייחסת לדברים בפוסט חשוף באינסטגרם, ומבקשת להסביר את הצד שלה ולהרגיע את הרוחות.

>> חתונה ממבט ראשון: איך הפך משה לחד קרן מתוק ואכפתי?

"כשהגעתי לתהליך הזה היה לי ברור שאני לא אצפה מבן הזוג שלי לנחש מה מתאים ונוח עבורי", פתחה פיינברג את הפוסט בהסבר. "שלא אצפה ממנו לנחש איפה הגבולות שלי עוברים, ואם אני לא אדע מה מתאים לו והוא לא ידע מה מתאים לי זה מתכון לאכזבה", היא כותבת בכנות. "מבחינתי, חלק מהאחריות שלי הוא לעזור לבן הזוג להבין אותי ולהיות כמה שיותר ברורה ובהירה, והוא צריך לעזור לי. ככה בונים את המרחב המשותף שבתוכו אנחנו מתחילים להכיר, ולברר האחד את השנייה".

רותם פיינברג ורונן מימון. "חתונה ממבט ראשון" | צילום: לירון סער
רותם פיינברג ורונן מימון. "חתונה ממבט ראשון" | צילום: לירון סער

פיינברג המשיכה: "כשהקשר מתפתח והביטחון בו מתגבר לאט לאט הגבולות יורדים ומתגמשים, והמרחב המשותף מתפתח לחיים שלמים. אבל כדי שזה יקרה, צריך לרכוש אמון וביטחון, תחושה שיש על מי להישען ועל מי לסמוך".

"החוויה הזו אומנם נורא פומבית", מתוודה פיינברג, "אבל יחד עם זאת גם אישית ועמוקה. לאורך החוויה אני לומדת שיעורים על עצמי, על הדרך שעברתי ושיש לי לעבור".

"לא ציפיתי שזה יהיה לי כל כך קשה", היא כותבת בהתייחס לתהליך האינטימי שנצפה בטלוויזיה של פחות או יותר כל בית בישראל. "החוויה הזו מזכירה לי שמציאת אהבה היא לא רק הקשר שאנו חולקים עם אחרים, אלא גם הקשר העמוק שיש לנו עם עצמנו. ברגעים כאלה הפגיעות תופסת את המרכז, וזו ההזדמנות לאמץ את האנושיות שלנו", היא מסכמת ומתייחסת ספק אל התהליך שהיא עוברת עם עצמה, ספק לביקורת שהיא מקבלת מהצופות והצופים. לא ברור אם הפוסט יעזור לה לעבור את המשך התהליך בשלום, או לקבל ביקורות פחות נוקבות, אבל אנחנו בנימה אישית מקוות לכך, בכל אופן, וסקרניות לגלות האם היא ורונן שרדו כזוג אחרי התוכנית, או בכלל שורדים עד סופה.