הזמר במסכה

רון שחר: "לא אתנגד ללבוש שוב שמלה". שיחת סיכום אחרי שנחשף כאיילה

רון שחר | תמונה: יח"צ
רון שחר | תמונה: יח"צ

נקרע מצחוק מתחת למסכה, ממליץ לכולם לשיר ולא יתנגד ללבוש שוב שמלה: רון שחר בלבל את הצופים ואת פאנל השופטים בדמות האיילה ונהנה מכל רגע

88 שיתופים | 132 צפיות

הצופים בבית ופאנל השופטים של "הזמר במסיכה 2" המשודרת בקשת 12, לא ציפו להפתעה של ליל אמש: המודח השני שזימר והסתתר בתחפושת האיילה, הוא רון שחר. כבר בתכנית הבכורה ששודרה במוצאי שבת, הסתבכו השופטים עם הנאמבר של האיילה והתבלבלו תחת השאלה הכביכול פשוטה (רק כביכול) – האם זו אישה או גבר? וזרקו שמות לשולחן כמו: בל אגם, מושיק גלאמין, אסי עזר, טום באום ואפילו גל אוחובסקי. "היה שם רצף של שמות, ניחושים הזויים שהם כל כך רחוקים ממני ואמרתי 'וואו, איזה כיף זה להוליך אותם שולל'", אומר רון שחר.

השופטים הזיעו תחת הבלבול בניסיון להבין איך לפנות אלייך מגדרית.
"נקרעתי מצחוק מתחת למסכה. נהנתי מאוד מזה שהם לא יודעים איך לפנות אליי: 'זה גבר? זו אישה? גבר שהוא בדרך להיות אישה?'. כשאתה בתוך המסכה אתה כמו דנידין, אתה רואה את כולם רק דרך החריץ הזה".

אז נהנת להיות בלתי מזוהה?
"מאוד. היה לי כיף, היה מאתגר ובעיקר מאוד משעשע, היה לי חשוב לעשות משהו שיהיה לי כיף איתו. זה היה מעניין ברמה המשחקית, בחירת שפת הגוף, להחזיק עמידה אחרת. מכל היבט זה הרגיש לי שאני בקטע משחק".

יצא לך כבר ללבוש שמלה בעבר?
"אני לא זוכר, אבל אני לא אתנגד. יש לי איזה תסריט שהייתי רוצה להפוך להצגה ויש שם את הדבר הזה. הייתי רוצה לעשות את זה, אבל בואו נראה".

"נקרעתי מצחוק מתחת למסכה", רון שחר | תמונה: יח"צ
"נקרעתי מצחוק מתחת למסכה", רון שחר | תמונה: יח"צ

מישהו ידע שזה אתה?
"יש כמה אנשי סוד, אפשר לספור אותם על כף יד אחת וזהו. ההפקה מקפידה על זה. אף אחד לא יודע מי אתה, עבדתי שם עם אנשים שאני מכיר שעובדים איתי גם במירוץ למליון, רציתי לחבק אותם ולהגיד 'איזה כיף לראות אתכם', אבל יכולתי רק להסתכל עליהם דרך החריץ, רואה ולא נראה".

תמליץ לחברייך להשתתף?
"אני ממליץ לכל אחד, זו חוויה אדירה כמשתתף ואפשר לקחת הכל בקלות. זו לא תחרות שירה, זה לא כוכב נולד או אקס פקטור, אף אחד לא הולך לאירוויזיון פה – אפשר פשוט לעוף על עצמך וליהנות מהתהליך".

הוליך אותם שולל. רון שחר | צילום: אלירן אביטל
הוליך אותם שולל. רון שחר | צילום: אלירן אביטל

אז נהנת לשיר?
"יש משהו בשירה שהוא מאוד משחרר, שעושה אווירה טובה. אני מציע לכולם לשיר, ומאמין שאם נשיר – נצעק פחות. הייתי עושה שירה בציבור בכנסת, פותח את הבוקר עם 10 דקות של שירה שם, אני חושב שזו הדרך. כולם היו מדברים ומפסיקים לצעוק".