כוננות שופינג: מהמחטבים של אורנה אלוביץ' עד הפופ-אפ של ויוי בלאיש

פופ-אפ של המותג NOODY מבית אורנה אלוביץ' | צילום: אור קהנוב
פופ-אפ של המותג NOODY מבית אורנה אלוביץ' | צילום: אור קהנוב

ממחטבים ובגדי בייסיק איכותיים עד פריטים של מעצב-על יחיד במינו - וגם: נקודת הביוטי החדשה והמסקרנת בדיוטי פרי. 4 חנויות פופ-אפ חדשות שכדאי לבדוק בהקדם

88 שיתופים | 132 צפיות

מה משותף בין שפתון שהופך ורוד לפי מצב הרוח, מחטבים עם פרופיל תקשורתי גבוה, פריטים של מעצב-על נחשק לבין חולצה שתעבוד לך גם לעבודה וגם ולדרינק אופנתי? לא הרבה, חוץ מזה שכולם זמינים עכשיו בארבעה פופ-אפים חדשים שנפתחו במיוחד לחודש נובמבר. זו ההזדמנות שלך לגלות, לבדוק, למשש ולהתחדש.

>> סוד ישן-חדש: 11 חנויות הווינטג' והיד שנייה הטובות בתל אביב
>> שוות זהב וכסף: 14 חנויות התכשיטים הטובות בתל אביב
>> עד 90 אחוז הנחה: 5 פריטים שווים בסמפל סייל של פקטורי 54

הפופ-אפ של ויוי בלאיש | צילום: יח"צ
הפופ-אפ של ויוי בלאיש | צילום: יח"צ

1. לגעת ביופי: הפופ-אפ של ויוי בלאיש

מעצב-העל ויקטור (ויוי) בלאיש, האיש שמלביש את יעל בר זוהר, לוסי איוב, יובל שרף ועוד שלל מוזות מקומיות, חוזר עם הפופ-אפ המסורתי שלו – לשבוע בלבד. הפעם הוא נוחת ב־BIG FASHION גלילות (18–25 בנובמבר), עם קולקציה חדשה שכולה ויוי (טווח מחירים: החל מ־500 ש"ח): שילוב בין תיאטרליות מוקפדת לוינטג’ שעבר טרנספורמציות ידניות. בין הפריטים: עבודות One of a Kind בהשראת הסבנטיז והאייטיז, לצד פריטי עור שיצר בשיתוף פעולה עם המעצבת מיקה בשן.

>> האיש שמלביש את הסלבס: המעצב ויוי בלאיש מדבר על הכל

גל גונן משיקה פופ אפ מוצרי טיפוח ואיפור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון | צילום: אור גפן
גל גונן משיקה פופ אפ מוצרי טיפוח ואיפור בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון | צילום: אור גפן

2. ביוטי בדיוטי: הפופ-אפ של גל גונן

מותג הביוטי Gal Gonen פותח פופ-אפ בדיוטי פרי תחת הקונספט "Match Point", עם עיצוב בהשראת מגרש פאדל ורוד. במוקד ההשקה נמצא ה־Match Point Stick – סטיק ירוק שמגיב לרמת ה־pH של העור והופך לגוון ורדרד מותאם אישית. המוצר יימכר לראשונה בדיוטי, לצד פריטים קבועים של המותג כמו BB Serum ו־Jelly Tint (טווח מחירים: 22–99 דולר). הפופ-אפ יפעל עד 4 בדצמבר.

plan b סתיו חורף 25-26 | צילום: דור שרון
plan b סתיו חורף 25-26 | צילום: דור שרון

3. תוכנית מגירה: הפופ-אפ של PLAN B

מותג האופנה PLAN B מבית המעצב רונן חן חוגג שנתיים עם חנות פופ-אפ בקניון רמת אביב (3-30 בנובמבר), ומזמין את כל מי שחולמת על מלתחה חכמה לעשות ריסטארט עונתי. הקו של Plan B מתמקד בפריטים מדויקים שמאזנים בין אלגנטי לנינוח, ומתאימים לעבודה, לדרינק של אחרי ולכל מה שביניהם – בגזרת Smart Casual מהזן הלא-מתאמץ (אבל המאוד מוקפד). הקולקציות מתחדשות כל שבועיים, עם פריטים שמשתלבים זה עם זה בצורה חלקה, כולל אקססוריז ייחודיים למותג. הגזרות מחמיאות וטווח המידות נגיש (עד מידה 46). בקיצור, פתרון כולל לבעלות טעם טוב שלא רוצות לחשוב יותר מדי בבוקר (טווח מחירים: 170-499 ש"ח).

פופ-אפ NOODY של אורנה אלוביץ' בקניון עופר רמת אביב | צילום: דור שרון
פופ-אפ NOODY של אורנה אלוביץ' בקניון עופר רמת אביב | צילום: דור שרון

4. נודי בודי: הפופ-אפ של NOODY מבית אורנה אלוביץ'

מותג האופנה הישראלי NOODY חוגג שלוש שנות פעילות ופותח פופ-אפ בקניון עופר רמת אביב (16.11-5.12). הקולקציות שיימכרו במקום כוללות בגדים מחטבים, מחטבים חכמים ופריטי בייסיק יומיומיים, המיוצרים באירופה מחוטים דקים ועמידים, בטכנולוגיות שמעודדות קיימות. בנוסף יושק קו חדש לבנות בגילאי 8-12 בשם Noody Young, ובמהלך הפופ-אפ תינתן הנחה של 25% על מגוון פריטים. את המותג הקימה אורנה אלוביץ' (כלתו של איש העסקים שאול אלוביץ'), לשעבר בכירה בעולמות הפרסום והאופנה. את NOODY היא הקימה מתוך צורך אישי לבגדים נוחים ומחמיאים, ולצידה פועלים דין רום, המעצב הראשי, ואור קהנוב, מנהלת האופרציה והקשרים הבינלאומיים. סנדרה רינגלר, שלי גפני ושחר חיון כבר הפכו לחובבות המותג, לידיעתכן.