אופנה יומית: דניאלה להבי עושה את אמריקה

גם אניה בוקשטיין מתכוננת לסייל של דניאלה להבי | צילום: יניב אדרי
גם אניה בוקשטיין מתכוננת לסייל של דניאלה להבי | צילום: יניב אדרי

הצצה לקולקציית הקיץ החדשה של מותג התיקים דניאלה להבי, הצלוליט וסימני המתיחה מוצגים לראווה באתרי קניות אונליין וליידי גאגא מציגה ליין בגדים חדש. חדשות אופנה היסטריות

88 שיתופים | 132 צפיות

 

1. קולקציית הקיץ של דניאלה להבי עוצבה העונה בהשראת סוכריות. ״הדבר שאמא שלי הכי אהבה בעולם הוא סוכריות. כילדה שחונכה בבית מוקפד בז׳נבה אף פעם לא הרשו לה לאכול אותן, וכשבגרה תמיד נהנתה מכל סוכריה שהרשתה לעצמה. היא גם חשבה שלבחור לעצמך נעליים ותיק חדש משחזר את אותה חוויה של ביקור בחנות ממתקים – פריטים שכמו סוכריה משמחים אותנו, מאפשרים לעצמנו אושר קטן", סיפר אורי להבי בפרזנטציה לעיתונאים שנערכה אתמול (שני), והזכיר פעם נוספת ששמירה על המורשת של אמו היא עוגן חשוב במותג שהוא מוביל. ההשראה לקולקציה באה לידי ביטוי בצבעוניות – ורודים בהירים, קורל, אדום וצהוב, שלא באים על חשבון השחור המנצח תמיד – כי גם ליקריץ היא סוג של סוכריה. חלק מהפריטים מדמים אריזת ממתק – למשל תיק מעור מטאלי מבריק בעל כיווץ היוצר מראה מפוסל. חוץ מהתיקים והנעליים מעוררי החשק, יש בשורות מתוקות נוספות: לתפקיד הפרזנטורית נבחרה העונה אניה בוקשטיין, והצלחת המותג בארה"ב הולכת וגדלה: החל מהעונה, זמינים הפריטים ברשת בתי הכלבו האמריקאית האייקונית בלומינגדיילס.
490-2,500 ש"ח, להשיג בחנויות המותג ובאתר

תיק היידי מתוך קולקצית קיץ 17 של דניאלה להבי | צילום: רן גולני
תיק היידי מתוך קולקצית קיץ 17 של דניאלה להבי | צילום: רן גולני
סנדלי סהרה מתוך קולקציית הקיץ של דניאלה להבי | צילום: אודי דגן
סנדלי סהרה מתוך קולקציית הקיץ של דניאלה להבי | צילום: אודי דגן

 

2. כאילו שההופעות שלה בגראמיז ובסופר בול לא עשו מספיק רעש, ליידי גאגא מוציאה בימים אלה קו מרצ'נדייזינג בשם "Joanne", והוא מוצלח למדי. הליין החדש כולל טישרטים, סווטשירטים, כובעים, פאטצ'ים ותכשיטים, ומאחר ומדובר בגברת גאגא – היא לא הסתפקה בהשקה סטנדרטית אלא יצרה לוקבוק ווירדי כמוה, שאת התמונות שלו מתחשק לנו לתלות על קיר המשרד.

Joanne | צילום מסך מהאתר fashionista
Joanne | צילום מסך מהאתר fashionista

 

3. ובינתיים  בשבוע האופנה בלונדון:

מרי קטרנצו הציגה קולקציה יפהפיה בשיתוף פעולה עם דיסני תחת הכותרת 'פנטזיה', שכללה עושר ססגוני של בדי ז'קארד, מעילי פרווה צבעוניים ושמלות מבדים רקומים ומשובצים אבנים שמצטטות בחלקן את נסיכות דיסני, אבל בקטע טוב.

מתוך התצוגה של מרי קטרנצו | צילום: GettyImages
מתוך התצוגה של מרי קטרנצו | צילום: GettyImages

 

להבדיל אלפי הבדלות, המעצב גארת' פיו הציג קולקציה אפלה, פוליטית ודרמטית שציטטה בחלקה השראות ממדי נאצים, כדרך להרים דגל אדום בתקופה שבה העולם הופך יותר ויותר למקום כוחני, שטוף שנאה, אלים ומסוכן.

מתוך הקולקציה האפלה של גארת' פיו | צילום: GettyImages
מתוך הקולקציה האפלה של גארת' פיו | צילום: GettyImages

 

ואילו המעצב כריסטופר קיין, שידוע באובססיה שלו למדע ולטבע, חשב על דרך בלתי נשכחת להשיק את קולקציית האביזרים שלו ושלח אותה לחלל. במהלך שבוע האופנה, פרסם בית האופנה שלו סרטונים המתעדים את שיגורו של תיק צהוב לגובה 38 קילומטר מעל כדור הארץ, כולל הנחיתה המצחיקה שלו על הקרקע.

4. הגוף הנשי כפי שהוא, על חלקיו היפים והיפים פחות, זוכה בשנתיים האחרונות לייצוג תקשורתי לא מצונזר ולא מתנצל יותר מאי פעם (ע"ע לינה דנהאם בהפקות למגזין Nylon שחשפה איברים אחוריים או למגזין גלאמור פולנד ש"נתן לצלוליט שלי לזרוח"). עכשיו, גם אתרי הקניות לוקחים את האמת הזו צעד אחד קדימה ומציגים לראווה צלוליט וסימני מתיחה.

צילום מסך מתוך האתר Boohoo
צילום מסך מתוך האתר Boohoo

 

5. אמה ווטסון, שמקדמת את סרטה החדש "היפה והחיה", פתחה לראשונה חשבון אינסטגרם תחת השם The_press_tour, המתעד את האאוטפיטים המלווים את מסע הקידום. נכון לעכשיו, יש בו רק שלוש תמונות (ולמעלה מ-250 אלף עוקבים) המצביעות על כך שווטסון מבקשת לעודד אופנה המתחשבת בסביבה ולפרגן למותגים שעושים זאת. למרות שאנחנו מעריכות את חוש הסטייל של ווטסון, השמלה שלבשה אמש (שני) במסיבת העיתונאים של הסרט לא ברורה לנו.

זה מה שהיא לבשה למסיבת העיתונאים של הסרט "היפה והחיה":

 

חוץ מזה, חוש הטעם שלה בדרך-כלל די נהדר: