פאני בר מוחא: "ב'הישרדות' לא אכלתי כמעט כלום והגעתי לתת משקל"

פאני בר מוחא | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי
פאני בר מוחא | צילום מסך מעמוד האינסטגרם הפרטי

היא מאמינה שאם משהו בנראות מפריע צריך לשנות אותו ללא קשר לגיל והיא עשתה צעד גדול ומפתיע בעקבות קים קרדשיאן. פאני בר מוחא חושפת שגרת טיפוח מתוקתקת

88 שיתופים | 132 צפיות

בת 35, אושיית רשת, השתתפה בתוכנית "הבוזגלוס" ולאחרונה ב"הישרדות VIP", שותפה בקליניקת ביוטי, גרושה, אם לארבעה, בזוגיות.

שגרת טיפוח

"יש לי סוג עור רגיל, הוא תמיד מטופח ואני אוהבת מאד לפרגן לו. בעקבות ההשתתפות בהישרדות הכרתי את המוצרים של חווה זינגבוים, יש לה סרום מעולה מאזן PROTECTION SHIELD וקרם עיניים מעולה מסדרת, PROPHECY אני מסירה את האיפור עם המסיר של ג'ייד SOOTING EYE MAKE UP REMOVER. טיפוח הגוף כמו הפנים חשוב לי מאוד ואני מכורה לסדרה של שרינה קיי כולל תחליב רחצה, קרם ושמן גוף, לכולם יש ריחות נהדרים".

>> הקוסמטיקאיות של הסלבס חושפות סודות ממיטת הטיפולים

תיק איפור פאני בר מוחא. קרם עיניים מסדרת PROPHECY של חווה זינגבוים | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. קרם עיניים מסדרת PROPHECY של חווה זינגבוים | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. סרום PROTECTION SHIELD של חווה זינגבוים | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. סרום PROTECTION SHIELD של חווה זינגבוים | צילום: יח"צ

אנטי איי'ג'ינג

"אני מאמינה בהזרקות וטיפולים לשיפור המראה. לא תמיד זה עניין של גיל ולא כך אחת צריכה את זה. אני עשיתי עיבוי של שפתיים ובגלל הרזון שלי היו לי שקעי עיניים שדרשו טיפול והזריקו לי חומר בשם סיטוסיאל והמראה נראה טבעי לגמרי. אני שותפה בקליניקה לטיפולי יופי ואסתטיקה בשם 'קליאופטרה' ובמקרה שלי הסנדלר לא הולך יחף. הבאתי לארץ מארצות הברית טיפול פנים בשם BIO שאנחנו קוראות לו אצלנו קליאופטרה, הבאתי אותו לארץ אחרי שקראתי שקים קרדשיאן עושה אותו. מדובר בקולגן טהור, חומצות חומצה הילארונית וויטמינים שמגיעים באמפולות ומוחדרים לפנים בהדרגה וגורמים לקילוף עדין. זה מעולה במקרים של פיגמנטציה, אקנה וקמטוטים. בגלל עוצמת החומרים הפעילים רק רופא מורשה למרוח את האמפולה על העור תוך כדי עיסוי. העור מקבל גלאם מדהים מיד. אני עושה את הטיפול הזה כטיפול משמר אחת לחודש".

>> פאני בר מוחא: "לא רוצה להיראות כמו בובת בראץ'. ובגדול אני נגד שינויים קיצוניים, אם יבוא יום וארגיש שאני צריכה ניתוח – אעשה"

איפור

"עשיתי איפור קבוע לשפתיים אצל מאיה מקריית מוצקין. מעבר לזה אני כמעט לא מתאפרת, ביום יום אני מעדיפה מראה טבעי, ממש נטורל. כשאני יוצאת לפגישות יש לי מוצר חובה, טינט של עדה לזורגן שמשמש לי גם כסומק וגם כתוספת צבע לשפתיים. המסקרה היא BOLD STAY LONG של קרליין שמדגישה יפה את הריסים ותוחם השפתיים הוא של בר זומר מסדרת הברבי'ז שלה".

>> הסרום שעזר לנו לטשטש קמטים והשפתון שיציל אותנו בקור

תיק איפור פאני בר מוחא. טינט LUCK BLUSH של עדה לזורגן | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. טינט LUCK BLUSH של עדה לזורגן | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. תוחם שפתיים LIP LINEZ של BARBIZ | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. תוחם שפתיים LIP LINEZ של BARBIZ | צילום: יח"צ

גבות

"עשיתי פיגמנט בגבות לפני שנה והצבע עדיין מחזיק, את הניקוי הקל בגבות אני עושה לבד".

בושם

"כבר שלוש שנים אני רק עם הבושם של ZADIG & VOLTAIRE בשם "THIS IS HER". בושם מתובל ופרשי מאוד. גיליתי שריחות מתוקים גורמים לי למיגרנה".

שיער

"יש לי שיער יבש, הגוון הטבעי שלי הוא חום כהה, אבל כבר שנים אני מוסיפה לו גוונים בהירים וזה מייבש אותו מאוד. הספר שלי הוא ארז אברהם שנמצא ברמת גן ואני מגיעה אליו אחת לשלושה חודשים לחידוש הגוונים, לטיפול שיקום ולעיצוב קל של התספורת. גם במספרה וגם בבית אני מכורה למוצרי השיער המדהימים של OLAFLEX כולל שמפו פטנט שיקומי, מרכך ומסכה".

תיק איפור פאני בר מוחא. שמפו, מרכך ומסיכה של OLAPLEX | צילום: יח"צ
תיק איפור פאני בר מוחא. שמפו, מרכך ומסיכה של OLAPLEX | צילום: יח"צ

מני פדי

"אני מגיעה קבועה לשכנה שלי בקריית ביאליק, עדי קיקוס, אין עליה בבניית ציפורניים בג'ל. בדרך כלל בקיץ אני עם צבע לק לבן, בחורף עם לק שחור ובין לבין אני מגוונת בורוד עתיק".

תזונה

"אני רזה באופן טבעי, גנים כנראה, אז אני אוכלת כל מה שאני רוצה, בצילומי התוכנית הישרדות לא אכלתי כמעט כלום והגעתי לתת משקל, הייתי חייבת לפצות את עצמי עד שחזרתי למשקל של 46 ק"ג. אני אוהבת מאד לאכול ואוכלת לעיתים קרובות. אני מכורה לפיצה רגילה, הכי בייסיק ובלי תוספות, לא צריכה להיות רעבה בשביל לאכול פיצה, וגם עגבניות שרי וגמבה, הן אהבה גדולה וסוג של נשנוש אצלי. אם בלילה אהיה רעבה אעדיף סלט ירקות על פחמימה".

כושר

"אני מאמינה בשגרת כושר בשביל הנפש. יש לי מנוי ב'אייקון', רשת של מכוני כושר ואני מקפידה על אימוני כוח כדי לשמור על מסת שריר. פעילות אירובי לא עושה לי את זה".

הטיפ שלי

"אם משהו מפריע לך תשני. זה לא עניין של גיל. גם אם את בשנות העשרים והשפתיים שלך דקות מדי לטעמך – תגדילי. כל מה שמפריע לך – תשפרי. בסוף זו את מול המראה, רק על דבר אחד תקפידי: תמיד תשמרי על מראה טבעי".