סלבס

חן אמסלם: "בהתחלה שנאתי את השם לאב, חשבתי שמאור הזוי"

חן אמסלם בקמפיין הסתיו של H&M | צילום: מאיר כהן
חן אמסלם בקמפיין הסתיו של H&M | צילום: מאיר כהן

ארבעה חודשים לאחר שילדה את בתה הבכורה מתייצבת השחקנית חן אמסלם על סט הצילומים של H&M ומגלה כמה זמן לקח לה לצאת מהשוק

88 שיתופים | 132 צפיות

מי שרואה אותה על הסט לא יכול להאמין שהדוגמנית הצעירה שמתקתקת צילומים ילדה ממש לאחרונה. בזמן שהיא מתראיינת לגופי תקשורת, מתאפרת או מחליפה בגדים – המבט של חן אמסלם תמיד מלוכסן אל עבר העגלה שבפינה ואל סבתא שעושה בייביסיטר, עד שאבא מאור זגורי יגיע לאסוף את בתם הקטנה העונה לשם הלא שגרתי לאב.

"בהתחלה שנאתי את השם הזה", מספרת אמסלם. "חשבתי שמאור כזה הזוי שהוא בכלל הציע את זה. אבל אז התחלתי לגלגל את זה בראש ופתאום זה היה הדבר ההגיוני ביותר".

חן אמסלם נזכרת באלה שאמרו לה שהיא לא אמינה כאימא
>> חן אמסלם מצטלמת בהשראת אימא שלה לכבוד חגיגות 50 שנה למגזין "את"

אמסלם, שילדה שאת בתה הבכורה באפריל, קטעה את חופשת הלידה לטובת צילומים לקמפיין קולציית הסתיו של H&M, העשויה מחומרים מתחשבים בסביבה, בהם פוליאסטר ממוחזר וכותנה אורגנית.

אז ניתן לומר רשמית שסיימת חופשת לידה?
"נראה לי שכן. אם אני כאן, עובדת, אז אני חושבת שזה רשמי. האמת שלא ישנתי כל הלילה, הייתי בלחץ כאילו אני הולכת ליום הצילום הראשון שלי אי פעם, כאילו זה היום הראשון שלי בתעשייה. הייתי בחרדות ולא עצמתי עין. הרי את נמצאת בבועה בבית שלך, בנוחות שלך, עם הדבר המושלם הזה (מחווה על לאב) שאימא שלה שרופה עליה. כשהגעתי לכאן זה היה מעין שוק בקטנה, אבל אחרי עשר שניות התאפסתי על עצמי והתחלתי לצעוק על כולם כמו שאני אוהבת", היא צוחקת.

חן אמסלם בקמפיין הסתיו של H&M | צילום: מאיר כהן
חן אמסלם בקמפיין הסתיו של H&M | צילום: מאיר כהן

טוב, ההתרגשות ברורה, זאת הפעם הראשונה שאת מדגמנת.
"יצא לי פה ושם להצטלם אבל זאת פעם ראשונה שאני מובילה קמפיין. כשהתקשרו אליי לומר לי שקיבלתי את הקמפיין הייתי בעננים. חברה כל כך גדולה שאני אוהבת בוחרת בי! זה כבוד גדול. אבל גם כשאני מדגמנת אני משחקת, זה לא כל כך שונה כמו שחושבים. בראש שלי אני נכנסת לדמות הזאת של התל אביבית, הפאשניסטה, שיוצאת להסתובב בעיר ולגלות אותה. זה מאוד כיף אבל יותר קל לי לשנן טקסטים".

חם למות בחוץ ואת מצלמת קולקציית חורף. את לא מתה מבפנים?
"כשאנחנו לא על הסט אני לא מבינה איך אני עדיין עומדת, אבל כשמתחילים לצלם אני במוד של עבודה. אין חום ואין שום דבר".

חן אמסלם ל-H&M | צילום: דור ערבה
חן אמסלם ל-H&M | צילום: דור ערבה

לקולקציה שאת מדגמנת יש אג'נדה ירוקה ברורה – זה משהו חדש שנחשפת אליו בעקבות הקמפיין?
"זה פתח לי את הראש שאין דברים כאלה. עצם העובדה שאני לובשת בגדים הורסים, שאני לא מתפשרת על לוק, אבל לא לובשת בגדים שפוגעים בסביבה – זה ניצחון בשבילי. בשנייה שהבנתי שהקולקציה הזאת מעודדת התנהגות אקולוגית התחלתי לקרוא הרבה יותר בנושא. פתאום אני מוצאת את עצמי מסתכלת על תווית של בגד להבין מאיזה חומר הוא עשוי, עשיתי לעצמי מחקר לראות לאילו מותגים יש אג'נדה אקולוגית. הכל מתחבר גם לשריפה באמזונס: כן, מדברים על זה, כולם יודעים על זה – אבל לא מספיק. מדובר ב-20 אחוז מהחמצן שלנו, אנחנו חייבים להתחיל לקחת את הנושא ברצינות".

חוץ מהקמפיין – יש עוד משהו חדש ומרגש על הפרק?
"יש כמה פרויקטים שעדיין לא חתומים סופית אז אני לא יכולה להרחיב בנושא, אבל בקרוב ייצאו עונות שניות ל"פמת"א" ול"הרמון" – ככה שעומד להיות סופר מרגש ומעניין".

טווח המחירים של הקולקציה: 90- 299 ש"ח, החל מ-11 בספטמבר בחנויות הרשת.

חן אמסלם ל-H&M | צילום: דור ערבה
חן אמסלם ל-H&M | צילום: דור ערבה