עכשיו זה רשמי: יואנה ותומר מ"חתונמי" נפרדו. זו הסיבה

יואנה בויב ותומר בדוג ב"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12
יואנה בויב ותומר בדוג ב"חתונה ממבט ראשון" | צילום מסך, קשת 12

אחרי השמועות, יואנה בויב שמה סוף לדיבורים. משתתפת "חתונה ממבט ראשון" חושפת כי היא ובן זוגה מהתוכנית, תומר בדוג, נפרדו. למה זה נגמר? זו התשובה

88 שיתופים | 132 צפיות

העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" תויגה כעונה הכי מצליחה של התוכנית, עם הכי הרבה זוגות שיצאו ממנה ביחד מכל העונות. אממה, אמש (מוצ"ש), לאחר גל השמועות ששטף את הרשת בשבועות האחרונים, משתתפת העונה יואנה בויב, חשפה כי היא ובן זוגה מהתוכנית, תומר בדוג, נפרדו.

>> ניר דבורי, לידיעתך: הקראש המפתיע של כוכבת "חתונמי"

מהי הסיבה לכך, אתן שאלות? ובכן, גם העוקבות של בויב רצו לדעת, והיא החליטה לשתף בסטורי באינסטגרם. "זוגיות זה דבר מורכב, תקנו אותי אם אני טועה", כתבה בסטורי שהעלתה בסשן שאלות-תשובות עם העוקבים והעוקבות שלה. "לזוגיות יש הרבה רבדים ושכבות, הרבה ביטויים ומשמעויות, והשורה התחתונה היא שאין ג'וס, אין דרמה, לפעמים דברים פשוט לא מסתדרים".

יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@
יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@

למרות העובדה שהיא ובדוג לא המשיכו, בויב חושפת בסטורי המשך כי זה לא גורם לה להתחרט על "חתונמי", וכי היא עדיין ממליצה לכל מי שמעוניינת להתמיין לתוכנית. "חד משמעית כן'", היא אומרת בסרטון שצילמה, ומודה: "הייתי עושה את זה שוב ושוב". בויב אף הוסיפה כי "בחיים הכי חשוב לצאת מאזור הנוחות, לחוות ולטעום, וזה 'חתונמי' מבחינתי".

>> התרגשנו: מעין דורי מ"חתונמי" מתאחדת עם בן הזוג שחזר ממילואים

יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@
יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@

"יש לי אחלה סיפור לבית אבות", צחקה. "למדתי על עצמי המון בעקבות התוכנית וזו ממש מתנה לזכות להיות זבוב על הקיר, ולהיות מסוגלת להסתכל על עצמך מהצד. אני מודה ומוקירה על כך".

>> כך מתמודדת הגר משה עם אתגרי ההיריון: "כל האמצעים כשרים"

עוד חשפה בויב כי היא עושה הזרקות בשפתיים, ולא מתביישת לדבר על כך: "כבר מעל עשור אני מזריקה חומצה לשפתיים, זה משהו שתמיד הפריע לי בעצמי ואם אפשר לשפר – למה לא?". באותה הזדמנות היא גם גילתה: "בשלוש השנים האחרונות אני עושה גם בוטוקס".

יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@
יואנה בויב | צילום: אינסטגרם yoanab@

הפרידה של בויב ובדוג הותירה אותנו עם זוג אחד בלבד מהעונה האחרונה של "חתונמי", ואלו רז איתן ועינב כפיר. השניים סיפרו בריאיון זוגי משותף ל"את" כי הם מודעים לכך שהם הצטיירו כזוג הכי שקט ומופנם בתוכנית, אבל שבמציאות הם למעשה בני אדם מלאי תשוקה וכי הם חוו את הרגשות שבינהם בעוצמות גבוהות מאוד.

>> רז ועינב מ"חתונמי" נחשפים: "אנחנו נראים ביישנים, אבל אנחנו מלאי תשוקה"

בינתיים נאחל לבויב ובדוג ושאר משתתפי "חתונמ" את כל האושר שבעולם, וזוגיות טובה בהמשך.