מסיבת הרווקות שלך

מסיבת רווקות | צילום: Shutterstock
מסיבת רווקות | צילום: Shutterstock

מתכננת מסיבת רווקות? הנה כמה רעיונות

88 שיתופים | 132 צפיות

בהנחה שחתונה זה משהו שקורה פעם בחיים (לא אצל כולם, אבל אצלך ברור שכן), ראוי לחגוג אותה עם כל הלב והנשמה. תני לחברותייך להציץ בכתבה הבאה, ותבטיחי לעצמך מסיבת רווקות מגניבה כמו שלא דמיינת (ואפילו לא נורא יקרה).

מסיבה חלומית 1: הסקסית

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לחגוג את הכניסה לחיי הנישואים (כן, גם אצל נשים) היא מסיבת סקס. אם האופי של הכלה ושל חברותיה והתקציב מאפשרים זאת – יש הרבה גברברים צעירים וחטובים שישמחו לבצע עבורכן מופע חשפנות פרטי. בשיחת הטלפון המקדימה תוכלו לבקש מהחשפן בקשות מיוחדות, למשל שיגיע במדים ויתחזה לשוטר שבא בעקבות תלונות על רעש. זאת גם ההזדמנות לקבוע את גבולות ההופעה, כדי להימנע מאי נעימות מאוחר יותר.

הכי מדליק זה ערב של בישול משותף.אליוסטרציה: gettyimages

הכי מדליק זה ערב של בישול משותף.אליוסטרציה: gettyimages

אם אתן בחורות סולידיות, אבל לא רוצות לוותר על ערב סקסי ומרתק, אתן יכולות ללכת על אופציית הסקסולוגית. ד"ר איריס בר-און, מומחית בייעוץ אישי, זוגי ומיני, מגישה כבר שנים את התוכנית האמנותית במסיבות רווקות. "אני מעבירה לבנות הרצאה על סקס וזוגיות בחיי הנישואים, מלמדת שעשועי מין ומביאה כל מיני צעצועים קינקיים. אני מלמדת את הבנות לחוות אורגזמה, מהם המקומות הארוגניים של הגבר וכמובן – איך להימנע מכאבי ראש".

מסיבה חלומית 2: הקומית

כמה עצות למפיקה

 

  • עזר כנגדך. בחרי חברה קרובה שתעזור לך בארגונים, בהתייעצויות ובהכנות. עם זאת, היזהרי מ"היוועצות יתר", שעלולה ליצור בלגן וסטייה מהקו המקורי.
  • הרשימה. בקשי מבעלת השמחה להכין רשימה מסודרת של כל מי שהיא רוצה להזמין למסיבה, ואל תבזבזי אנרגיה על ניחושים. אם זו מסיבת הפתעה – שתפי את אמה או את אחותה. ואל תשכחי להזמין את האחות של החתן, את הרי לא מעוניינת לגרום לקרע משפחתי כבר עכשיו.
  • החיפזון מהשטן. אל תמהרי לסגור דברים. תמיד כדאי לברר מחירים ותנאים אצל יותר מגורם אחד.
  • קופה משותפת. תקציב מאורגן יחסוך לך כאבי ראש מיותרים בהמשך. מומלץ לגבות מראש סכום קבוע מכל אחת מהמשתתפות, וליצור קופה מרכזית שתשמש לקניית כל המתנות, האוכל ושאר ההוצאות.

אחד הרעיונות המדליקים ביותר למסיבת רווקות הוא סטנדאפ. "אני אוספת מהמארגנות פרטים על בני הזוג, כמו בחיים שכאלה – איפה הם הכירו, כמה זמן הם ביחד וכו', ומידע על המוזמנות ועל הקשר שלהן לכלה", מספרת השחקנית והסטנדאפיסטית אתי ג'ון. "בסוף התחקיר יש בידי פרטים רבים, שאני הופכת ל'סיפור'.

"אני מגיעה למסיבה בהפתעה, מחופשת לזקנה מצחיקה, טוענת שאני מטפלת לשעבר של הכלה ומתלוננת שלא הוזמנתי. ככה אני מתחילה את המופע שלי. התגובות מדהימות. כל אחת מהמוזמנות שומעת את השם שלה ולא מבינה מי אני ומאיפה אני יודעת את מה שאני יודעת. הכל נעשה בחיוך ובפרגון, בלי ירידות על בני הזוג ועל הבנות. אני יורדת רק על עצמי".

מסיבה חלומית 3: האינטימית הקלאסית

אם בא לכן על מסיבה אינטימית וחמה בשיטת "עשו זאת בעצמכן", ויש לכן זמן וחשק להשקיע – התוצאות יכולות להיות מופלאות ולא יקרות בכלל. בשיטה זו אתן אלה שמכינות את האוכל. אופציה לא מסובכת היא תפריט חלבי הכולל גבינות, פשטידות, פסטות, ירקות מוקרמים, מאפים, מתוקים וכמובן הרבה יין. עדיף לערוך את המסיבה בבית פרטי ולא במקום מושכר, כדי לשמור על האווירה האינטימית והחמימה. תוכלו להחליט על צבע מסוים שישלוט באירוע, מכלי השולחן, המפות והמפיות, דרך הפרחים, הנרות והבלונים ועד הבגדים של החוגגות.

מור שושן, 26, מהנדסת תעשייה וניהול, מספרת על מסיבת הרווקות שלה: "רציתי מסיבה הכי סולידית שאפשר. החברות שלי רצו שהכל יהיה מושלם והשקיעו בכל דבר אפשרי: הן עטפו את כל הספות בבד לבן, וכולן ישבו מסביב לשולחן עם פרחים ונרות לבנים. זה היה מדהים. הן הכינו ארוחת שלוש מנות לפי כל כללי הטקס, עם מנות מעוצבות ויפות. הן פשוט עשו הכל, עד הפרט האחרון, בצורה שאני הכי אוהבת. גם אם היינו הולכות למסעדה הכי יוקרתית או למקום הכי מפנק ומעוצב, זה לא היה משתווה למה שהן הכינו לי ולכמה שהן השקיעו בי".

החתונה שלכם

הכל לכלה: כל הטרנדים הכי חמים לעונת החתונות הקרובה»

הארגונייה: כך מתכננים חתונה מושלמת»

רעיונות מקוריים למסיבת רווקים»

המדריך המלא לרישום נישואין ברבנות»

גלריה ענקית של הזמנות לחתונה»

מסיבה חלומית 4: האתנית

אם בא לכן סגנון אחר, תוסס וקצבי – למה שלא תנסו את המסיבה האתנית? לעדות רבות יש מנהגים מיוחדים הנוגעים לטקס החתונה, המשלבים מוסיקה, אוכל ובעיקר שמחה גדולה. הבולט והעיקרי מביניהם הוא טקס החינה של יהדות מרוקו ותימן. אם הכלה לעתיד אינה משתייכת לאחת העדות הללו אבל אחת החברות כן – יש לכן הזדמנות פז להעניק לה חוויה של פעם בחיים.

חברותיה של עירית גילברט, 27, מאמנת כושר אישית, החליטו לערוך לה טקס חינה מסורתי בסגנון מרוקאי, ואחריו הוזמנה לאירוע מיסטיקנית אינדיאנית. "רציתי שמסיבת הרווקות שלי תהיה שונה ושמחה מאוד", מספרת עירית. "לא רציתי משהו קיטשי. היו הרבה בנות, ממקומות די שונים, והיה צריך משהו שישבור את הקרח. שני הדברים האלה יצרו קשר בין המוזמנות ויצקו תוכן למסיבה. הכל היה מעוצב בסגנון מרוקאי, הקישוטים, האוכל והבגדים. כולן רקדו, היה ממש כיף".

שרית טולדו, 26, חברה של עירית, מפרטת: "הכנו קוסקוס וסלטים מרוקאים, וכמובן המון קינוחים ועוגיות מרוקאיות. הלבשנו אותה ואת הנוכחות ב'קפטנים', בגד מרוקאי מסורתי הדומה לגלבייה, ואמה של אחת החברות ביצעה את טקס החינה עצמו. רקדנו ריקודים מזרחיים והיה מאוד שמח. זו היתה המטרה, והיא הושגה בגדול".

מסיבה חלומית 5: המפנקת

שמות ופרטים שימושיים

 

מסיבת רווקות יכולה להיות הזדמנות מצוינת לפסק זמן מהיומיום השגרתי ולפינוק משותף לכלת השמחה ולחברותיה. אם התקציב מאפשר זאת, מדובר באחת האופציות המהנות והמרגיעות ביותר שיש: אתרי ספא רבים ישמחו להציע לכן חבילות פינוק מיוחדות, הכוללות מגוון טיפולי גוף ופנים, ג'קוזי וסאונה רטובה ויבשה ושימוש במתקני כושר, בשילוב ארוחת בוקר, צהריים או ערב. בחלק מהמקומות המחיר נמוך יותר באמצע השבוע, שווה לברר.

פינוק מסוג אחר יכול להיות הזמנת שף, שיבשל לכן ארוחת ערב מושקעת ומענגת או יערוך לכן סדנת בישול – בבית כמובן. "הכי מדליק זה ערב של בישול משותף. הוא מתאים למסיבת רווקות, כי בהרבה מקרים מדובר בחברות של הכלה מכל מיני תקופות בחייה, שלא תמיד מכירות זו את זו. ערב כזה לא משאיר מקום לשתיקות מעיקות, ויחד עם זאת לא מצריך מהן חשיפה אינטימית מדי", אומר השף עומר ברמן, שעורך מסיבות רווקות תחת השם "עומר וקצת פלפל".

"בערב כזה הבנות בוחרות תפריט ומכינות אותו יחד בהנחייתי. התפריט יכול לכלול שש מנות בסגנון צרפתי-איטלקי, ערב שכולו מתוקים ושחיתות, מאכלים חושניים שאוכלים בידיים, או אם הן מעוניינות – מאכלים מסורתיים יותר, שירשימו את החמות. בשלב הארוחה עצמה, כשהבנות כבר מכירות זו את זו ויש אווירה נעימה, אפשר לשלב משחקי חברה".

מסיבה חלומית 6: הרוחנית

אם מתאים לכן ערב של שאנטי עם הרבה נרות דולקים ואווירה קוסמית, תוכלו לערוך מסיבה מיסטית. למסיבות רווקות רבות מוזמנות מגדות עתידות, מתקשרות, קוראות בקפה, פותחות בקלפים ומעלות באוב שונות. ערב כזה תורם להגברת הפתיחות בין החברות ומעורר סקרנות ועניין. "הציפיות שלי היו למשהו סטנדרטי יחסית, ופשוט הוקסמתי ממה שהיה", מספרת ענבל שאול, חיפאית בת 30. "למסיבה שלי הוזמנה דקלה הדרי, המתמחה בשיאצו, מדיטציה ופתיחה בקלפים. היא העבירה לנו פעילות של תקשורת בתנועה, שבה עמדנו במעגל, עצמנו עיניים, ועשינו היכרות דרך מגע. הבנות נפתחו והיה ערב כיפי, פתוח ומשוחרר".

הזדמנות מצוינת לפסק זמן מהיומיום השגרתי . אילוסטרציה: gettyimages

הזדמנות מצוינת לפסק זמן מהיומיום השגרתי . אילוסטרציה: gettyimages

הפעלות למסיבת רווקות

השאלון: המשחק הנפוץ ביותר במסיבות רווקות שהפך כמעט לחובה. הכיני רשימת שאלות והעבירי אותה לחתן המיועד מבעוד מועד, כדי שישיב עליהן. במסיבה הציגו את השאלות לכלת השמחה. על כל שאלה שעליה השיבו בני הזוג תשובה זהה שותות החברות כוסית יין (או משקה אלכוהולי אחר). על כל תשובה לא זהה – הכלה שותה. נחמד לצלם את החתן במצלמת וידאו ולהקרין את תשובותיו במסיבה על מסך (שאלות לדוגמה: מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלכם? איזו תנוחה היא הכי אוהבת? על מה היה הריב הראשון?).

החבילה: הכיני חבילה משכבות עיתון, שעל כל אחת מהן פתק עם משימה. הכלה מתחילה בסבב ומקריאה בקול רם את הכתוב, והחבילה מועברת בכל פעם למי שעונה על הדרישות הרשומות (לדוגמה: "העבירי את החבילה לבחורה שעשתה את זה עם הכי הרבה גברים"). החברה שהחבילה הייתה אצלה הכי הרבה פעמים זוכה בפרס שבתוכה.

הפנטזיה: כל אחת מהבנות מספרת על פנטזיה מינית שטרם הגשימה. מי מבין הנוכחות שמימשה את הפנטזיה הזו, לוגמת כוס אחת של משקה אלכוהולי. בסוף בודקים מי שתתה הכי הרבה.

מתנה אישית: בקשי מכל המוזמנות להכין מתנות אישיות לכלה. הכוונה אינה למתנה קנויה אלא למשהו אישי, כמו חפץ, מכתב או תמונה, שמזכיר תקופה או מקרה המאפיינים את הקשר שלה עם הכלה. מניחים את כל המתנות בערימה, כלת השמחה פותחת כל מתנה, מנחשת ממי הגיעה ומסבירה את מהותה.

מתוך: מגזין COSMOPOLITAN