מסיכת גבינה לפנים, לשבועות ולהעלאת המורל

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

רוצה להרוות את העור היבש עם מסכת פנים בריח (וטעם) של עוגת גבינה? חג שבועות נהרס בגלל המצב, הנה דרך לטפח את הפנים, להעלות את המצב רוח ולהכנס לאווירת חג

88 שיתופים | 132 צפיות

פזית אמרבי, קוסמטיקאית ובעל קליניקת ״איסטיס״ בחולון, חזרה עם משפחתה מארצות הברית לפני 13 שנה, שם חיו 8 שנים. "מאז שהתחתנו, בעלי עבד ואני הייתי עם הילדים במשרות חלקיות. בארצות הברית הוא עבד בשיפוצים ואני לימדתי את השפה העברית. כאשר הגענו לארץ הוא פתח מיני מרקט שקרס ופשט את הרגל. לא הייתה לי ברירה, הייתי חייבת לצאת לעבוד" מספרת לנו פזית, "התחלתי לעבוד במכון יופי וקוסמטיקה במשרה מלאה ובשעות נוספות, ולאט לאט למדתי את רזי המקצוע יצרתי רשת של קהל לקוחות שהאמינו בי ובעבודה שלי. לאחר כמה שנים הבנתי שאני רוצה לצאת לדרך חדשה והחלטתי להיות עצמאית והקמתי מכון אסתטיקה ויופי". כיום היא מספרת שאוהד, אסי, עדי ואייר בוזגלו עושים אצלה טיפולי פנים על בסיס קבוע.
אנחנו משוחחים לכבוד חג שבועות, בו משיקה פזית את ״מסכת הגבינה״ מסכת פנים המעניקה זוהר וניקיון לעור הפנים. המסכה עצמה בריח של עוגת גבינה שמתחשק פשוט לאכול אותה. המסכה מחליקה ומעדנת את העור, מספקת תחושת רעננות, לחות מוגברת שיקום והבהרת העור. לחלב מיוחסות סגולות של ריפוי תהליכים דלקתיים, וחלב גם עשיר בויטמינים, מינרלים וחלבונים וטוב במיוחד לעור יבש.

הנה המתכון להכנה בייתית:
גבינה לבנה 9% – 150 גרם
כף קינמון
כף דבש
3 כפות חליטת תה קמומיל
לערבב הכל יחד, למרוח על הפנים ולשטוף לאחר 10 דקות.

טיפול פנים עם גבינה של פזית אמרבי
טיפול פנים עם גבינה של פזית אמרבי

>> אבקת הכסף שמחליקה את הפנים