סלבס

המהלך המטורף של נועה קירל וסלינה גומז

סלינה גומז ונועה קירל | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images ושוקה כהן
סלינה גומז ונועה קירל | צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images ושוקה כהן

נועה קירל, מילי בובי בראון וסלינה גומז משיקות קווי איפור חדשים, טיילור סוויפט יוצאת בשיתוף פעולה מפתיע וכל הקולקציות החדשות של הכוכבות

88 שיתופים | 132 צפיות

אנחנו כבר רגילות לזה שמותגים גדולים וסלבס משתפים פעולה או שכוכבות מקימות לעצמן מותגי איפור, ע"ע קיילי ג'נר, ריהאנה ואלין כהן, אבל למבול של כל הטוב הזה אף אחד לא הכין אותנו.

בשבוע האחרון הכריזו לא מעט כוכבות שהן עובדות על קולקציות חדשות ולנו לא נותר אלא להכין את העובר ושב שלנו לחודש עמוס קניות. מהשפתון המושלם שעיצבה זואי קרביץ לסן לורן ביוטי ועד מותג הטיפוח החדש של מילי בובי בראון, כל הקולקציות שהכוכבות מבשלות לנו.

טיילור סוויפט

המהלך הכי מרגש אולי שאנחנו יכולות לספר לכן עליו הוא הקולקציה שתופרת טיילור סוויפט בשיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר המעצבת הטבעונית סטלה מקרטני. והינה בשורה משמחת למעריצות המושבעות של טיילור סוויפט: הקולקציה שעיצבו יחד תהיה בהשראת האלבום החדש שלה LOVER. בקולקציה תוכלו למצוא חולצות להקות בסגנון וינטג' מכותנה אורגנית, ז'קטי בומבר ותיקים מפוליאסטר ממוחזר ושלל חומרים שטובים לכדור הארץ. הקולקציה תהיה זמינה באתר של סטלה מקרטני החל ממחר, טווח המחירים נע בין 525  ל-1,335 פאונד.

מילי בובי בראון

"לכל אדם צעיר מגיעה התחלה טובה עם העור שלו", הצהירה מילי בובי בראון כשהכריזה על הולדת מותג האיפור החדש שלה, פלורנס ביי מיילס. אומנם היא רק בת 15 אבל כבר נחשבת לאחת הפאשניסטות המבטיחות ביותר. היא כיכבה בקמפיין של קלווין קליין, מונקלר וקונברס, ובנוסף היא מקפידה על הופעות מדויקות וסופר אופנתיות על השטיחים האדומים. בשורות טובות לטבעוניים – כל המוצרים במותג לא כוללים מוצרים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים, מה שגורם לנו  לאהוב אותה עוד יותר. במותג שלה תוכלו למצוא תחליבי ניקוי לפנים, מוצרי טיפוח, איפור, שמפואים ועוד. הקולקציה תעלה לאוויר בעוד ארבעה ימים בדיוק והמחירים של המוצרים ינועו בין 10 ל-50 דולר. אנחנו מציעות לכן להיכנס לאתר שלה ולהירשם כדי לקבל התראה כשהקולקציה תעלה, כי הכול בטח יהיה סולד-אאוט מהר מאוד.

מילי בובי בראון | צילום: Amy Sussman/Getty Images
מילי בובי בראון | צילום: Amy Sussman/Getty Images

נועה קירל

נועה קירל אומנם לא מקימה חברת איפור, אבל היא הישראלית הראשונה שמקבלת ליין משלה עם מותג האיפור הבינלאומי MAC. הקולקציה של קירל כוללת ארבעה מוצרים: פלטת צלליות, שפתון, ברונזר ועיפרון שפתיים, כולם  באריזה ייחודית. קירל סיפרה לנו שהייתה שותפה בכל התהליך כולל עיצוב האריזות והעבודה על הקולקציה נמשכה ארבע חודשים.  "מאוד שמחתי לעבוד עם מותג בינלאומי שנחשב כל כך מצליח בתחום האיפור, מבחינתי איפור הוא חלק בלתי נפרד מעולם הפופ ובשירים שלי אני שואבת המון השראה מסטייל. אני מאוד אוהבת איפור ואוהבת להתנסות במראות איפור שונים. עם הזמן למדתי מהן ההעדפות שלי בצבעים ויישמתי אותן בקולקציה הזאת עם MAC", סיפרה לנו הכוכבת.

נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי
נועה קירל | צילום: גיא כושי ויריב פיין, סטיילינג: איתי בצלאלי
קולקציית MAC ונועה קירל | צילום: שוקה כהן
קולקציית MAC ונועה קירל | צילום: שוקה כהן

זואי קרביץ

אין ספק שזואי קרביץ היא אחת הכוכבות האהובות עלינו כרגע, עם יופי אלוהי וסטייל מושלם. לא יכולנו למחוק את החיוך מהפרצוף כששמענו שהיא עיצבה שפתון לאיב סן לורן ביוטי, שזה, אגב, גם אחד מהמותגים החביבים עלינו. קרביץ בחרה את הגוון ועיצבה את האריזה בצורה רוקנ'רולית מנצנצת וסופר מגניבה שגם  מאפיינת את קרביץ עצמה וגם מדברת בשפה של מותג האיפור היוקרתי. "עלינו לצאת לעולם ולנסות להרגיש עצמנו, לפעמים אנחנו זקוקים לתנופה קטנה כדי להרגיש קצת יותר סקסיים, בטוחים וחזקים. שפתון הוא הצהרה חזקה", אמרה קרביץ. מחירו של השפתון הוא 38 דולר, לא זול אבל לגמרי שווה את המחיר והוא זמין לרכישה באתר המותג.

זואי קרביץ | צילום: Dia Dipasupil/Getty Images
זואי קרביץ | צילום: Dia Dipasupil/Getty Images
גוון לא פחות מחלומי, השפתון של זואי קרביץ לאיב סן לורן ביוטי | צילום מסך מהאתר של איב סן לורן ביוטי
גוון לא פחות מחלומי, השפתון של זואי קרביץ לאיב סן לורן ביוטי | צילום מסך מהאתר של איב סן לורן ביוטי

סלינה גומז

באתר WWD דווח לפני פחות משבוע שסלינה גומז הגישה בקשה למשרד הפטנטים האמריקאי בבקשה לרשום את שמה הפרטי כסימן מסחרי, כדי להפוך אותו למותג ביוטי שיכלול מוצרים לשיער, מוצרי איפור, טיפוח, בשמים, סבונים ועוד הפתעות. להזכירכן, זו לא הפעם הראשונה שגומז משיקה קולקציה, בעבר עשתה קולקציית בגדים יחד עם קואץ' אחרי ההצלחה המסחררת של של קולקציית התיקים שעיצבה בשבילם וב-2011 השיקה הזמרת בושם. גומז טרם הגיבה על העניין, אבל מקורבים  מספרים שהיא עוקבת באדיקות אחרי הקולקציות של ריהאנה וליידי גאגא. רק מקוות שהפעם לא מדובר בפייק ניוז.

 

סלינה גומז | צילום: Andreas Rentz/Getty Images
סלינה גומז | צילום: Andreas Rentz/Getty Images