מרותם סלע ועד גלית גוטמן: השמלה השחורה שמנצחת כל לוק

שמלה שחורה היא אחד מהפריטים הקלאסיים והעל זמניים בארונה של אישה, אז באווירת התקופה ליקטנו עבורכן את השמלות השחורות הכי יפות שראינו לאחרונה על אנה ארונוב, סנדרה רינגלר, תום נשר ועוד
שמלה שחורה הייתה מאז ומתמיד ועודנה פריט מאסט-האב בארון שלנו; היא בייסיקית, סקסית, אלגנטית, יכולה לסגור פינה הרבה פעמים ואפשר להתאים לה אינספור שילובים של תכשיטים, נעליים, עליוניות ואקססוריז. אולי זו המלחמה הנוראית ותקופת החורף שמזמנות צבעים כהים לחיים שלנו, כי לאחרונה שמנו לב לעושר של שמלות שחורות סביבנו, בפיד ועל סלבס ארצנו הפאשניסטיות. ליקטו עבורכן כמה שמלות שחורות בולטות שהן הכי קלאס באפס מאמץ.
>> כוכבת: תום נשר הגיעה להוליווד בשמלה שחורה יוצאת דופן
אנה ארונוב: דרמה קווין
אנה ארונוב לובשת שמלת גולף מקסי שחורה וצמודה, אבל נשפכת עם דיטיילז קטנים בכתפיים וגב חשוף וסקסי של מותג האופנה הבינלאומי Other Stories &. לשמלה היא התאימה תיק קלאץ' שחור ועגלי זהב אוביליים ודרמטיים. לוק שחור הישר לשטיח האדום.

גלית גוטמן: אורבן שיק
גלית גוטמן לובשת שמלה שחורה מידי עם שרוולים ארוכים של בית האופנה הישראלי משכית בעיצובה של שרון טל. לשמלה מחשוף וי עמוק מקדימה ומעוגל בגב, מה שמאפשר לבישה דו צדדית לניצול מקסימלי. גוטמן חתמה את הלוק עם מגפיים שחורים ושרשרת פנינים – יוקרה שקטה.

רותם סלע: קוקטיילס אנד דרימס
רותם סלע לובשת שמלת מיני שחורה עם שרוולים ארוכים, כריות ומחשוף סגור מפקטורי 54. אבל זה לא כוחות, כי נדמה שכל דבר שרותם סלע תלבש יראה סטייל, קלאסי ועל זמני.

סנדרה רינגלר: עושה ת'עבודה
סנדרה רינגלר בשמלת מיני גולף שחורה וצמודה עם כתפיים זוויתיות ושרוולים ארוכים עם דיטיילז מתרחבים. לשמלה היא התאימה נעלי עקב שחורות ושפיציות וגרביונים שקופים ושחורים – לוק ערב חורפי שסוגר פינה.

תום נשר: יש זמנים בהוליווד
תום נשר לבשה לטקס יוקרתי בהוליווד, שמלה שחורה ומיוחדת של מעצב העל הישראלי אלון ליבנה. לשמלה שסע עמוק, חיתוכי קאט אאוט אדג'יים וסוג של צווארון קולר יוצא דופן שעליו היא ענדה את סיכת החטופים.

מיטל ברדה: לנצח נצחים
מיטל ברדה, בת זוגו של ליאור רז, לבשה לפרימיירה של הסרט "גלדיאטור 2" בלונדון, שמלה שחורה קלאסית אוף שולדרס עם שסע עמוק – מהגזרות שהן חובה בארון כי הן לתמיד – של מעצב העל הישראלי האהוב דרור קונטנטו.
