טל טלמון ולירן שטראובר רוצים ילד. עדיף ילדה

טל טלמון ולירן שטראובר בצילומים לדלתא | צילום: מאיה באומל
טל טלמון ולירן שטראובר בצילומים לדלתא | צילום: מאיה באומל

טל טלמון ולירן שטראובר מככבים בקמפיין חדש לדלתא. הם כבר כמעט שנה יחד ורוצים ילדה משותפת. אז למה טלמון נפגעת מהטרולים ברשת?

88 שיתופים | 132 צפיות

ליד ההגדרה המילונית "מאוהבים בטירוף" נמצאת תמונתם של בני הזוג טל טלמון ולירן שטראובר. השחקנית (37, "נשות הטייסים", "מחוברים ", "דני הוליווד", "זוג יונים" ו-"הרמון") והספורטאי (45, אב לשלושה בנים) עוד מעט חוגגים שנה לזוגיות שלהם שהתחילה באפריל 2019 בתוכנית בוקר, ורק עכשיו חזרו מחופשת סקי רומנטית במהלכה חגגו את יום הולדתה ה -37 של טל. הם גם חובבי בעלי חיים, ולכן נרתמו בשמחה לדגמן אהבה לא רק אחד לשנייה כי אם גם להולכים על ארבע, במהלך צילומי קמפיין לחברת דלתא, שהשיקה את קולקציית הפיג'מות המשפחתיות- לאנשים ובעלי חיים- בשיתוף אגודת SOS חיות, כך ש- 30% מהרווחים מהקולקציה ייתרמו ל-sos חיות.

"רציתי לכתוב שילדים זה החלום הכי גדול שלי. כמעט רציתי לצאת במלחמה ולהגיד שאין אפסים כמוך אבל במקום אנשום ואומר אמת: האמת היא שאני מרגישה מחוללת"

View this post on Instagram

???????? ????

A post shared by Tal Talmon | טל טלמון (@talmontal) on

למרות שהיא גרושה פעמיים, ושטראובר שלוש, חשבון האינסטגרם של טלמון נראה כמו יומן של נערה מאוהבת. הוא מורכב מתמונות של הזוג הפוטוגני בשלל מצבים מאוהבים, הגורמים לנו להיזכר בחיוך בשלב הזה של הקשר, או לרטנוניים מבינינו לכתוב תגובות מרושעות לטלמון עצמה. אחד מהם כתב לה בחוצפתו "מתי תביאי כבר ילדים? את מבוגרת?", לזה ענתה טלמון בפוסט בו כתבה: " … רציתי לכתוב שילדים זה החלום הכי גדול שלי… האמת היא שאני מרגישה מחוללת .זו המילה. שמישהו מרשה לעצמו לכתוב לי בכזו קלות דעת על נושאים כ"כ עמוקים ורגישים. נשבעת שאני תוהה מה הצורך שלך לפגוע, מה עובר בראשך כשאתה כותב את המילים האלו- האם זה תוך כדי נהיגה ?עבודה? או סתם יושב ממורמר בבית עם חלוק וצוחק צחוק מרושע. לצערי נתקלת ברוע שמופנה לכלבים ומנסה להלחם בו אבל הנה לו רוע טהור כלפי אישה. שאתה לא מכיר. שלא עשתה לך כלום.
אתה תחליט אם אני מבוגרת או לא? מי אתה שתגיד לי להביא ילדים? מי אתה שתחליט מהו הגיל נכון עבור אישה להרות ומי אתה שתגיד לי להתחתן?? נשגב מבינתי איך אתה מרשה לעצמך להכנס לי לרחם לחיים ולצערי גם ללב. אבל יודע מה? בגלל שאמרת אני אקשיב לך (הרי אתה ככ קרוב אלי, מכיר אותי ורוצה בטובתי) ורק כי אמרת אביא ילדים ואתחתן ומהררררר כי אני זקנהההה!  אז זהו אתה בסדר? יכול להמשיך בחיים? לנשום לרווחה? על מה יהיה לך לכתוב עכשיו אלוהים…. דרך אגב אני אהיה בת 37 ב-29 לחודש מרגישה צעירה ומאושרת מתמיד, עוד לא התחלתי את החיים לא הספקתי כלום ויש לי עוד ים חלומות להגשים ים אהבה להעניק ולקבל וים מלחמות לנצח מול אנשים כמוך. אחזור ואומר שאני לא חושפת מי אתה כי זה ההיפך ממה שאני מנסה להעביר. אני נגד אלימות ובריונות מכל סוג שהוא ולא רוצה שיפגעו בך כמו שאתה ממהר לעשות".

טל, למה את מגיבה לטרולים ברשת? זה באמת מעליב אותך כשאנשים שאת לא מכירה כותבים לך דברים מרושעים?

טלמון :"למה אני עונה? אני מרגישה צורך לענות לכל אחד ואני עונה לכולם וכשכותבים לי הערות לא במקום אני שמה מארקר כי אני נגד בריונות ברשת, אני עושה כל מה שאני יכולה כדי לעצור את זה".

שטראובר: "אנשים מנצלים את העובדה שהם מאחורי מקלדת ומפחידים אנשים".

טלמון: "ומי אתה שתגיד שאני קופצת מגבר לגבר? בוא תהיה גבר מול הכתיבה. ברור שזה פוגע, זה נוגע בנקודה כשנכנסים לי לרחם ובנושא של להביא ילדים. אני אמנם חזקה אבל לוקחת ללב עמוק".

שטראובר: "זו את לוקחת ללב".

טלמון:" אתה קופץ לי על הפצע בטרמפולינה".

טוב, נו, הייטרים תמיד יהיו. מה התוכניות שלכם לוולנטיין? מסעדה?

טלמון: " לראות סדרה במיטה ולא לזוז. לירן בדיליי על "כתום זה השחור החדש". ערב מושלם מבחינתנו זה יין במיטה וטלוויזיה".

שטראובר:" אנחנו הזוג הכי משעמם אבל ככה מין מצא את מינו".

טלמון: "אנחנו רואים "האח הגדול", בכל זאת לירן הוא בוגר התוכנית, 'משחקי השף'".

שטראובר :" יש לי כישרון למצוא את הסרטים הכי גרועים".

טל טלמון ולירן שטראובר לדלתא| צילום: מאיה באומל
טל טלמון ולירן שטראובר לדלתא| צילום: מאיה באומל

מה הדבר הכי חשוב בדייט?

טלמון :" תקשורת ופתיחות, ולהיות פתוח למה שלאדם השני יש להגיד. אני לומדת הרבה מלירן".

שטראובר:" גם אני ממך".

טלמון: "זה ברור, פשוט שידעו שלומדת ממך".

שטראובר: "פשוט להקשיב".

אתם לא מאורסים כרגע.

טלמון:" אני נגד הגדרות, טוב לי באהבה".

אבל מה דעתך על מסיבות הרווקות שהפכו לפסטיבל שלם? נסיעות לזנזיבר, וילה בצפון, קייטרינג, מאמנת כושר וכו'?

טלמון: "תמיד מסיבת רווקות היה פסטיבל שלם, אבל יש בזה משהו שגוי בעיניי, זה כאילו פעם אחרונה שאת רווקה. שום דבר לא אמור להשתנות. מה שהבאנו לזוגיות עם חתונה או בלי זה נשאר אותו דבר ממשיכים ביחד הלאה".

טל, מתי נראה אותך שוב משחקת? התגעגענו.

טלמון: "בקרוב מאוד, אבל אני לא יכולה לדבר על כך".

>> מסיבת הרווקות של דניאל גרינברג

אז יש לכם כלב משותף?

טלמון: "לאבא שלי יש כלב ואנחנו גרים מרחק בית ממנו. אין יום שלירן לא עוצר אותי מלאמץ כלב. כמו אתמול למשל שראינו כלב בלי רגליים ואמרתי ללירן שאנחנו חייבים לאמץ אותו ועד שהצלחתי לשכנע אותו כבר אימצו אותו".

לירן:" הבעיה עם טל שהיא מאוד נקשרת לכלבים, גם אם היא לוקחת כלב לאומנה ליומיים היא נקשרת אליו. לכן אמרנו שכלב נביא אחרי הילד".

טלמון:" אחרי הילדה".

>>לישון עם הכלב במיטה: מידע חשוב