חן אמסלם ילדה של אימא

חן אמסלם | צילום: תמר קרוון
חן אמסלם | צילום: תמר קרוון

חן אמסלם הכי ילדה של אימא ומתקשרת אליה שמונה פעמים ביום. רגע לפני שמאור זגורי שלף את הטבעת, היא הצטלמה בהשראתה לכבוד חגיגות 50 שנה למגזין "את". פרויקט מיוחד

88 שיתופים | 132 צפיות

 

לכבוד חגיגות ה־50 של "את" ביקשנו מהנשים היפות בישראל למצוא תמונה באלבום המשפחתי שמראה איך סטייל עובר בגנים. הן הצטלמו בהשראת אימא בתמונות שמעוררות געגוע.

עוד כוכבות שהרגישו נוסטלגיות:
אניה בוקשטיין מקבלת השראה מהמקום בו נוצרה
מיכל אנסקי מנסה להיות הרפתקנית כמו אמא
לירז צ'רכי משחזרת עם הבת ג'ון זכרונות מטהרן

 

חן אמסלם (26), שחקנית

ההשראה: צילום של אימא נרלית אמסלם בגיל 34

"הצילום הוא מחופשת סוף שבוע חורפי של ההורים שלי בלונדון. אחי ואני נשארנו אצל סבתא. אין סיכוי שהמעיל החם הזה שרד בארון של אימא כי היא לא שומרת בגדים. כל פסח היא עושה סדר, תורמת את הבגדים הישנים וקונה חדשים. לעומתה, אני אספנית בגדים, אבל מדי פעם היא עושה אצלי סדר בארון ומשחררת. אימא שלי אוהבת פריטים יקרים, אני אוהבת כמויות ולא יקר, זה לא מפריע לשתינו לבקר אחת אצל השנייה בארון אחרי שכל אחת מאתנו מקטרת שאין לה מה ללבוש. אצל שתינו, אגב, הארונות מפוצצים. כשאני מסתכלת על התמונה, אני רוצה להיות בגילה ושאמי תהיה בגיל שהיא הייתה בזמן הצילום, ונהיה חברות בלי הפרש השנים. אימא היא החברה הכי טובה שלי. אנחנו מדברות שמונה פעמים ביום לפחות. אני האובססיבית, אבל אם איחרתי להתקשר, מגיע הצלצול ואחריו המשפט הקבוע שלה: 'שכחת את אימא?'. בחיצוניות אני מזכירה את אבא, אבל בדברים העמוקים יותר, אני הכי ילדה של אימא".

בגדים אוסף פרטי תמר קרוון, פסל ציפור עידן לדרמן

ניהול קריאייטיב טל קליינבורט
פרויקט וטקסט דליה בן ארי
הפקה טל שץ

צילום וסטיילינג תמר קרוון | איפור קרן שחם | שיער אסי שדה| ע. צלם דניאל ג'קונט