מעין דורי בדמעות: "הכל מתפורר, זה שובר אותי"

"אחד הדברים שהכי מכרסמים אותי ומקשים עליי זה פירוק האחדות שהתפוררה באזרחות" | צילום: שלו אריאל לקום איל פו
"אחד הדברים שהכי מכרסמים אותי ומקשים עליי זה פירוק האחדות שהתפוררה באזרחות" | צילום: שלו אריאל לקום איל פו

כשהדמעות זולגות מעצמן: מעין דורי כוכבת "חתונה ממבט ראשון" משתפת בקושי שלה מאז שחזרה לאזרחות מתקופת המילואים הארוכה ומספרת מה הכי כואב לה ומכרסם בכולנו

88 שיתופים | 132 צפיות

יומיים לא פשוטים עברו עלינו – עם יום הזיכרון ויום העצמאות שלא ידענו כמותם. בעקבות זאת, מעין דורי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" ומילואימניקית קרבית בעתות מלחמה, התפרקה בדמעות בסדרת סטוריז שהעלתה.

>> מעין דורי מתוודה: "זה מה שהייתי צריכה לעשות כדי לשרוד"

בהמשך לשיחה שהיא ניהלה עם מכרה, דורי החליטה לשתף בקושי שהיא חווה עם החזרה מהמילואים הביתה. "אני חווה קושי באזרחות, אחרי תקופת מילואים ארוכה, כשהסבב האחרון של המילואים היה אולי הכי קשה שחוויתי בחיים", היא פותחת את הלב והדמעות זולגות מעצמן, "גם ברמה הנפשית וגם ברמה הפיזית. החוויה הזאת של לחזור לצבא בגיל כל כך מבוגר וההבנה, שאין ברירה, חייבים להמשיך להגן על המדינה, כשמצד שני זה מרגיש כמו מבוי סתום ללא פתרון. החזרה לאזרחות היא קשה, ליום-יום, למערכות היחסים".

מעין דורי | צילום: אינסטגרם maayan.dori@
מעין דורי | צילום: אינסטגרם maayan.dori@

"אחד הדברים שהכי מכרסמים אותי ומקשים עליי זה פירוק האחדות שהתפוררה באזרחות", היא ממשיכה בשיתוף, "אחרי תקופת הזוהר שכולם היו למען כולם. בצבא זה לא קרה. כולנו שמנו בצד, לא רק את הדעות הפוליטיות שלנו, גם את החיים שלנו, את הקריירות, את המשפחות, את הרצונות, את האהבות – את הכל שמנו בצד וחלקנו עדיין עושים מילואים כבר חצי שנה והכל מתפורר בחוץ. וזה מה שהכי כואב לי ושובר אותי". דורי סיימה את הסטוריז עם בקשה אחת: "תנסו להיות ביחד, כי אין לנו דרך אחרת".