אבקת הכסף שמבטיחה עור פנים חלק ועומדת בציפיות

נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ
נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ

אמבט חפיפה לשיער ומסכת יופי מגנטית? כבר שמענו על דברים מופרכים מאלה בשנה האחרונה, אז יאלה, התנדבנו לניסוי לרגל הקיץ הקרב

88 שיתופים | 132 צפיות

 מיכל יפה, 49, עורכת אתר "השולחן"

"חשבתי שכבר שמעתי את כל השמות המופרכים למוצרי טיפוח, ואז נחת על שולחני בקבוק של 'אמבט חפיפה'. רגע, מה? כן, כן, אמבט חפיפה מסדרת Genesis של קרסטס, שמיועדת לחיזוק סיב השערה והפחתת אובדן שיער כתוצאה משבירה. אל תהיו במתח, מדובר בשמפו (129 ש"ח ל־250 מ"ל, להשיג במספרות המורשות). אחלה שמפו עם ריח מעולה, שמשאיר את השיער נעים ורך, ושווה את משקלו בזהב. נישאר בתחום השמות המופרכים למוצרי שיער. הפעם מדובר בבושם לשיער, מוצר שנהפך לטרנדי בחודשים האחרונים. נשאלת כמובן השאלה – למה צריך בושם לשיער, אם בשיער נותר הריח של השמפו או המרכך? התשובה היא, לפחות במקרה של הבושם של Authentic Beauty Concept שאותו ניסיתי (138 ש"ח ל־50 מ"ל), שהבושם לא מוגבל לשיער ואפשר להשתמש בו גם כבושם רגיל. ולגבי שימוש בבושם לשיער, הוא רלוונטי למקרה שלא חופפים בכל יום ועדיין רוצים שלשיער יהיה ריח של אחרי חפיפה. בכל מקרה, אני יוצאת בקריאה נרגשת ליצרנים של שמפו פינוק, לייצר גם הם בושם לשיער (ובכלל) בניחוח שמפו פינוק כחול. תודה. ניסיתי גם את קרם הלחות Moisture Surge Intense של קליניק (145 ש"ח ל־50 מ"ל), גרסה חדשה ואינטנסיבית לקרם האהוב של קליניק, והוא לגמרי מציל אותי בכל יום בעבודה מהשילוב של יובש באוויר עם יובש מהמזגנים. מכירות את קלישאת 'העור שותה בצמא'? אף פעם לא הבנתי אותה, עד שנתקלתי בקרם הזה, שמצליח גם להיות קליל ולא מעיק.
מותג הטיפוח Frẻ (להשיג בלעדית ב־Terminal X) מיועד ל'נשים פעילות ואתלטיות', עם פטנט ש'מאפשר לעור להזיע ללא נזקים, העלולים לשבש תהליכים טבעיים המתרחשים בשכבות העור'. שיהיה. לא לגמרי הבנתי מה זה אומר, וגם ניסיתי אותו בלי להזיע, אבל גם תכשיר הניקוי פילינג גרגירים (86.25 ש"ח) וגם מסכת הניקוי לאחר הזעה (138.75 ש"ח) התגלו כמוצלחים מאוד, וכשיגיע הקיץ ואחזור לרוץ, אני בטוחה שאהנה מהם אפילו יותר (במיוחד מהמסכה הקרירה).
ונסיים בגבות, החלק הראשון שרואים בפנים, כפי שלימדה אותי אושיית ביוטי. מה חבל שבצעירותי חשבתי שגבות דקות הן יפות, ובשלב מסוים הן הפנימו את המסר והפסיקו לצמוח, מה גם שמלכתחילה הן בהירות. משחתי אותן במסקרה למילוי ועיצוב הגבות של רבלון (60 ש"ח), ופתאום נראה שיש לי גבות. המברשת של המוצר כוללת גם ראש כמו של מסקרה רגילה וגם מין מסרק קטן, שהיה לי פחות שימושי, כי כאמור, אין לי מספיק גבות לסרק". 

מיכל יפה, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ
מיכל יפה, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ

 דליה בן ארי, 71, כתבת "את"

"אז מתברר שיש דבר כזה מסכת יופי מגנטית. היא שייכת לד"ר מוניקה אלמן (490 ש"ח ל־50 מ"ל, בסניפי הרשת ובאתר), ולדבריה היא מכילה מגנטים יוקרתיים בעלי סגולות לשמירה על היופי הטבעי של העור, ואפילו מועשרת ברטינול ובשמנים מזינים. עקבתי אחר ההוראות – מרחתי שכבה דקה והסרתי אותה כעבור עשר דקות. אחרי עיסוי קצר של השמנים שנותרו על העור, הוא נראה בוהק בהחלט. גם קרם ההבהרה של אלונה שכטר (250 ש"ח ל־50 מ"ל, באתר הרשמי), המשלב חומרים פעילים וצמחי מרפא מינרליים מים המלח, הפתיע מאוד. למרות שנדרש שימוש של ארבעה חודשים כדי לראות תוצאות, כעבור חודש אחד של טיפול יומי רציף בגב כפות הידיים, כתמי השמש הטשטשו בצורה ניכרת. הקרם מתאים גם לפנים כמובן. ניסיתי גם צלליות קז'ואל של סופטאץ' – הן מגיעות במרקם קרמי עמיד ובצבעים משגעים, משמשות גם כעיפרון דק אם אתן מתעקשות על עיני שועל, ועובדות גם כשימר. אהבתי במיוחד את גון הירוק־זית המעושן (49 ש"ח, ברשתות הפארם). סרום אנטי אייג'ינג גולד פרימיום של ג'ייד (249 ש"ח ל־50 מ"ל, ברשתות הפארם) מגיע במארז שמחולק לשני תאים, של ג'ל ושמן ג'ל, ולדברי החברה הוא מכיל רכיבים עוצמתיים ואוצרות טבע מהרי האלפים ונחשב לסרום הטוב ביותר שלהם עד כה. בתנאי שאין לכן נפילת עור גדולה מדי, הוא יעניק תחושת הידוק ובעיקר לחות להרבה שעות. לסיום, קרם Renew+ של ביופור (290 ש"ח ל־30 מ"ל, באתר getbeauty.co.il ואצל קוסמטיקאיות נבחרות) הוא קרם פעיל לחידוש עור הפנים, שמותאם אחרי אבחון אישי. הוא מיועד לשימוש בתדירות של שניים עד שלושה ערבים בשבוע, ואחרי שבועיים של שימוש העור נראה תענוג. לתשומת לבכן, חובה להשתמש בקרם הגנה במקביל לטיפול".

דליה בן ארי, נסייניות 2021 | צילום: יח"צ
דליה בן ארי, נסייניות 2021 | צילום: יח"צ

 איילת כהן בירן, 39, מנהלת משאבי אנוש

"החודש התנסיתי בארבעה מוצרים חדשים, שגרמו לי להרגיש מדהים. הראשון הוא מייקאפ Bcdation של TonyMoly הקוריאנית (99 ש"ח ל־35 מ"ל, באתר המותג). מדובר במייקאפ לעור רגיל עם מקדם הגנה SPF 30, שאמור לשלב את היתרונות של מייקאפ עם קרם BB וקרם CC. לאחר ההתנסות, אני יכולה להעיד שהוא מעניק כיסוי מלא לעור הפנים לצד גמישות ולחות. הפנים שלי קיבלו מראה מאט מושלם, המייקאפ התגלה כעמיד לאורך כל היום, וקיבלתי המון מחמאות. אחר כך המשכתי לאיפור העיניים עם פלטת הצלליות Eye Go Wild של לוריאל פריז (70 ש"ח, ברשתות הפארם, פרפומריות נבחרות והמשביר לצרכן). הפלטה כוללת 16 גוונים חמים ומוזהבים בגימור מאט וגימור מבריק ליצירת מראות איפור שונים. על גבי האריזה יש הוראות שימוש מדויקות למריחת הצלליות ולשילוב ביניהן, וזה גם ממש עוזר וגם גורם לך להתאפר כאילו את מאפרת מקצועית – התוצאה נראית מדהים על העיניים ושאפו על המחשבה! סיימתי בבושם החדש I Want Choo של ג'ימי צ'ו (249 ש"ח ל־60 מ"ל, 349 ש"ח ל־100 מ"ל, ברשתות הפארם). הבושם ארוז באריזה אדומה עם נצנצים ואותיות בצבע זהב, שמזכירות את עטיפות המתנה של הקריסמס. הניחוח, שמבוסס בעיקר על מנדרינות ואפרסק, הוא פרשי ומטריף, ובכל מקום שאליו נכנסתי שאלו אותי באיזה בושם אני משתמשת. הריח שרד כל היום, עד לרגע שבו נכנסתי להתקלח. בסוף היום הגיע הזמן להסיר את האיפור ולנקות את הפנים. השתמשתי בסבון קצף לפנים של הקוסמטיקאית המוסמכת שרה גץ (250 ש"ח ל־225 מ"ל, באתר המותג), שמשלב חומצת אלפא, חומצה היאלורונית ותמציות אלוורה להרגעה, ובנוסף עושה פילינג עדין. הסבון הותיר את העור נקי, חלק ורך. מומלץ בחום".

איילת כהן בירן, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ
איילת כהן בירן, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ

עדי עוז, 45, העורכת הראשית של מגזין "את"

"שנת הקורונה גרמה לי לשנות את הרגליי, ובמקום לבחור במוצר אחד לשימוש זריז, אני מתמסרת לטיפולי טיפוח שדורשים השקעה. כזאת היא ערכת Wonder box של מימי לוזון (1,299 ש"ח, באתר mimi-luzon.co.il). הערכה מגיעה עם חמישה מוצרים, בהם מסכה, קרם פנים, קרם הגנה, עלי כסף ואבקת כסף. ההסבר קצת מורכב ונדרשות עשר דקות המתנה עם המסכה על הפנים, אבל אפקט הגלואו המובטח מהשימוש בחומר הכסוף אכן עובד במהירות ויעילות, והפנים זוכות לזוהר חדש ויפה. קרם הפנים נעים מאוד ואפשר להשתמש בו ובקרם ההגנה לשימוש יומיומי. לוזון מבטיחה שהערכה טובה לטיפול בעור פנים רגיש ומגורה ושהיא מסייעת בהפחתת האדמומיות ובכיווץ הנקבוביות".

ערכת Wonder box של מימי לוזון, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ
ערכת Wonder box של מימי לוזון, נסייניות מרץ 2021 | צילום: יח"צ