קייסי זפטה: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה עם דייר 'האח הגדול'"

קייסי זפטה באירוע הזכייה של מנצחת הישרדות אלית מוסאיוף | צילום: אור גפן
קייסי זפטה באירוע הזכייה של מנצחת הישרדות אלית מוסאיוף | צילום: אור גפן

גיא, רוי, אלון או שניר? קייסי זפטה מ"הישרדות" חושפת פרט מפתיע על הנשיקה הראשונה שלה מגיל 16. התשובה נמצאת בבית "האח הגדול"

88 שיתופים | 132 צפיות

וואלה, קייסי זפטה, הפתעת אותנו ממש. הדוגמנית ויוצאת "הישרדות" פתחה את תיבת השאלות והתשובות שלה בסטורי באינסטגרם בסוף השבוע ל-מעל 120 אלף העוקבות והעוקבים שלה, שלא ארכזבו כהרגלם בשאלות על זוגיות, דימוי גוף וסטייל.

>> אביבית בר זוהר חושפת את הסיבה לביטול האירוסין?

כשנשאלה באיזה גיל היה לה חבר הראשון, חשפה זפטה יותר מאשר מספר (גיל 15, למקרה שתהיתן), וציינה פרט מעניין מאוד באשר לזהותו של מי שהיה הנשיקה הראשונה שלה.

"קחו סקופ", כתבה זפטה: "הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 16 עם מישהו מהעונה הנוכחית של 'האח הגדול". יאפ, מודות שלא ראינו את זה מגיע.

זפטה בת ה-24 לא חשפה במי מדובר, אך כן העלתה בסטורי נוסף סקר בו הציעה לעוקביה ארבע אפשריות: גיא, רוי, אלון או שניר. זפטה הוסיפה גם תמונה שלה מגיל 16 ושיתפה שהיא די בטוחה שאותו דייר, שאת זהותו, כאמור, לא חשפה, כנראה לא מודע בכלל לעובדה שזכה להיות הנשיקה הראשונה שלה – אמירה כשלעצמה מעוררת תהיות.

לו אנחנו היינו צריכות להמר מי מבין ארבעת הגברים המסוקסים שציינה ברשימה הוא זה שזכה להיות הסוויט סיקסטין שלה, היינו מהמרות על רוי התל אביבי, שבוודאי שבר לבבות גם כשהיה טינאייג'ר. תהליך אלימינציה פשוט של גיל ומקום מגורים בגיל התיכון די מכוון לשם, ולפי החישוב שלנו רוי היה בן 18 בזמן הנשיקה הראשונה של קייסי.

הווידוי המפתיע של קייסי זפטה | צילום: אינסטגרם kc_zapata@
הווידוי המפתיע של קייסי זפטה | צילום: אינסטגרם kc_zapata@