קיילי ג'נר חושפת איך היא מעבירה את הזמן בהסגר

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Rich Fury
קיילי ג'נר וטראוויס סקוט | צילום: GettyImages/Rich Fury

לאיזו סדרה היא התמכרה ואיזה משחק קופסה מעביר לה את הזמן? בסרטון חדש קיילי ג'נר מספרת מה היא עושה בזמן הבידוד ולמה נאלצה להיכנס להסגר כשהייתה בהיריון

88 שיתופים | 132 צפיות

בימים המורכבים האלה, כשווירוס הקורונה מתפשט, הסלבס מנסים לעודד את עוקביהם להישאר בבית ולהישמע להנחיות הבטיחות. גם במשפחת קרדשיאן חלק מהאחיות עושות מאמצים כדי לשמר את המורל של עוקביהן. אחרי שקנדל ג'נר הצליחה לעצבן לא מעט אנשים כשפירסמה נתונים כדי להראות שהווירוס הזה לא כל כך נורא, אחותה, המיליארדרית הצעירה בעולם, קיילי ג'נר, החליטה להעלות לסטורי תזכורות יומיות לעוקביה כדי לעודד אותם להישאר בבית.

"בידוד שמח", כך פתחה את הסרטון שהעלתה בסוף השבוע האחרון. "אני ביום התשיעי לבידוד העצמי, וירוס הקורונה זה עניין רציני. בבקשה תישארו בבתים, אם אתם גרים עם ההורים שלכם, אתם לא רוצים לגרום להם לחלות. יכול להיות שאפילו לא תדעו שאתם חולים ותהיו מדבקים ומסוכנים לאנשים אחרים", היא הצהירה.

View this post on Instagram

Kylie reminds to stay at home

A post shared by Kylie Jenner Stories ???????? (@kyliejennersnapsongs) on

>> גל גדות מגייסת את החברים בהוליווד כדי לעזור לעוקביה להתמודד עם הקורונה

"אף אחד לא חסין לזה, המילניאלז לא חסינים, אחוז לא קטן מהאנשים בבתי החולים הם גם אנשים צעירים. אנחנו נעבור את זה יחד, רק צריך לעודד את כולם להיות בהסגר. כשהייתי בהיריון לא עזבתי את הבית כמעט 9 חודשים, לקראת הסוף כמעט כל יום עפו לי מסוקים מעל הבית, אז פחדתי אפילו לצאת לחצר. בגלל שזו הייתה בחירה שלי לשמור על זה בסוד, אז לא נתתי לעצמי להשתעמם. צפיתי בסרטים, קראתי ספרים, עשיתי לעצמי ימי ספא ואמבטיות ארוכות, עשיתי מסכות פנים, דאגתי לשיער שלי. עשיתי כל כך הרבה פזלים". בהמשך היא מספרת שגם בהסגר הנוכחי היא עושה הרבה פזלים, קוראת ספרים, מבשלת מבלה יחד עם הבת שלה. ואם תהיתן לאיזו סדרה היא עושה בינג' אז באותו סרטון היא מספרת שכרגע היא צופה בסדרה "ווסטוורלד" של HBO. "להיות בבית זה כיף", היא מסכמת.

קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic9
קיילי ג'נר | צילום: Gregg DeGuire/FilmMagic9