ליהיא גרינר: "התחלתי עם בוטוקוס בגיל 30. אנשים עושים טעות שהם מחכים"

ליהיא גרינר | צילום פרטי
ליהיא גרינר | צילום פרטי

היא מזריקה חומרי מילוי, עושה איפור קבוע, החלקת שיער, מסאז' וטיפול פנים פעם בחודש. ליהיא גרינר היא היי מיינטננס אבל התוצאה פביולס

88 שיתופים | 132 צפיות

ליהיא גרינר, ילידת 1984, אשת טלוויזיה ופרסום

שגרת טיפוח

"אני מהמקפידות שמאמינות בטיפוח על בסיס יומי ולא מוותרת לעצמי גם כשמדובר בפנים וגם בגוף. אני מתחילה עם סבון פנים מוס מקציף Herbal Plants של SR שמכיל צמחי מרפא וממשיכה בקרם לחות שלהם Thanaka Moisturizer שהוא בעל מקדם הגנה וריח נפלא של למון גראס. הסרום הוא Hyaluronic Acid KB Pure של KB וקרם העיניים שלהם Multi-needs Eye cream. אני מסירה איפור עם השמן של לוריאל Skin Perfection שמסיר בקלות גם מוצרים עמידים".

טיפ: "פעם בחודש בא אלינו הביתה מסאז'יסט שעושה ליוסי ולי מסאז' שמפרק לנו את העצמות, וזה נפלא ומשחרר את כל הגוף"

קוסמטיקאי

"אחת לחודש אני אצל אלדד אביגד. הי איז אמייזינג, הוא עושה לי אוברול לפנים, ניקוי יסודי, קצת הוצאת שחורים ושם לי מסכות מעולות".

אנטי אייג'ינג: "יו נואו, אני חושבת שאנשים עושים טעות שהם מחכים ומחכים ואז קשה לעזור לנפילה. אני בעד טיפולי מנע כדי שהנפילה לא תגיע או לפחות תדחה. התחלתי עם בוטוקס בגיל 30 ומאז אין לי חריצים בין הגבות. אני מגיעה לבוטוקס אחת לארבעה חודשים לקליניקה BU של נעמה קסרי, וכבר הזריקו לי חומרי מילוי לשקיות העיניים. עשיתי גם בנייה של קו הלסת ומתחת לסנטר עם רדיאס, חומר מילוי מקלציום, וזה ממש מחטב את הפנים. אני נגד להזריק בלחיים ובשפתיים".

איפור

"איפור קבוע עוזר לי להיראות תמיד טוב, גם כשאין עלי שום איפור, ואני מטופלת אצל ג'ואנה שרפמן שהיא ממש אומנית בתחום. יש לי איפור קבוע בעיניים, בגבות – בשיטת הצללת פודרה, וגם פיגמנט בשפתיים והן תמיד נראות אדומות. האיפור שאני מוסיפה נועד רק להדגיש את הקיים. עיצוב גבות אני עושה אצל נופר מור, מאז שנפגשנו לראשונה ב'האח הגדול'. המייק אפ הוא FUSION 4K של עדה לזורגן. ניסיתי הרבה עד שהגעתי אליו והיתרון שלו שהוא לא זז שעות ארוכות, גם כשאני מזיעה. הברונזר הוא של קליניק. אני מורחת אותו על כל הפנים למראה שזוף. המסקרה Enigmage המצוינת של ג'ייד. השפתונים הם Waterproof Lipliner של פלורמר, שילוב נהדר ועמיד של שפתון עמיד וליפ גלוס".

טיפוח שיער

"יש לי תוספות שיער של Tape iT ואחת לחודש וחצי אני הולכת לספרית שלי זהבית מוריסי והיא 'מעלה' לי את התוספות. אני עושה אצלה גוונים והחלקות קרטין. בבית אני חופפת בשמפו שאני קונה במספרה, לוריאל פרופשיונל לשיער בלונדיני Blondifier Cool".

הסרת שיער

"פעם עשיתי הסרה בלייזר אבל עם ההריונות והשינויים ההורמונליים השיער חזר, אז חזרתי לשיטה הישנה והטובה ואני משתמשת במסיר השיער הביתי והוותיק אפיליידי".

>>> "מגיל 17 המשקל שלי לא השתנה". ריטה מגלה סודות טיפוח

הבושם שלי

"אני מכורה למולקולה 1 שיש לו ריח נהדר של ניקיון".

מני־פדי

"אצל Yardi, ירדנה צבר, אני עושה בניית ציפורניים עם ג'ל פעם בחודש ותמיד עם לקים בהירים של ליילה מילאנו ו־OPI כדי שאוכל לשים גם בעצמי. אחת לחודש וחצי אני הולכת לפדיקור רפואי אצל אלונה רפאל וגם כאן מסיימת עם ג'ל. הכי פרקטי".

למעלה עם כיוון השעון: קרם לחות Thanaka Moisturiser SR Cosmetics ברונזר קליניק מסקרה Enigmage ג'ייד, מייק אפ Fusion 4K עדה לזורגן לק OPI pale to the chief ליפגלוס kiss ME Flormar. תיק איפור ליהיא גרינר | צילום: רן גולני

>> "האסתטיקה היא ערך עליון": מה למדה משי קליינשטיין מאימא ריטה?