סיפור כיסוי: גילינו את המייקאפ שלא זז מהפנים כל היום

המייקאפ שמחלק הבטחות עם כיסוי | צילום: GettyImages
המייקאפ שמחלק הבטחות עם כיסוי | צילום: GettyImages

מייקאפ שמבטיח וגם מקיים? מצאנו ואפילו במחיר די שווה. וגם ליפגלוס דובדבן במחיר מגוחך וספריי שעושה קסמים בשיער. כל מוצרי האיפור והטיפוח שניסינו לאחרונה

88 שיתופים | 132 צפיות

קרם עיניים של קרן ברטוב

ההבטחה: "קרם עיניים אולטימטיבי המשלב מגוון רחב של רכיבים מהמעלה הראשונה, במיוחד לאזור הרגיש סביב העיניים, בנוסחה עוצמתית ועשירה במטריקסיל, אומגה, ויטמין C, ויטמין E טהור, שמן זרעי ורד וחמאת שיאה. מתקן קמטים עוצמתי, משפר כהויות ונפיחויות, מעודד ייצור תאי הקולגן, מתגבר לחות ומעניק מראה עור בריא סביב העיניים. מתאים לכל סוגי העור".
דבר הנסיינית: "המרקם סמיך ונעים, מעניק תחושה קרירה ומרעננת באזור העיניים. כבר לאחר הנחת החומר יש תחושה קלה של מיצוק, ובשימוש יומיומי העיניים נראות פחות עייפות והעור מסביב אכן נראה ומרגיש יותר חיוני".
450 ש"ל ל-20 מ"ל, להשיג באתר של קרן ברטוב

>> מצאנו את הפתרון המושלם לשיער דליל והוא עולה פחות מ-20 ש"ח

קרם עיניים של קרן ברטוב. 450 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם עיניים של קרן ברטוב. 450 ש"ח | צילום: יח"צ

סרום קפסולות ADVANCED LIGHT של אליזבת ארדן

ההבטחה: "קפסולות הסרום האייקוניות של אליזבת ארדן עם הסרמידים יצאו לראשונה בשנת 1990, ועברו כל מיני גלגולים. עכשיו הן יוצאות במרקם קליל שאידיאלי לעור שמנוני ומעורב. מכילות שמנים חיוניים לחזק את ההגנה של העור מפני הזדקנות".
דבר הנסיינית: "אין ספק שמדובר באחד ממוצרי הלהיט של החברה למיצוק ולזיקוק העור. מאוד קל להתמכר למוצר כי הוא אחד הדברים הכי נעימים וכיפיים לעור. מה שקצת מבאס הוא המחיר. בחשבון פשוט, כל קפסולה לשימוש בודד עולה עשרה שקלים".
599 ש"ח ל-60 קפסולות, להשיג ברשתות פארם נבחרות

סרום קפסולות ADVANCED LIGHT של אליזבת ארדן. 599 ש"ח ל-60 קפסולות | צילום: יח"צ
סרום קפסולות ADVANCED LIGHT של אליזבת ארדן. 599 ש"ח ל-60 קפסולות | צילום: יח"צ

בושם Lumineuse של Chloe

ההבטחה: "ניחוח חדש שמצטרף לקו ה-Signature האייקוני של המותג. התו העליון שלו הוא יסמין סמבק, תו האמצע הוא ורד ותווי הבסיס הם בלסמי, וניל וענבר. מכיל מרכיבי ריח טבעיים המאפשרים התמזגות מושלמת עם העור".
דבר הנסיינית: "זהו ריח מאוד נשי, פרחוני ומעט אוריינטלי. לבושם ניחוח המשדר יוקרה".
599 ש"ח ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

Chloé Eau de Parfum Lumineuse | צילום: יח"צ
Chloé Eau de Parfum Lumineuse | צילום: יח"צ

>> יאיי! מצאנו מסכה מעולה לפנים בפחות מעשרה שקלים

ספריי מנטרל קרזול של MOROCCANOIL

ההבטחה: "ספריי מנטרל קרזול, מבוסס על טכנולוגית HydroResist הדוחה מים. הספריי עוטף את סיב השערה ובכך מגן עליו מפני לחות ומונע קרזול וחשמל סטטי. טכנולוגיה זו מופעלת בחום ולכן יש להשתמש במכשירי עיצוב חשמלי בכדי להפעיל אותה, מה שיבטיח גימור חלק ונטול קרזול לאורך זמן. הוא מכיל פפטידי אמרנט אורגניים, תמצית ג׳קפרוט ושמן ארגן".
דבר הנסיינית: "אני בעלת שיער גלי עם קצוות מפוצלים, שמתנפח אחרי חפיפה ללא ייבוש ומחליק. השתמשתי בספריי על שיער חפוף שהתייבש חלקית ולאחר מכן השתמשתי בו עם מברשת. החומר עזר לסירוק הקשרים והריח נעים. בתום הייבוש, השיער נראה מעולה".
110 ש"ח ל- 160 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, במספרות ובאתר

ספריי מנטרל קרזול מסדרת פריז קונטרול 110 ש"ח  Moroccanoil | צילום: יח"צ
ספריי מנטרל קרזול מסדרת פריז קונטרול 110 ש"ח  Moroccanoil | צילום: יח"צ

מייקאפ ULTRAMATTE עמיד לאורך זמן של ג'ייד

ההבטחה: "מייקאפ על בסיס מים, עמיד בפני זיעה, מבטיח שהאיפור יראה ללא רבב גם בתנאים מאתגרים. מרקם קטיפתי המכיל שילוב מאוזן של מרכיבים סופחי שומן ופיגמנטים, ומסייעים לגוון עור טבעי ואחיד".
דבר הנסיינית: "כבעלת עור שמן, השתמשתי בשני גוונים: מס' 151 הבהיר ומס' 155 הכהה לקצות הפנים ולעצם הלחי. התוצאה הייתה מרשימה כי הוא לא זז לאורך כל היום. הגוון מאוד מאט והעור שלי, שנוטה להבריק, נשאר מאט מבוקר עד ערב".
159 ש"ח, ניתן להשיג ברשתות הפארם ובחנות האון ליין של החברה   

מייק אפ ULTRAMATTE של ג'ייד. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ
מייק אפ ULTRAMATTE של ג'ייד. מחיר 159 ש"ח | צילום: יח"צ

פילינג גוף טבעוני של ללין

ההבטחה: "פילינג גוף מרענן המכיל פרו קולגן טבעוני ממקור צמחי בשילוב ויטמין C, מועשר בתמצית בזיליקום ומכיל גרגירי אורז טחונים דק לקרצוף עדין ויסודי".
דבר הנסיינית: "ניסיתי את הפילינג מהסדרה החדשה והוא הפך לפק"ל שלי בכל מקלחת. אני משתמשת בו גם כסבון נוזלי והוא נעים וריחני. הגרגרים לא שורטים את העור, אלא מחליקים עליו בעדינות ועם שפשוף עדין – העור נותר חלק כמו משי".
129 ש"ח, להשיג ברשת ללין ובאתר החברה

ללין – סדרה חדשה לגוף | צילום: my social
ללין – סדרה חדשה לגוף | צילום: my social

פלטות איפור MINERAL BAKED PALETTE לפיסול תווי הפנים של איל מקיאג'

ההבטחה: "פלטת איפור של שלושה גוונים להצללה, חיטוב והארה של תווי הפנים. הגוונים בעלי פיגמנט עשיר בפנינים אשר נאפים על אריחי טרקוטה מקוריים בטכנולוגיית מיקרוניזציה ייחודית, המאפשרת להם לספוג חלקיקי אור ולהאיר באופן מושלם את הפנים. המוצר מועשר בשמן חוחובה ובוויטמין E. ניתן להשתמש על יבש או רטוב".
דבר הנסיינית: "זו הפלטה השנייה שאני מתנסה בה של החברה, ואני עפה על המוצר הזה. הגוונים עשירים ומשתלבים באופן מדויק, המרקם של כל גבעת צללית קטנה כזו נעים ומשיי. אני מעדיפה לעבוד על יבש עם ההצללות ורק את ההיילייטר אני מרטיבה מעט ומתופפת בעדינות על עצמות הלחי להארה עדינה. אפילו הריח נעים. לא זול אבל נהדר".
465 ש"ח לפלטה של שלישיית צלליות. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר החברה

sculpting palette של איל מקיאג' | צילום: מור אורן IL MAKIAGE
sculpting palette של איל מקיאג' | צילום: מור אורן IL MAKIAGE

קרם ידיים מטפח של שיסיידו

ההבטחה: "קרם ידיים במרקם קליל ובניחוח פרחוני, מרגיע ומעניק לחות אינטנסיבית לעור הידיים ומעכב סימני הזדקנות. נספג בקלות ובמהירות, משיב לעור תחושת רכות וגמישות".
דבר הנסיינית: "הקרם מאוד נעים, נספג היטב ולא משאיר שום סימני שומניות כמו קרמים רבים אחרים. חובבות המותג היפני של שיסיידו לא יוותרו עליו. לגבי אחרות, לא בטוח כשהן יראו את המחיר".
200 ש"ח ל־75 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

קרם ידיים של שיסיידו. מחיר 200 ש"ח | צילום: יח"צ
קרם ידיים של שיסיידו. מחיר 200 ש"ח | צילום: יח"צ

מים מיסלריים לניקוי הפנים של SABON

ההבטחה: "מים בוטניים 99 אחוז טבעיים, המופקים באמצעות טכנולוגיית הזיקוק של פרח ורד דמשק. הטכנולוגיה משמרת את תכונותיו החיוניות של הפרח ומספקת לחות ורעננות".
דבר הנסיינית: "המים מרעננים אבל לא באים במקום התהליך הראשוני של ניקוי העור עם סבון פנים או פילינג קל, במיוחד בגיל מבוגר. הם כן ישמשו היטב כפינאלה לניקוי. לעומת זאת, בת ה-16 שאינה נוהגת להתאפר, יכולה להסתפק בניקוי פניה בערב רק עם מי הפנים האלה – ולצאת מרוצה".
119 ש"ח ל-230 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות "סבון" ובאתר החברה

oisturizing Botanical Water Comforting Rose 230 mlˇ Bottle with plant. מחיר 119 שח. מחיר 135 שח. צילום רונן מנגן .png
oisturizing Botanical Water Comforting Rose 230 mlˇ Bottle with plant. מחיר 119 שח. מחיר 135 שח. צילום רונן מנגן .png

ליפגלוס של SACARA

ההבטחה: "קולקציית ליפגלוסים חדשה, המתאפיינת בגימור מבריק וכוללת 20 גוונים עשירים ואופנתיים. מוצרי הסדרה החדשה משלבים פיגמנט של ברק מתמשך וחומרי הזנה להענקת לחות, אינם מתייבשים על השפתיים, מעניקים רכות ומראה בוהק וחלק".
דבר הנסיינית: "ניסיתי ליפגלוס בגוון אדום דובדבן, הייתי חשדנית בהתחלה בגלל המחיר אבל הופתעתי ברמות. זה יותר שפתון נוזלי מבריק, או ליפגלוס בצבע אם תרצו, הוא נמרח על השפתיים בקלות ובדיוק בלי לזלוג מהקווים ובלי לייבש את השפתיים. הוא יוצר מראה שפתיים מלא ובשרני, והשוס – הגוון פשוט מושלם. כיאה לליפגלוס, כושר ההישרדות שלו לא גבוה במפגש עם כוס מים או ארוחת צהריים, והוא מצריך ריפיל כמו רוב השפתונים בעולם. מחיר פעוט לשלם עבור ליפגלוס מהמם במחיר כזה. אפילו בת השנתיים וחצי כבר שמה עליו עין וביקשה למרוח גם".
15 ש"ח, להשיג בחנויות הרשת ובאתר החברה

ליפגלוס של סקארה. 15.00 ש"ח | צילום: קית גלסמן
ליפגלוס של סקארה. 15.00 ש"ח | צילום: קית גלסמן