נועה קירל על הקמפיין עם ברק שמיר: "אנחנו לא ברוגז, באנו לעבוד"

נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן
נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן

נועה קירל כובשת פסגה נוספת ומשיקה קולקציית איפור משותפת עם MAC. היא סיפרה לנו איך היה להצטלם עם האקס ברק שמיר ולמה לפעמים בא לה להיעלם

88 שיתופים | 132 צפיות

גם במותג האיפור הבינלאומי MAC הבינו שנועה קירל יש רק אחת. לראשונה בישראל מקיים המותג שיתוף פעולה עם כוכבת מקומית, והבחירה בקירל מרגישה נכונה. קירל נכנסת לנעליהן של כוכבות פופ כמו ריהאנה, דואה ליפה וניקי מינאז', שכבר שיתפו פעולה עם המותג בעבר, ומשיקה ארבעה מוצרי איפור במהדורה מוגבלת.

"בחרתי ארבעה מוצרים שהם מאסט בתיק האיפור שלי", היא סיפרה לנו, "ברונזר למראה שזוף, ליפסטיק, עיפרון שפתיים וסט צלליות, כולם בגוון האהוב עלי – ניוד טבעי". למרות שמדובר במוצרים מתוך הקולקציה הקיימת של החברה, שעוצבו ונארזו עם שמה וחתימתה האישית, קירל מעידה שהיא מאוד מעורבת במיזם: "הייתי שותפה לאורך כל התהליך, ושותפה בעיצוב ובאריזות".

נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן
נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן

ההשקה התרחשה אתמול (20.8) בקניון רמת אביב אחרי ארבעה חודשים של עבודה. קירל לוותה בצוות עצום שפקח עין על כל צעד שלה. בשמלת סטן מפוספסת וקצרה היא יצאה אל הקהל שחיכה לה: צילומים עם עוגה מקושטת במוצרי MAC והמון תמונות סלפי עם המעריצות שרצו לראות את מושא אהבתן מקרוב.

>> נועה קירל: "אני חיה בשלום עם המידות שלי"
>> "אני ומרגי מאוהבים ורוצים להיות ביחד"

"מאוד שמחתי לעבוד עם מותג בינלאומי שנחשב כל כך מצליח בתחום האיפור", היא מספרת, "מבחינתי איפור הוא חלק בלתי נפרד מעולם הפופ ובשירים שלי אני שואבת המון השראה מסטייל. אני מאוד אוהבת איפור ואוהבת להתנסות במראות איפור שונים. עם הזמן למדתי את ההעדפות שלי בצבעים ויישמתי אותן בקולקציה הזאת עם MAC".

קולקציית MAC ונועה קירל. צילום: שוקה כהן
קולקציית MAC ונועה קירל. צילום: שוקה כהן

מהם מוצרי הטיפוח שאת פשוט לא יכולה בלעדיהם?
"ההקפדה הגדולה שלי היא פעם בחודש לבקר אצל הקוסמטיקאית. אני לא יכולה לשרוד בלי לק, ליפסטיק ניוד ורדרד, ברונזר, כי אני אוהבת מראה שזוף, ומוצר החובה שלי הוא עיפרון תוחם".

לא נחה לרגע

המכונה המשומנת שנקראת נועה קירל לא נחה. רק בשבוע שעבר הגיעו להופעה שלה לא פחות מ-36 אלף איש וההופעה הבאה בסוף החודש כבר סולד אאוט. לאחרונה היא צילמה קמפיין למותג רנואר כשלצידה האקס ברק שמיר ובימים אלה היא מסיימת את צילומי סדרת הריאליטי "בית הספר למוזיקה" לצידם של משה פרץ, הראל סקעת ומירי מסיקה. את הבחינות ללהקה הצבאית היא עברה בהצלחה ובעתיד הקרוב היא מתכוונת להופיע בפסטיגל. בתקופת החגים תטוס לארצות הברית לחקור כיווני קריירה חדשים. רק ללימודי נהיגה היא עוד לא מצאה את הזמן.

את כל כך עסוקה, לא בא לך לברוח לאנשהו ולהיעלם שם לחודש?
"האמת? בא לי, אבל אני יודעת שהייתי מתחרפנת כבר אחרי שבוע ורוצה לחזור. אני נהנית מהעבודה שלי. זה העניין שלי והכיף שלי".

כילדה צעירה ניסית להתקבל לבית הספר למוזיקה ולא עברת את האודישנים. איך ההרגשה להיות שם מורה היום?
"זו באמת סגירת מעגל מטורפת, למרות ובגלל שכילדה לא התקבלתי. ידעתי שאני אמשיך בדרכי ומאוד מרגש אותי להיות שם, זה הכי כיף בעולם. הילדים שם מדהימים, יש הרבה כישרונות ותענוג להדריך אותם, ללמד אותם ולתרום להם מניסיוני".

איך היה לצלם קמפיין עם ברק אחרי הפרידה?
"עבר הרבה זמן מאז שנפרדנו, מעל שנה. אנחנו לא ברוגז והיה סבבה לגמרי, התנהגנו רגיל, באנו לעבוד, עשינו את העבודה והכול בסדר".

נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן
נועה קירל בהשקת קולקציית MAC | צילום: שוקה כהן

ויש דיבורים על לקחת את הזוגיות עם מרגי לשלב הבא? לעבור לגור יחד אולי?
"ממש לא. אני עדיין ילדה וגרה בבית של ההורים ברעננה, וזה לא רלוונטי. הוא מגיע כשזה מתאפשר מבחינת לוח הזמנים הצפוף של שנינו".