רוצה מסיבת רווקות שווה במיוחד? הנה הטרנדים שאימצנו מהסלבס

בר זומר חוגגת רווקות | צילום: צילום מסך מעמוד האינסטגרם maayanadam
בר זומר חוגגת רווקות | צילום: צילום מסך מעמוד האינסטגרם maayanadam

אוטובוס ממותג, סדנת קוקטיילים, אימון כושר ומסיבת חוף: חזרנו למסיבות הרווקות הבלתי נשכחות של הסלבס וקיבלנו השראה לארגון מסיבת רווקות מנצחת

88 שיתופים | 132 צפיות

התארסת? מזל טוב! בין שלל החיפושים אחר המאפרת המושלמת או מעצב השיער שיעשה לך את התסרוקת שתמיד חלמת עליה, אל תשכחי לשלוח את הכתבה הזאת ל-Bff שאת מפקידה בידיה את אחד הדברים הכי חשובים לקראת החתונה- ארגון מסיבת הרווקות שלך. אל דאגה, גם אם זמנך עוד לא הגיע את הולכת ליהנות ולקבל את כל הרעיונות הכי שווים מהסלבס שהתחתנו לא מזמן וחגגו בגדול. כמובן שאנחנו מזכירות את הדבר החשוב באמת – לחגוג עם החברות הטובות שלך, בבית, או בחוץ, בתקציב נמוך או גבוה, עם מוזיקה טובה וחברות קרובות ואהובות תמיד יהיה לך שמח.

מיתוג

לא, אנחנו לא נשות שיווק אבל לגמרי יכולות להגיד לכן שמיתוג יעשה לכן הבדל גדול במסיבה ויגרום לכן להרגיש כאילו הפקתן מינימום אירוע לניקול ראידמן. תוכלו למתג כל דבר. החל מהמתנות לחברות (עוד נגיע לזה) ועד הפלייסמנטים ובקבוקי שתייה. במסיבת הרווקות של בר זומר למשל, שנערכה באילת, כל החברות התפנקו במארז שעשה להן קצת מתוק בנסיעה הארוכה לאילת שכלל זוג קאפקייס ממותגים בכיתוב "ברזילה" (רפרוף למושג האלמותי "בריידזילה", המצב הבלתי נמנע שמחכה לכל כלה כמעט) ובמסיבת רווקות של שי מיקה החברות הזמינו עבורה עוגה עם ראשי התיבות שלה. היום יש חנויות רבות שמתעסקות בעיצוב לאירועים שמכינות במקום מוצרים ממותגים כמו בלונים, מפיות ועוד וישנם גם אתרים או בתי דפוס שאפשר להזמין דרכם. אם בא לכן להשקיע ובגדול תוכלו להוסיף קיר מעוצב שיהווה אטרקציה נוספת שהבנות יוכלו להצטלם איתה, ממש כמו במסיבת הרווקות של שי מיקה או חן אמסלם.

אימון כושר

נכון, בריכה, אלכוהול ומוזיקה טובה הם הדברים שמאפיינים כל מסיבת רווקות ממוצעת. אבל לאחרונה יותר ויותר מסיבות (ובמיוחד כאלה שמתפרשות על יותר מיום אחד) משלבות לצד החגיגות גם וולנס. בין אם זה אימון כושר קבוצתי או ארוחת בוקר בריאה, אחרי שהגוף התעייף מלחגוג ולרקוד עד השעות הקטנות חשוב גם לשקם אותו. אז אם אדוויל פחות פותר אצלך את בעיית ההאנגאובר או שזה פשוט מסוג הדברים שמדברים אלייך: יוגה, פילאטיס או כל אימון אחר שתוכלי לבצע במסגרת קבוצתית יוסיף עוד נפח ועניין למסיבה (ועוד תירוץ לאאוטפיט לבן נוסף). כך למשל קורל סימנוביץ' שחגגה את הרגעים האחרונים של הרווקות במסיבה שלגמרי הציבה רף חדש בארץ, ירדה לאילת עם כל החברות הטובות, וביניהן: נטע אלחמיסטר, לירן כוהנר, ליקי רוזנברג, בר זומר ושביט ויזל ונהנתה איתן מסופ״ש מפנק במלון באילת שכלל גם באחד הבקרים אימון כושר של ליקי. גם שלומית מלכה שחגגת את מסיבת הרווקות שלה תחת הסלוגן "שלומצ'לה" (רפרוף לפסטיבל קואצ'לה) נהנתה מאימון כושר של ליקי. אך אל דאגה, גם אם אחת מהבסטיז שלך היא לא מאמנת כושר היום הכל נגיש ותוכלו להצטרף לאימון בזום.

>>> 6 רעיונות לקונספט למסיבת רווקות

חלק אומנותי

אנחנו ממש לא מתכוונות שהחברה שלך שתמיד חלמה על במה וקהל תיקח את המושכות לידיים (אלא אם את כלה ממש מאופקת וסבלנית) אלא פעילות כלשהי שכל החברות יכולות להשתתף בה כמו למשל סדנת קוקטיילים, או סדנה עם רקדנית בטן או מנחה של מסיבות, ממש כמו במסיבת הרווקות של השחקנית שירה לוי, ששמחה לגלות שהחברות הזמינו למסיבה שלה את בל אגם שתעשה להן שמח, ואפילו מופע אש או מופע של ליאור סושרד (כן!). אוקי, אם לא קוראים לך נטע אלחמיסטר יכול להיות שסושרד יעלה לך יותר כסף מהברטר שאלחמיסטר סגרה איתו, אבל זאת לגמרי אפשרות אחת מיני רבות.

>>> 5 טיפים לארגון מסיבת רווקות מושלמת

אוכל

כמובן שלא חשבנו שמישהי תארגן מסיבת רווקות ותרעיב את המוזמנות, אבל היום יש המון אפשרויות בגזרת האוכל שחלקן אפילו משמשות כאטרקציה בפני עצמן. כך למשל במסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר הבנות התפנקו בארוחת ערב שבישל עבורן שף פרטי, במסיבה של בר זומר היא וחברותיה נהנו משולחן שוק, מסוג השולחנות שתפסו תאוצה בשנים האחרונות עם כריכי שניצל, צ'יפס ועוד גודיז, וכמובן גם בגזרת הקינוחים הבנות לא נשארו רעבות ונהנו משולחן קינוחים מושחת. גם החברות של חן אמסלם יודעות כמו כולנו שבמסיבת רווקות הפחמימות לא נספרות (זה מדעי!) ובהתאם היה שולחן מתוקים מושקע במיוחד עם עוגיות מרוקאיות כמיטב המסורת (וההכנה לחינה) ושלל ממתקים נוספים. אצל קורל סימנוביץ' החבורה נהנתה ממסיבה לבנה בחוף של מוש באילת שכללה ארוחת ערב פרטית.

מתנות לחברות

אומנם זה החלק שבדרך כלל תחת אחריות הכלה, אך חשוב להבין איך הוא משפיע ומשדרג את המסיבה. קודם כל זאת דרך כיפית להראות את הערכה שאת חשה כלפי החברות ולהודות להן שארגנו את המסיבה עבורך, התרגשו וחגגו איתך. וחוץ מזה, אין מהנה כמו לחפש וללקט מתנות קטנות שאת יכולה להעניק לאנשים שאת אוהבת. מעבר לכך, זה יכול להוסיף אלמנט עיצובי, יש בנות שרוצות שהמסיבה שלהן תהיה תחת נושא או צבע מסויים וזה לגמרי יכול להרים את האירוע. חן אמסלם למשל חילקה לחברות במסיבת רווקות שלה בגדי ים ורודים עם הכיתוב "צוות כלה", כובעי קש ממותגים וצמיד בצורת כוכב שכל אחת מהן קיבלה. קורל סימנוביץ' פירגנה לחברות בין היתר בבגד ים ורוד עם הכיתוב ״צוות כלה״ וחצאיות בגוון אפור ואילו היא לבשה בגד ים זהה בצבע לבן עם הכיתוב המרגש ״כלה״ וחצאית ורודה. אצל שי מיקה, רגע לפני שהבנות צללו לבריכה כל אחת קיבלה את הערכה האידיאלית לאירוע: תיק בד, מגבת ומניפה (כן, ממותגים כמובן). ואצל נטע אלחמיסטר כל אחת קיבלה מארז שווה עם בגד ים ורוד של "בננהוט" כמובן: תיק קש, כובעים, מגבות משקפי שמש ועוד.

>>> מסיבת הרווקות של בר רפאלי