עדן פינס: "זו הייתה חדירה ורמיסה של הפרטיות. זה זיעזע אותי"

עדן פינס | צילום: נוי ערקובי
עדן פינס | צילום: נוי ערקובי

עדן פינס הבינה שלאנשים תמיד יהיו דברים רעים להגיד עליה, אז היא החליטה רשמית לעשות רק מה שטוב לה. כעת היא עוברת לגור עם בן הזוג אילן מסיקה ומספרת על הזוגיות הפורחת

88 שיתופים | 132 צפיות

בחודש אפריל 2020 עדן פינס הייתה מכורטסת לטיסה לארצות הברית לארבעה חודשים. היא ממש לא תכננה לשים ברקס לקריירה הנוסקת שלה, אבל לקורונה ולסגרים היו תוכניות משלהם. כל העבודות שלה מעבר לים בוטלו ומאז היא כאן, כבר שנה שלמה בלי גיחת עבודה אחת, "רק" חופשות מנכרות עיניים ביעדים אקזוטיים. אבל למרות ביטול העבודות המתוכננות בחו"ל, גם כאן היא עושה לא מעט: בין היתר היא מובילה בעולם את קמפיין  הבישום של פאקו רבאן, היא משמשת כפרזנטורית הראשית של רנואר ולאחרונה היא גם קטפה את הקמפיין הייחודי של אדידס WATCH US MOVE לרגל יום האישה. במסגרת הקמפיין הושקה קולקציית ביגוד המיועדת להעצים נשים ולתמוך בהן במהלך פעילויות הכושר ובפעילויות יומיומיות, כאשר בקמפיין העולמי משתתפות גם ספורטאיות ורקדניות מרחבי העולם. "הקולקציה נוצרה לכל סוגי הספורט, מפילאטיס ועד קיקבוקסינג, ונועדה לספק תמיכה ונוחות מקסימלית במהלך אימוני הכושר מבלי לפגוע בתנועה", אומרת פינס.

איך את מסכמת את שנת הקורונה?
"זו הייתה שנה מיוחדת, לא קלה, מטלטלת אך מעצימה. שכחנו מעצמנו והתעסקנו רק באיך אנחנו מסיימים עם זה. עם כל הקשיים שהשנה הזו הביאה, למדתי לשמור על עצמי יותר, להכיר את עצמי יותר ולהבין שהכול זה הבל הבלים. כבר עברה מעל שנה, ונקווה שתבוא התחלה חדשה".

עדן פינס | צילום: נוי ערקובי
עדן פינס | צילום: נוי ערקובי

 מדובר בנזק רציני לחשבון הבנק?
"הפסדתי הרבה עבודות, בעיקר בתחילת התקופה, וזה נזק רציני וכואב. אבל זה פגע בכולם, אף אחד לא באמת עבד. מרגע שהבנתי שאין מה לעשות ושזו המציאות, השלמתי עם זה באהבה. אני לא בוכה על חלב שנשפך".

מה הדבר הטוב שתיקחי מהשנה הזאת?
"את האופטימיות שנהייתה בי, את מערכת היחסים המהממת שיש לי כרגע, את הכלבה שלי והחתול, את הרגש שהכרתי בי, וכמובן את ההחלטה ללמוד נטורופתיה".

ישנה איזו תובנה מהשנה הזאת?
"בני האדם חזרו לנקודת האפס והבינו שכולם שווים. כל העולם נהיה סוג של משפחה אחת. כולם בבוץ יחד, ואנחנו לא חזקים על היקום הזה כמו שחשבנו, יש דברים שהם מעלינו – וזה הכי מרגש אותי. אני מאמינה שכולנו גם נעלה ביחד, בעזרת השם".

ספרי על שגרת הכושר שלך בתקופה הזו.
"מי שמכיר אותי יודע שאני שרופה על תזונה, אורח חיים בריא וספורט. וזה לא מהיום. מכיתה ג' עד יא' הייתי ספורטאית שמתחרה באתלטיקה, בקפיצה לגובה ובריצות שליחים. כיום אני פותחת את הבוקר באירובי, ולאחר מכן עושה פילאטיס, משחקת טניס או רצה. תזונה נכונה ואורח חיים בריא זה חלק ממני, וזה גם מה שהביא אותי ללימודי נטורופתיה ותזונה".

עדן פינס | צילום: נוי ערקובי
עדן פינס | צילום: נוי ערקובי
עדן פינס | צילום: נוי ערקובי
עדן פינס | צילום: נוי ערקובי

שמה של פינס לא מפסיק לרדת מהכותרות באופן תמידי. בחודשים האחרונים זה קרה גם בהקשר של בן הזוג היהלומן, אילן מסיקה. השניים עברו לאחרונה להתגורר יחד, אחרי מסכת של חופשות מנכרות עיניים, מסיבות שעל פי הטענות חרגו מהנחיות משרד הבריאות ולוו בביקורת ציבורית קשה ושמועות על כך שהשניים התחילו לצאת כשעוד היה עם האקסית, עדי אוסטרויל. אוסטרויל העלתה סטורי זועם בו ביקשה מכולם לעזוב אותה בשקט וכתבה: "לא אכפת לי, זה כבר לא שלי, לי ולאילן הייתה זוגיות מדהימה שנגמרה איך שנגמרה. קצת חוסר כבוד למה שעברנו והיינו, אבל כל אחד והדרך שבה הוא בוחר לפעול. הוא בחר בחיים פומביים, אני את החיים הפרטיים שלי מעוניינת להשאיר פרטיים. לא לפנות אליי בנושא, תנו לי זמן לצמוח לאן שאני רוצה ואיך שאני רוצה". פינס ומסיקה כמובן מכחישים הכל.

אומרים עלייך שאת הילדה הרעה של תעשיית הבידור. למה?
"אשמח לשאול אותך את זה בחזרה. אולי אומרים את זה כי הבנתי שלא משנה מי את ומה תעשי, אז ידברו עלייך. אני חושבת שזה משהו מעבר ללהצטלם בתמונות חשופות, בואי, אני ממש לא המצאתי את הגלגל. פשוט התחלתי לעשות מה שאני אוהבת ומה שנראה לי לנכון, מבלי לתת לרעשי הרקע להשפיע עליי".

עברת לגור עם החבר אילן מסיקה. הקשר נהיה רציני?
"רציני מאוד ומרגש. מדובר בהיכרות חברית ישנה של לפני יותר מארבע שנים, פגשתי אותו באירוע ומשם הדברים התגלגלו. היום אנחנו גרים יחד ומגדלים חתול מהמם וכלבה מושלמת, ואת כל השאר אשאיר לנו. החברות הכל כך מיוחדת שיש לנו היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי".

את רוצה להיות אימא צעירה או קודם כל למצות את הקריירה?
"חד משמעית, אני רוצה קודם כל למצות את הקריירה, לדעת שעשיתי מה שרציתי – ויותר מזה. ארצה להיות אימא כשארגיש שלמה ומוכנה לזה, אבל למען האמת אני אימא קטנה כל החיים לאחים ולבני דודים שלי, ועכשיו גם לקימבה וג’יימס הכלבה והחתול שלי. אני מאוד אוהבת את תחושת האחריות ואת הרגש העילאי הבלתי מוסבר הזה, אבל רוצה שהרגש הזה יגיע מהבטן, מהעצמות, מהרחם שלי. אני רוצה להיות מוכנה לזה ב-100 אחוז ולתת את כל כולי ב-200 אחוז".

אימא של אילן, דנה מסיקה, הייתה דוגמנית. יוצא לכן להחליף חוויות?
"דנה, אימא של אילן, היא אישה חזקה, עוצמתית ויפהפייה ברמות שאפשר לבהות בה שעות. אנחנו מדברות על הדוגמנות, ויש לנו דיבור גם בהרבה נושאים אחרים. אילן תמיד אומר שיש לנו עבר דומה, ושאני מזכירה לו אותה. יש לה היום מותג בגדים מטורף שנקרא DANAME, וכשאני אומרת מטורף, אני מתכוונת לזה. היא במגמת עלייה וכבר עובדת עם מגזיני ענק ומפורסמות בחו"ל וזה מרגש לראות את זה. זה הרבה יותר מעניין מאשר לדבר על דוגמנות".

שיתפת פעולה עם Only Fans, אפליקציה למבוגרים בלבד בתשלום. זה עדיין קורה?
"בזמן האחרון הזנחתי את האפליקציה הזו. הייתה תקופה מעניינת של חודש שבמהלכו העליתי תמונות מיוחדות ומגניבות, וממש לא מה שאנשים חושבים. הדגש היה להיות יותר קרובה לקהל, לתקשר אתו, ולתת מענה על הרבה דברים אחרים. תתפלאי, גם על פתרונות בנושאי תזונה ועזרה עם חיידק ההליקובקטר, שזה חיידק שהיה לי".

איזה כישרון אין לך והיית רוצה?
"האמת היא שלא עולה לי כלום, בשיא הכנות. אני חושבת שכישרון יכול להיות מולד או נרכש. כל דבר שתרצי לעשות, אם את רוצה מספיק, את תעשי. אם תתמידי תהיי בו הכי טובה בעולם".

איך הגבת כשהתמונות עירום שלך ממיאמי הופצו ברשת?
"זה היה רגע הזוי, אבל אני אעצור אותך כאן. אלה לא היו תמונות עירום. אלא תמונות בתחתונים ומדבקות פטמה, לא משהו מרגש יותר מדי. הייתי בטיסה חזור ממיאמי, אחרי חודשיים שלא הייתי בארץ, התיישבתי ליד מישהו שהכרתי מהארץ ופגשתי בטיסה. הוא הסתכל עליי – לטלפון שלו – ושוב אליי. אז שאלתי אותו עם הכל טוב ואז הוא הראה לי את זה. הייתי בשוק. הסיטואציה הזאת אולי נשמעת מצחיקה, אבל בדיעבד באותו הרגע חשבתי שאני מתה. כל הטיסה לא הבנתי איך הגיע צלם פפראצי לסט צילומי תכשיטים למגזין במיאמי. מי מכיר אותי שם? מי ידע שאני שם? ומי החלאה שעשה את זה? זו הייתה חדירה ורמיסה של הפרטיות. זה זיעזע אותי".

מהו רגע השיא בקריירה שלך עד כה ומה ייחשב לשיא השיאים מבחינתך?
"השיא שלי הוא השער שעשיתי למגזין 'הארפר'ס בזאר' וויטנאם. היו עוד הרבה דברים ענקיים שהיוו ציוני דרך בקריירה שלי – קמפייני ענק ושלטי חוצות באוקספורד ובטיימס סקוור – אבל השער הזה הוא ניצחון מבחינתי. יש לי עוד דרך לעבור, אבל אני מודה על הרגע הזה בפרט, ועל הרגעים ההם בכלל".

לסיום, יכולה לגלות לנו מהו הגילטי פלז׳ר שלך?
"אחרי יום עמוס של עבודה, אני אוהבת לעשות לעצמי פלטה יפה של גבינות עם יין, ולרדת על חתיכה גדולה ויפה של קראק פאי עם שמנת חמוצה. זה החיים".

עדן פינס כמו שמעולם לא ראיתן אותה בהפקת אופנה משגעת